konto usunięte

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

Jan D.:
Michał Gajewski:
Alicja Zuzanna K.:
Małgorzata Grażyna Faszcza:
Witaj pracuje w agencji reklamowej , tyle co moge to powiem:
Sprawdż z jakimi firmami pracowali, niech pokażą referencję dzięki temu dowiesz sięczy się wywiązująz obietnic, czy są godni współpracy.
A jeśli piszą ze strasznymi błędami (publicznie na forach internetowych, w mailach itp. to przemyśl sprawę dwa razy. Bo mogą też "wypuszczać" reklamy z błędami.
;)

Młodszy Capo di tutti nazguli ortografii?:)


akurat to temat "żeka" na innych grupach też daje popis ortografii:)
ale zasłania się tym że chce prowadzić dyskusje a nie uczuć się:)

niezła reklama

Z tym Capo to o coś troszkę innego chodzi. Ala powinna wiedzieć ;).

A reklama żeczywiście, jest pirsza klasa :D ;)
Anna N.

Anna N. Marketing & PR

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

ciach

Młodszy Capo di tutti nazguli ortografii?:)

akurat to temat "żeka" na innych grupach też daje popis ortografii:)
ale zasłania się tym że chce prowadzić dyskusje a nie uczuć się:)

niezła reklama

Z tym Capo to o coś troszkę innego chodzi. Ala powinna wiedzieć ;).

A reklama żeczywiście, jest pirsza klasa :D ;)

proszę Państwa, komentarze o innej osobie w trzeciej osobie to może na priv?
można przecież zwrócić uwagę komuś bezpośrednio, jeśli coś was raziAnna N. edytował(a) ten post dnia 08.04.09 o godzinie 23:40

konto usunięte

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

proszę Państwa, komentarze o innej osobie w trzeciej osobie to może na priv?
można przecież zwrócić uwagę komuś bezpośrednio, jeśli coś was razi


miła Pani jeśli chodzi o pouczanie to proszę kasować te cytaty bo jutro będą sięgać 1 km
dziękuję
Anna N.

Anna N. Marketing & PR

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

proszę uprzejmie

nie pouczam
zauważyłam, że przekroczyliście granice, i tyle

konto usunięte

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

Anna N.:
proszę uprzejmie

nie pouczam
zauważyłam, że przekroczyliście granice, i tyle

Granice? Może troszkę za długo wałkujemy jeden temat. Jednakże uważam, że o przekroczeniu granic nie może być mowy. Nikt nie został obrażony (ew. urażony).
Przynajmniej ja tak uważam.
Howgh ;]
Marcin Samczuk

Marcin Samczuk Managing Director,
AD Technology Sp. z
o.o.

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

Witam ponownie,

s ta ortogrfia troszke hyba pżesadza :)

W pospiechu zawsze moga zdarzyc sie bledy !!!

THX

konto usunięte

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

Marcin Samczuk:
Witam ponownie,

s ta ortogrfia troszke hyba pżesadza :)

W pospiechu zawsze moga zdarzyc sie bledy !!!

THX

W każdym poście? Zdarzyć to się może niepokalane poczęcie. A walenie byków w każdym napisanym poście to już lekka przesada.
Marcin Samczuk

Marcin Samczuk Managing Director,
AD Technology Sp. z
o.o.

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

Troszkę luzu - Panie i Panowie!

Marcin
Rafał S.

Rafał S. Redaktor naczelny
DZIENNIK LEŚNY

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

A może by tak wrócić do tematu :)
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

Dobra mam pytanie...

Co myślicie o ofercie tej agencji:

http://reklamas.110mb.com/oferta/sklep/index.html
"Domena w trakcie zakupu"
Robert Płonka

Robert Płonka Digital Strategy
Planner, Inis sp. z
o.o.

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

Moim zdaniem duże znaczenie ma właśnie obsługa, a więc skuteczny account. Jego rola jest nie do przecenienia, i jeśli umie on odpowiednio organizować pracę z klientem, wtedy z pewnością współpraca będzie przynosić wymierne korzyści.

To Account dba o terminy, realizację, często w agencjach to on stoi nad pracownią "z batem". Jest też pierwszą osobą, z którą skontaktuje się klient, wysyłając brief do agencji. Warto, wybierając agencję, nie tylko opierać się na świetnie wykonanej stronie czy ciekawych projektach, a również na tym co szczególnie ważne - kontakcie z opiekunem klienta. To, jaki jest account, rzutuje bowiem na dalszą współpracę. Nie warto się męczyć.

No i rekomendacje. Można podpytać nie tyle konkurencję, co zaprzyjaźnione firmy. Sprawdzić, kto zrobił skuteczną kampanię, która ostatnio zapadła nam w pamięć. To zawsze jakiś drogowskaz.
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

Szukającym polecam: http://www.forbrands.pl/pl/

konto usunięte

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

Moim zdaniem skutecznym sposobem jest postawienie na bardzo dobrą stronę internetową. Bardzo często jest tak, że firma naprawde ma duży potencjał ale gdy wejdzie się na strone www totalnie odpycha i firma jest na straconej pozycji. Warto zainwestować budżet na zlecenie zrobienia profesjonalnej strony www znającej się na tym firmie plus zlecić prowadzenie kampanii google Adwords- dzięki czemu marka stanie sie bardziej rozpoznawalna i ponadto czasem pozyska nowych klientów. Dodatkiem są również funpage i blogi.
Zachęcam do kontaktu,
paulina@findcpt.com
Kamila Biedronek

Kamila Biedronek
www.gieldaporadprawn
ych.p

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

Uważam, że o wyborze agencji reklamowej powinny decydować dwa czynniki: to, w jaki sposób ona sama potrafi siebie wypromować oraz to czym może się pochwalić. W pierwszym przypadku chodzi przede wszystkim o pierwsze wrażenie, a te można wywrzeć oryginalną stroną internetową, dobrze i z pomysłem wykonanymi wizytówkami, umiejętnością wypozycjonowania się. A pochwalić się można dotychczasowym dorobkiem firmy, przygotowanymi kampaniami i klientami.
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

Kamila B.:
Uważam, że o wyborze agencji reklamowej powinny decydować dwa czynniki: to, w jaki sposób ona sama potrafi siebie wypromować oraz to czym może się pochwalić. W pierwszym przypadku chodzi przede wszystkim o pierwsze wrażenie, a te można wywrzeć oryginalną stroną internetową, dobrze i z pomysłem wykonanymi wizytówkami, umiejętnością wypozycjonowania się. A pochwalić się można dotychczasowym dorobkiem firmy, przygotowanymi kampaniami i klientami.

Odwrotnie (odwrotna kolejność) - najpierw dorobek, autopromocja to margines zainteresowań klienta. Agencja to firma, firma powinna być silna, nie zmieniać pracowników jak nimfomanka kochanków, funkcjonować więcej niż 5 lat, mieć w folio zróżnicowane projekty oparte na ciekawych rozwiązaniach (w tym innowacje techniczne, technologiczne, komunikacyjne), a także mieć w kieszeni kilka nagród lub nominacji w konkursach branżowych
Kamila Biedronek

Kamila Biedronek
www.gieldaporadprawn
ych.p

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

Patryk R.:
Kamila B.:
Uważam, że o wyborze agencji reklamowej powinny decydować dwa czynniki: to, w jaki sposób ona sama potrafi siebie wypromować oraz to czym może się pochwalić. W pierwszym przypadku chodzi przede wszystkim o pierwsze wrażenie, a te można wywrzeć oryginalną stroną internetową, dobrze i z pomysłem wykonanymi wizytówkami, umiejętnością wypozycjonowania się. A pochwalić się można dotychczasowym dorobkiem firmy, przygotowanymi kampaniami i klientami.

