konto usunięte

Temat: A propos ciekawych ulotek

Michał Pijet:
Mnie to nie przekonuje. Jeśli rozważałbym wzięcie np. kredytu oczekiwałbym typowej reklamy, potwierdzającej, że bank jest bankiem. Taka nieoczekiwana kampania wywołała by u mnie podejrzenie, czy na pewno ten bank ma równo pod sufitem. Silenie się na oryginalność używając fontu, który udaje pismo; gdybym szybko je odkrył, to na pewno w pierwszej chwili zwróciłbym się przeciwko tej reklamie - w końcu oszukuje mnie, że jest moim sąsiadem, a nie firmą.

Prawdą jest to co napisałeś.
Jest jednak grupa ludzi którzy uważają że "banki to oszusty":)).
I do takich ludzi, jak sądzę takowa reklama jest kierowana.
Pomijając powyższe, piszemy o niej właśnie;)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: A propos ciekawych ulotek

Problem polega na tym, że taka ulotka nie jest skierowana do nikogo specjalnego. Tylko do populacji na danym terenie. Dlatego nam jednych działa na innych nie. Trudno tu mówić o jakimkolwiek "skierowaniu".
Agnieszka P.

Agnieszka P. Brand Manager

Temat: A propos ciekawych ulotek

Zofia B.:
Bo i mało kto na tej grupie jest TG dla SKOKów...
No właśnie! nie jesteście grupą docelową. Za to ich grupą docelową są ludzie biorący pożyczki w tzw "Chwilówkach" czy "Providentach". Nie wiem czy ktoś miał okazję przeczytać umowę takiej pożyczki. SKOK przy nich to super bank a bankiem nie jest. No i przecież tak się reklamuje Provident w TV. CZy reklamował - "Sąsiadka mi polecila..."

konto usunięte

Temat: A propos ciekawych ulotek

BTW - SKOKom celowo zrobioną złą reklamę. Zwłaszcza w czasach dawniejszych dobrze prosperowały społeczne kasy oszczędnościowe, które miały mniejsze marże i zupełnie inne "cele strategiczne". IMO sektor bankowy miał niebagatelny wpływ na przyklejenie łaty szczególnie SKOKom, i teraz ludzie zaczynają te ostatnie postrzegać per PROVIDENT. Dużo ludzi się tam zrzesza, zbyt dużo, żeby nie położyć na nich łapy.
Agnieszka P.

Agnieszka P. Brand Manager

Temat: A propos ciekawych ulotek

no właśnie. I dlatego ta reklama jest dla niego odpowiednia.

Następna dyskusja:

adresy ciekawych kampanii...




Wyślij zaproszenie do