konto usunięte
Temat: BMW to radość
Co sądzicie o nowej kampanii BMW ja uważam, że poszli w ciekawą stronę...http://www.bmw.pl/pl/pl/insights/technology/joy/bmw_jo...
Enjoy
konto usunięte
Maciej W. Mobile
konto usunięte
Tobiasz
J.
Specjalista ds.
Komunikacji
Marketingowej,
Browar Namysłó...
Jarosław K. senior copywriter
konto usunięte
konto usunięte
Seweryn J. Wolny człowiek
Anna
K.
komunikacja
marketingowa w
motoryzacji
Anna
(.
Każda praca jest
dobra, o ile jest
dobrze wykonywana
[...
Piotr L. • Weź Mnie •
konto usunięte
Maciej W.:Tak, Toyota w Radości, nie BMW, cos nie tak, juz zajeta szufladka w moim rejestrze reklam.
A w Radości jest Toyota ;)
Kuba Nowak creative
konto usunięte
Jacek Kotowski:
Maciej W.:Tak, Toyota w Radości, nie BMW, cos nie tak, juz zajeta szufladka w moim rejestrze reklam.
A w Radości jest Toyota ;)
Reklama ta wywołuje u mnie silny dysonans poznawczy, bo BMW ma w Polsce ma swój bardzo niechlubny buraczany target... kojarzy się z
chamstwem na drodze, brawurą, śmiercią i dresem. Ostatnio widuje
dumne nalepki na samochodach "BMW-free product".
Jadę sobie radośnie 170 tak radośne i twórczo, środkiem drogi (przejechałam ciągłą) młoda rozchachana matka z dzieckiem w foteliku na pokładzie. Jasne.
BMW szuka takiej strategii jak kiedys Honda na rynku amerykanskim
gdy motocykl kojarzyl sie z gangami? You will meet the nicest people on BMW? Na miejscu BMW nie startowalbym do targetu rodzinnego przez radosc i ugrzecznianie ale podkreslalbym bezpieczenstwo, jak Volvo, niezawodność i jakość. W to prędzej uwierzę.
To jest
cenniejsze dla targetu rodzina klasa upper-middle (nie badałem tego ale podejrzewam że BMW też nie odrobiło lekcji). Latwiej byloby mi uwierzyc.
Sprzedajemy ludziom radosc, nie samochody. To tez mi sie kojarzy z Toyota, to chyba oni podkreslali ze nie sprzedaja samochody tylko dostarczaja ludziom sposob (jaki jakościowo?) przemieszczania sie, to jest naprawde wazne dla ludzi.Jacek Kotowski edytował(a) ten post dnia 03.09.09 o godzinie 22:33
Seweryn J. Wolny człowiek
Kuba Nowak:
Znowu wiadro błota. "Produkujemy wehikuły czasu. Naprawdę. Jesteśmy fajni. Pługi śnieżne. Kupcie może od nas samochód, co?"
A teraz oryginalne copy i Patrick Stewart:).
Kuba Nowak creative
konto usunięte
Karolina J. Exemplis discimus
Kuba Nowak creative
Krzysztof B.:
Czemu z oryginalnym copy lepiej się ogląda?
konto usunięte
Następna dyskusja: