Ewelina
Heflik
Event manager.
Zmieniam pomysły w
rzeczywistość.
Temat: Badania na potrzeby pracy magisterskiej / Prośba do osób...
Zainteresowana w czasie studiów tematyką badań marketingowych zdecydowałam się na napisanie pracy magisterskiej z tego zakresu. Jako cel swojej pracy postanowiłam postawić sobie ocenę zakresu i stopnia wykorzystania badań marketingowych w kształtowaniu elementów marketingu-mix w przedsiębiorstwach z sektora FMCG, gdyż, jak wskazują badania PTBRiO z lat ubiegłych, udział tej branży w rynku badań marketingowych w Polsce jest największy. Szczególną uwagę pragnę zwrócić na sposoby, przesłanki, rezultaty i korzyści realizowanych badań marketingowych oraz wskazać możliwości i metody wykorzystania badań w kształtowaniu strategii marketingu przedsiębiorstw z tej branży.W pracy magisterskiej poza wiadomościami teoretycznymi, pragnę zawrzeć wyniki własnych badań. Dla analizy problemu chciałabym przeprowadzić wywiad bezpośredni z osobą związaną z tematyką badań marketingowych. Szczególnie interesują mnie osoby odpowiedzialne za marki, pracownicy i dyrektorzy działu marketingu, a także pracownicy i dyrektorzy działu badań. Wynikiem analizy byłoby m.in. wskazanie źródeł i sposobów gromadzenia informacji, czynników wpływających na decyzje marketingowe, zakresu i stopnia wykorzystania badań marketingowych, ich częstotliwości. Pragnę również zwrócić uwagę na determinanty wyboru określonej agencji badawczej, przesłanki, rezultaty oraz korzyści płynące z realizowanych badań marketingowych, wskazać dysponentów i decydentów badań.
Zwracam się z uprzejmą prośbą o podzielenie się swoją wiedzą i
doświadczeniem.
Jeżeli wyrażą Państwo chęć pomocy bardzo proszę o kontakt.
Z góry dziękuję.
Ewelina Heflik
e-mail: ewelinaheflik@o2.pl