Odwrotnie (odwrotna kolejność) - najpierw dorobek, autopromocja to margines zainteresowań klienta. Agencja to firma, firma powinna być silna, nie zmieniać pracowników jak nimfomanka kochanków, funkcjonować więcej niż 5 lat, mieć w folio zróżnicowane projekty oparte na ciekawych rozwiązaniach (w tym innowacje techniczne, technologiczne, komunikacyjne), a także mieć w kieszeni kilka nagród lub nominacji w konkursach branżowych

Uważam, że autopromocja nie jest marginesem zainteresowania klienta. Jeśli strona internetowa agencji jest lekko mówiąc beznadziejna, to nie zachęciłaby mnie do odwiedzenia jej portfolio, bo nie potwierdzałaby ich rzekomych umiejętności. A słabe agencje nie mają na koncie "wielkich" kampanii.
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

Kamila B.:
Patryk R.:
Kamila B.:
Uważam, że o wyborze agencji reklamowej powinny decydować dwa czynniki: to, w jaki sposób ona sama potrafi siebie wypromować oraz to czym może się pochwalić. W pierwszym przypadku chodzi przede wszystkim o pierwsze wrażenie, a te można wywrzeć oryginalną stroną internetową, dobrze i z pomysłem wykonanymi wizytówkami, umiejętnością wypozycjonowania się. A pochwalić się można dotychczasowym dorobkiem firmy, przygotowanymi kampaniami i klientami.

Odwrotnie (odwrotna kolejność) - najpierw dorobek, autopromocja to margines zainteresowań klienta. Agencja to firma, firma powinna być silna, nie zmieniać pracowników jak nimfomanka kochanków, funkcjonować więcej niż 5 lat, mieć w folio zróżnicowane projekty oparte na ciekawych rozwiązaniach (w tym innowacje techniczne, technologiczne, komunikacyjne), a także mieć w kieszeni kilka nagród lub nominacji w konkursach branżowych

Uważam, że autopromocja nie jest marginesem zainteresowania klienta. Jeśli strona internetowa agencji jest lekko mówiąc beznadziejna, to nie zachęciłaby mnie do odwiedzenia jej portfolio, bo nie potwierdzałaby ich rzekomych umiejętności. A słabe agencje nie mają na koncie "wielkich" kampanii.

To co pani pisze, swiadczy jednoznacznie o tym, ze raczej nie ma Pani zawodowego podejścia do pracy z agencja reklamowa. Taka postawa i zalozenia, które Pani czyni, grozi wyborem bardzo przypadkowym.
Kamila Biedronek

Kamila Biedronek
www.gieldaporadprawn
ych.p

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

Dziękuję za ripostę - niestety, nieudaną. Miałam okazję współpracować z agencjami reklamowymi, żadna z nich nie była, jak Pan nazwał, "wyborem przypadkowym", a to dlatego, że o wyborze decydowały dwa czynniki - wizerunek firmy oraz jej projekty. Po prostu nie ufam szewcowi, który chodzi bez butów.
Patryk R.:
Kamila B.:
Patryk R.:
Kamila B.:
Uważam, że o wyborze agencji reklamowej powinny decydować dwa czynniki: to, w jaki sposób ona sama potrafi siebie wypromować oraz to czym może się pochwalić. W pierwszym przypadku chodzi przede wszystkim o pierwsze wrażenie, a te można wywrzeć oryginalną stroną internetową, dobrze i z pomysłem wykonanymi wizytówkami, umiejętnością wypozycjonowania się. A pochwalić się można dotychczasowym dorobkiem firmy, przygotowanymi kampaniami i klientami.

Odwrotnie (odwrotna kolejność) - najpierw dorobek, autopromocja to margines zainteresowań klienta. Agencja to firma, firma powinna być silna, nie zmieniać pracowników jak nimfomanka kochanków, funkcjonować więcej niż 5 lat, mieć w folio zróżnicowane projekty oparte na ciekawych rozwiązaniach (w tym innowacje techniczne, technologiczne, komunikacyjne), a także mieć w kieszeni kilka nagród lub nominacji w konkursach branżowych

Uważam, że autopromocja nie jest marginesem zainteresowania klienta. Jeśli strona internetowa agencji jest lekko mówiąc beznadziejna, to nie zachęciłaby mnie do odwiedzenia jej portfolio, bo nie potwierdzałaby ich rzekomych umiejętności. A słabe agencje nie mają na koncie "wielkich" kampanii.

