Agnieszka D. xxxxxx
Temat: Agresja w biznesie - skuteczna antyreklama - studium...
Kilka dni temu postawiłam w grupie nowy temat "Kto wykreuje markę". (temat zamknięty, niezupełnie wiem dlaczego, być może powinien wylądować w reklamach i ogłoszeniach - to sobie jeszcze wyjaśniam z adminitratorem).Natomiast obecnie treść zawieszona w tym temacie, nie jest istotna, jako taka;
istotne są odpowiedzi, w kontekście tematu: "Agresja w biznesie - skuteczna antyreklama". Jest to idealny materiał na studium przypadku, dlatego zapraszam do dyskusji, zwłaszcza, że częściej obserwuję takie sytuacje na forach biznesowych.
Moje ogłoszenie brzmiało:
"Proszę o kontakt osoby, które podjęły by się wykreowania marki.
Chodzi dosłownie o wykreowanie MARKI.
Nie ma służyć oznaczeniu żadnego produktu, tylko IDEI.
Szczegóły - to już indywidualnie.
Oferty proszę zamieścić w temacie - nie na priv.
Proszę wskazać doświadczenie, w tym jakie typy marek Państwo kreują (najlepiej z przykładami) oraz jaki jest zakres świadczonych przez Państwa usług".
Oto odpowiedzi:
1. Maciej Tesławski :
// Uwielbiam takie "wyzwania"... //
Jak oceniacie tę wypowiedź, w kontekście tematu?
Gdybyście chcieli zlecić usługę, opisując z grubsza, o co chodzi i otrzymalibyście taką odpowiedź, jak byście zareagowali?
2. Paweł G.
(tej odpowiedzi w ogóle nie powinnam cytować, ponieważ autor ma ukryty profil, ale skoro studium przypadku to studium):
// świetnie... a coś bliżej... ? przypuszczam, że chodzi o jakąś fundację albo stowarzyszenie.. ale teraz pytanie co/kogo ma wspierać... ? bo inaczej będziesz promować automobilklub a inaczej fundację pomocy poszkodowanym przez komary ;p ;)
poza tym... tak w 3 słowach.. to nie będzie przypadkiem proszę załączyć portfolio ? :) wyobrażasz sobie, że portfolio ważące 20 mb wrzucę tutaj zaśmiecając cały wątek... dorzucając do tego ten drobny fakt, że "multimedialne" wynalazki na statycznym obrazku działać nie będą ? ;)
jeszcze poza tym... to myślisz, że każdy chce się chwalić w temacie swoimi osiągnięciami ? bo ja np. nie czuję takiej potrzeby (pomimo tego, że jest się czym chwalić) //
3. Paweł Leśniak:
// Nie sądzę by mądrym ludziom wpadło do głowy wrzucać kogo kreują obecnie, bo po 1sze jako prawnik wiesz, że objęte jest to tajemnicą a po drugie nie wypada - żeby nie było potem niedomówień o przejęciach, przekupstwach i publicznym samochwalstwie ! //
4. Dagmara dłużniewska
// Zapraszam do ogłoszeń. //Agnieszka D. edytował(a) ten post dnia 28.11.10 o godzinie 16:28