Andrzej
Góralczyk
Poprawiam
przedsiębiorstwa.
Właściciel portalu
Dyrekcja.pl
Temat: Badania jakościowe łatwiejsze i szybsze
Udało mi się skutecznie pokonać przeszkodę utrudniającą rozwój badań jakościowych - olbrzymią pracochłonność zbierania danych. Przy użyciu mojej wyszukiwarki semantycznej dane do typowego badania wartości marki można zebrać i oczyścić w ciągu kilku dniówek roboczych.Piszę o tym teraz, po przetestowaniu jej w kilku projektach, w toku współpracy z dwiema firmami badawczymi. Na podstawie tych doświadczeń sformułowałem ofertę na standardowe badanie Brand Context.
Z możliwościami, jakie daje to badanie można zapoznać się pod adresem
http://www.dyrekcja.objectis.net/doradca/brandcontext/... . Mogę też każdemu zainteresowanemu wysłać ten tekst w postaci broszury (PDF).
Oprócz Brand Context prowadzę także mniejsze badania. Przykłady tematów:
- Który z dwóch konkurujących produktów jest lepszy w oczach Konsumentów pod względem cech, na które oni zwracają uwagę (badanie dotyczyło słodyczy);
- Dlaczego - konkretnie - znana i wysoko ceniona firma dostarczająca informacji gospodarczych traci rynek na rzecz nowo pojawiających się konkurentów?;
- Która z proponowanych nazw będzie lepsza dla nowego produktu finansowego, adresowanego do mieszkańców dużych i średnich miast i dlaczego?;
- Jaki jest schemat instytucjonalny i organizacyjny kampanii wyborczej znanego polityka (takie bardziej "intelligence" badanie: "kto za tym stoi i w jaki sposób" :));
- Jakie cechy firmy usługowej określonej branży są postrzegane jako przejaw solidności, jakie wady są "tolerowane" przy ocenie takiej firmy przez Klientów;
Odpowiedź na każde z tych pytań zajęła tylko kilka godzin.
Zapraszam do współpracy firmy zajmujące się badaniami rynkowymi, dla których mogę być podwykonawcą.
Mam nadzieję, że moja wyszukiwarka przyczyni się chociaż trochę do rozwoju badań jakościowych (za którymi "tęskni" wielu badaczy). Poza tym już w niektórych badaniach angażuję do pomocy młodych analityków, więc powolutku wyłania się nowe miejsce pracy :)