Anna Z.

Anna Z. Specjalista ds.
marketingu

Temat: a może trójkącik?

Mirek mirpo Połyniak:

nie zgadzam się, bo tutaj wszyscy mówią o reklamie Guinnessa

a każdy cywilizowany człowiek wie, co to jest i nie trzeba komunikować cech produtku

Oczywiscie ze przy piwie Guinness cech wymieniać nie trzeba, chodzi o to ze po obejrzenieu reklamy gdzie odbiorca skupia sie tylko na kontrowersyjnym ujęciu tematu , widz moze nawet nie zapamiętać ze to był Giunness:) I oczywiscie nie mówimy tu o ludziach uczestniczących w tej dyskusji ale o przypadkowym odbiory reklamyAnna Z. edytował(a) ten post dnia 08.08.08 o godzinie 13:22

konto usunięte

Temat: a może trójkącik?

Faktycznie - czasem bywa tak, ze reklama bywa swietna, ale nie pamietamy co reklamowala (czesto takie opinie slyszalem na temat reklam Plusa zreazliowanych przez Mumio) aczkolwiek przy tym spocie marka zapadla mi od razu w pamiec.

konto usunięte

Temat: a może trójkącik?

VM / WoM najlepsze rezultaty daje w wypadku znanych marek, które nas czymś zaskakują

wtedy sami odbiorcy podają komunikat dalej i tworzy się lawina
Anna Z.

Anna Z. Specjalista ds.
marketingu

Temat: a może trójkącik?

Gorzej jak odbiorcy nie skojarzą marki z przekazem reklamowym :)
Pozdrawiam!
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: a może trójkącik?

Cease & Desist letter :)

za którym niechybnie poszedłby pozew z uwagi na niemożnośc wstrzymania akcji
Pomijając fakt że byłby to strzał w kolano dla Brandu chcącego się spozycjonować niżej w tabelce wieku.

Niżej nie koniecznie oznacza "luzacko". To raz, a dwa - nie wydaje mi się, żeby ochrona repozycjonowania warta była potencjalnej utraty wizerunku u dotychczasowego targetu. Ja bym pozywał chroniąc swój istniejący rynek i zeby uwiarygodnic dementi.Grzegorz Wszelaczyński edytował(a) ten post dnia 08.08.08 o godzinie 13:36

konto usunięte

Temat: a może trójkącik?

Krzysztof Z.:
Dżizas, Wam naprawde się wszystko z dupą kojarzy ?? ;)

to Pan pierwszy uzył słowa "dupa"

konto usunięte

Temat: a może trójkącik?

Michał S.:
Nie wierzył bym, gdyby nie prośba o pull down - jak by przyszło co do czego i wypłynął fakt, że to jednak był Guinness, to jak to by wpłynęło na wizerunek marki wśród młodego targetu, który podobno chcą uchwycić?

Albo to, albo mają za Brand Managera kogoś kto faktycznie ma 243 lata i nie kuma nowych mediów i młodej grupy docelowej.

A artykuł ciekawy, tylko jak się ma do tego virala? :)

Bo że się repozycjonują - ok, masz rację, faktycznie.

Edit: "[...]the producer of the video also made it clear that the material was not associated with Guinness, and the original video has now been removed from YouTube.[...]"Michał S. edytował(a) ten post dnia 08.08.08 o godzinie 11:27

naiwny jesteś

konto usunięte

Temat: a może trójkącik?

Grzegorz Wszelaczyński:
Artykuł jest własnie o repozycjonowaniu.

Co do pull down - to doskonała pożywka dla akcji PR. Nie wierzę, że to obcy klip. Nie do końca wiem, jak postepuje agencja reklamowa z odrzuconymi projektami, ale ten projekt nie doszedł by do finiszu, gdyby Diageo faktycznie miało takie nastawienie jak w oswiadczeniu. No i czy agencja zaryzykowałaby wypuszczenie virala wbrew zleceniodawcy? A to moim skromnym zdaniem jedyna mozliwośc by klip o takiej jakosci i z nowym opakowaniem produktu ujrzał swiatło dzienne.

Moim zdaniem po prostu poszli po bandzie, a czy ryzyko się opłaci to zobaczymy, ciekawe. Myslę, że mogą się potknąc - imprezowemu piciu raczej nie sprzyja rytuał nalewania i takie tam, produkt tez mało imprezowy - napój raczej do picia refleksyjnego itd. itp. Moje czucie mi mówi, że próbuja walczyć z nieuchronnym schyłkiem marki (bo młodzi już nie piją), przez co ryzykują zepsucie jej postrzegania w tradycyjnym targecie.

myślę, że bingo.
nikt by się nie odwazył.
ewentualnie najarane małolaty, ale oni nie zrobiliby takiej jakości.

konto usunięte

Temat: a może trójkącik?

