Małgorzata B.

Małgorzata B. Account & New
Business

Temat: Akcje na Facebooku

Uruchomiliśmy właśnie wraz z Tarczynem akcję społeczno-ekologiczną na Facebooku pod hasłem „Glass rules!”. Wcześniej jedynie zagraniczne marki doceniły dobrodziejstwo Facebooka jako medium w budowie wizerunku i w bezpośredniej komunikacji marketingowej.

Co sądzicie o takich akcjach? Czy uważacie, że to już jest ten moment dla polskich marek, aby podejmować podobne działania marketingowe?

http://www.facebook.com/pages/Tarczyn-for-Glass-rules/...

konto usunięte

Temat: Akcje na Facebooku

Warto próbować. Na pewno to już czas. Ten czas następuje właśnie wtedy, kiedy ktoś zacznie to robić :) We need Tarczyn in Warsaw! Pozdrawiam.
Bartek S.

Bartek S. Marketing at Timex
Group Polska /
Digital marketing at
Ti...

Temat: Akcje na Facebooku

Witam

Biorąc pod uwagę CSR'owy motyw akcji chyba trochę przesadzili Państwo z brandingiem. Tym samym prawdopodobnie zabito wirusowy potencjał kampanii. Potencjalny fan site'u musiałby się jednocześnie silnie identyfikować z marką, by zdecydować się na taki krok. Poza tym statyczny fan site dla, w większości 'wyrobionych' marketingowo, użytkowników facebooka to może być za mało. Za pewne przygotowali Państwo szersze elementy interakcji user'ów z marką i przekazem (quizy, aplikacje?) inaczej nie wróżę szerokiego dotarcia.

Niezależnie od oceny pomysł warty poparcia ;)

Pozdrawiam i trzymam kciuki.

B.
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Akcje na Facebooku

A ja będę trochę na nie. Z tego względu, że facebook jest dość rozwiniętą pod względem różnych aplikacji, quizów, dodatkowych opcji - formą portalu. Moim zdaniem kampania może zwyczajnie zginąć w natłoku różnych funkcji, zdjęć itd.Joanna M. edytował(a) ten post dnia 15.05.09 o godzinie 11:59

konto usunięte

Temat: Akcje na Facebooku

Bartek Szlązkiewicz:
Witam

Biorąc pod uwagę CSR'owy motyw akcji chyba trochę przesadzili Państwo z brandingiem. Tym samym prawdopodobnie zabito wirusowy
potencjał kampanii.

Jeśli mogę się włączyć... Sam profil na Facebook'u nie kryje się z tym 'kto' i 'dla kogo'. Jest wyraźnie napisane "Tarczyn for Glass Rules". Zatem jeśli ktoś pije Tarczyna, lubi lub przynajmniej ma neutralne skojarzenia z tą marką, ale ma przede wszystkim chęć zamanifestowania swojej pro-ekologicznej postawy powinien się przyłączyć jako fan.
Do czego osobiście zachęcam :-)

konto usunięte

Temat: Akcje na Facebooku

Joanna M.:
A ja będę trochę na nie. Z tego względu, że facebook jest dość rozwiniętą pod względem różnych aplikacji, quizów, dodatkowych opcji - formą portalu. Moim zdaniem kampania może zwyczajnie zginąć w natłoku różnych funkcji, zdjęć

będzie tak z angolska: I couldn't agree more!

żeby coś odniosło sukces w Web2.0 to musi poruszać emocje/uczucia i angażować użytkowników

tutaj mamy ostry branding, a jakieś CSR-bullshit to nie w Sieci
pliz

dla pełnej jasności - sam staram się być 'zielony' ale ta 'egzekucja' do mnie zupełnie nie przemawia... tym bardziej, że Tarczyn w zwrotnych butelkach nie jest

ale pomysł wart rozpropagowania, bo ostatnio bardzo się zjeżyłem na akcję Carlsberg/Okocim polegającą na zmianie butelek na bezzwrotne: Okocim Mocne, Karmi dla przykładuMirek Połyniak edytował(a) ten post dnia 16.05.09 o godzinie 15:39

konto usunięte

Temat: Akcje na Facebooku

Jeśli chodzi o pomysł to jestem jak najbardziej za, tym bardziej, że to dość ekonomiczny sposób dotarcia do szerszej grupy odbiorców, więc zawsze warto spróbować. Warto byłoby jednak (jak już bodajże pan Bartek wspominał) zadbać o szerszy wolumen 'atrakcji' czekających na osoby, które włączą się do akcji. Pozwoli to zatrzymać ich na dłużej, przez zabawę bardziej zintegrować się z tematem.
Natomiast co do ostrości komunikatu to przyłączenie się do akcji w tym przypadku ma być świadomym wyborem pro-planetowej części społeczeństwa, więc nie trzeba 'zaszyfrowywać' wiadomości.

konto usunięte

Temat: Akcje na Facebooku

Jestem za, ale czegoś tu brak, za dużo... lub nie ta droga.

konto usunięte

Temat: Akcje na Facebooku

Małgorzata Ciok:
Jestem za, ale czegoś tu brak, za dużo... lub nie ta droga.

No to przydałoby się dookreślić czego... :-) Jesteśmy na początku drogi. Działanie jest zaplanowane na wiele, wiele miesięcy, więc jest dużo czasu na poprawki, dopasowywanie, dlatego jesteśmy otwarci na wszelkie podpowiedzi.
Ewelina Bukowska

Ewelina Bukowska MSI Brand Manager

Temat: Akcje na Facebooku

Ja również jestem zdecydowanie na TAK. TAK dla szklanych butelek i TAK dla akcji na Facebooku.

Mówi się, ze Barack Obama zwyciężył dzięki social media - miejmy nadzieję, że Tarczynowi też się uda :)

Temat: Akcje na Facebooku

Tarczyn śliwkowy z "wkładką" smakuje nieźle ;)
Małgorzata B.

Małgorzata B. Account & New
Business

Temat: Akcje na Facebooku

Właśnie, czego brakuje? Jakie macie sugestie?

Facebooka wybraliśmy nie przez przypadek. Oprócz celów wizerunkowych i ekologicznych, chodziło nam również o stworzenie platformy komunikacji, a nawet rozrywki dla fanów Tarczyna - pewnej wartości dodanej dla tych, którzy markę znają. I w tym kontekście postanowiliśmy docenić szerokie możliwości portalu w zakresie dodatkowych funkcji, aplikacji i powiadomień. Właśnie uruchomiliśmy „lekki”, humorystyczny quiz, który ma z kolei trochę zrównoważyć wydźwięk ekologicznego motywu, więc zapraszam do przetestowania. :)

Quiz dostępny w stronach ulubionych na linku:

http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/pages/Tarcz...

Co jeszcze Waszym zdaniem powinno się w naszej akcji znaleźć?

Następna dyskusja:

Auschwitz na Facebooku




Wyślij zaproszenie do