To co pani pisze, swiadczy jednoznacznie o tym, ze raczej nie ma Pani zawodowego podejścia do pracy z agencja reklamowa. Taka postawa i zalozenia, które Pani czyni, grozi wyborem bardzo przypadkowym.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

Kamila B.:
Dziękuję za ripostę - niestety, nieudaną. Miałam okazję współpracować z agencjami reklamowymi, żadna z nich nie była, jak Pan nazwał, "wyborem przypadkowym", a to dlatego, że o wyborze decydowały dwa czynniki - wizerunek firmy oraz jej projekty. Po prostu nie ufam szewcowi, który chodzi bez butów.

Hmmm... To rozumowanie jest poprawne, niestety tylko pozornie.

Po pierwsze - nie każda agencja specjalizuje się w stronach internetowych, a nawet w reklamie internetowej. Ktoś, kto robi genialne spoty, outdoor czy shopper-marketing nie musi mieć wystrzałowej strony www.
Po drugie - nawet jeśli, to kontratypem dla "szewc bez butów chodzi" jest przywiązywanie nadmiernej wagi do promocji własnej. Agencja wie, że potencjalni klienci stosują to przysłowie i wkłada nadmiernie dużo pracy w autopromocję.
Po trzecie - a piszę to naprawdę z bólem - usługi agencyjne nie sprowadzają się do kreacji. Równie ważne mogą być poziom i kompetencja CS, kompetencje strategiczne, elastyczność, zrozumienie klienta, umiejętność organizacji promocji, kwestie organizacji logistyki itp. W ocenach jakości agencji, które przeprowadzają pisma i organizacje branżowe stosuje się zwykle 8 - 10 parametrów. Jakość kreacji jest tylko jednym z nich.
Po czwarte - nawet, jeśli zależy nam na jakości kreacji, to musimy pamiętać, że strona własna powstaje na zupełnie innych warunkach - ponieważ nie ma tu współpracy z klientem zewnętrznym, można realizować praktycznie dowolny pomysł nie przejmując się specjalnie briefem, konsumentami itd.
Po piąte - znam kilka świetnych agencji polskich i międzynarodowych, które mają bardzo ascetyczne strony www.

Najlepszym, choć nie idealnym, sposobem weryfikacji agencji wciąż pozostaje więc to, dla kogo pracowała, co zrobiła i z jakim skutkiem. W sensie nieco szerszym niż sama kreacja.
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Agencja reklamowa - jak wybrać i jak współpracować?

Kamila B.:
Dziękuję za ripostę - niestety, nieudaną. Miałam okazję współpracować z agencjami reklamowymi, żadna z nich nie była, jak Pan nazwał, "wyborem przypadkowym", a to dlatego, że o wyborze decydowały dwa czynniki - wizerunek firmy oraz jej projekty. Po prostu nie ufam szewcowi, który chodzi bez butów.

Nieudana to jest strona internetowa projektu biznesowego, pod którym się Pani podpisuje i potwierdza Pani jednocześnie, że wybór jest przypadkowy. Firma która robiła Pani stronkę jest mi zupełnie nieznana, a kojarzę około 300 nazw agencji.
Jeszcze mocniej należy zwrócić uwagę na umykające zjawisko, ale jak najbardziej prawdziwe. Im słabsza agencja, tym bardziej się promuje, tym bardziej jest perswazyjna (margines sytuacji, gdy tak nie jest). Pomijam pomysły z promowaniem się krewetkami czy homarami (jakiś czas temu to było i dziwnie się to percypowało), zwrócę tylko uwagę, że są firmy które promują się nadal uśmiechami ze stocka (zjawisko znane od ponad 10 lat). To jest problem dla małego biznesu - jak wybrać dobrą agencję. A może jednak lepiej wybrać dobrego freelancera, hmm?



Wyślij zaproszenie do