Krzysztof Z.:
ja bym zrobił dokrętke gdzie okazało się po cofnięciu kamerki, że panienka leży w gabinecie SPA i ma na usługi 3ch fajnych masażystów ;)


genialne:)

konto usunięte

Temat: a może trójkącik?

MALINA W.:
Michał S.:
Nie wierzył bym, gdyby nie prośba o pull down - jak by przyszło co do czego i wypłynął fakt, że to jednak był Guinness, to jak to by wpłynęło na wizerunek marki wśród młodego targetu, który podobno chcą uchwycić?

Albo to, albo mają za Brand Managera kogoś kto faktycznie ma 243 lata i nie kuma nowych mediów i młodej grupy docelowej.

A artykuł ciekawy, tylko jak się ma do tego virala? :)

Bo że się repozycjonują - ok, masz rację, faktycznie.

Edit: "[...]the producer of the video also made it clear that the material was not associated with Guinness, and the original video has now been removed from YouTube.[...]"

naiwny jesteś

Naiwny jestem w którym miejscu? Napisałem, że jeśli to nie jest fake (a na 99,99% jest), to mają beznadziejnego brand managera.

A na poparcie swoich zdań mamy:
Ty swoje widzimisię
Ja informację prasową wysłaną do Brand Republic i kilka postów autora filmu z różnych for, który ma radochę z szumu, jaki wywołał.Michał S. edytował(a) ten post dnia 08.08.08 o godzinie 17:05

konto usunięte

Temat: a może trójkącik?

Tomasz P.:
Dla satysfakcji. Pomysl jak fajnie czul bys sie gdybys "w ramach luzu" nakrecil taki filmik, wlozyl go do intrnetu, przejaz kilka for tematycznych i zobaczyl, ze obrabiaja go na kazdy mozliwy sposób. Ja mial bym radoche jak cholera :)

nie o radochę tu chodzi.
uwierz mi, po takim wyczynie do twoich honorariów zaczyna się dopisywać conajmniej jedno zero więcej:)
Anna Zając

Anna Zając Client Service
Director

Temat: a może trójkącik?

Nie sądzę, żeby agencja bez zgody zaryzykowała taki numer...

I zdecydowanie powinni zrobić dokrętkę-z tymi masażystami-rewelacja! :)

konto usunięte

Temat: a może trójkącik?

Michał S.:
MALINA W.:
Michał S.:
Nie wierzył bym, gdyby nie prośba o pull down - jak by przyszło co do czego i wypłynął fakt, że to jednak był Guinness, to jak to by wpłynęło na wizerunek marki wśród młodego targetu, który podobno chcą uchwycić?

Albo to, albo mają za Brand Managera kogoś kto faktycznie ma 243 lata i nie kuma nowych mediów i młodej grupy docelowej.

A artykuł ciekawy, tylko jak się ma do tego virala? :)

Bo że się repozycjonują - ok, masz rację, faktycznie.

Edit: "[...]the producer of the video also made it clear that the material was not associated with Guinness, and the original video has now been removed from YouTube.[...]"

naiwny jesteś

Naiwny jestem w którym miejscu? Napisałem, że jeśli to nie jest fake (a na 99,99% jest), to mają beznadziejnego brand managera.

A na poparcie swoich zdań mamy:
Ty swoje widzimisię
Ja informację prasową wysłaną do Brand Republic i kilka postów autora filmu z różnych for, który ma radochę z szumu, jaki wywołał.Michał S. edytował(a) ten post dnia 08.08.08 o godzinie 17:05

Michał, ja Ciebie nie chciałam obrazić, wybacz.
po prostu nie zgadzam się z Twoimi tezami.
sorki:)

konto usunięte

Temat: a może trójkącik?

Anna Zając:

I zdecydowanie powinni zrobić dokrętkę-z tymi masażystami-rewelacja! :)

dokładnie. zgadzam się!
:)

konto usunięte

Temat: a może trójkącik?

Malina, ja się nie czuję urażony :) To jest dyskusja, wymiana argumentów i tyle. Tylko lubię jak ktoś uzasadnia swoje tezy, stąd ten ostatni kawałek postu ;))



Wyślij zaproszenie do