Paweł
Tkaczyk
Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.
Mateusz
Stempak
młodszy specjalista
ds. marketingu,
Bonnier Business
Polska
Temat: 2016 Zaproszenia na szkolenia i konferencje
Programmatic marketing to odpowiedź na coraz bardziej widoczną potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Koncepcja i technologia stojąca za zautomatyzowanym kupowaniem i sprzedawaniem wirtualnych „przestrzeni reklamowych” i „mediów” jest już powszechnie stosowana. Wiele wyzwań pozostaje wciąż w sferze potrzeb praktyków – multichannel, różnorodność urządzeń, wewnętrzna organizacja marek (prestiż i marki premium) czy skala zasięgu vs. jakość. Pojawiają się pytania o rolę kreatywności, czynnika ludzkiego i jakości, gdy w dyskursie dominuje nacisk na bazy danych, analizy i ilość.
Konferencja Programmatic Marketing powstała w odpowiedzi na oczekiwania osób zajmujących się marketingiem.
Jeżeli:
• zależy Państwu na właściwym wykorzystaniu technologii programmatic,
• szukają Państwo skutecznych rozwiązań w zakresie wykorzystania różnych kanałów reklamy i programmatic buying,
• chcą Państwo uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych w świecie nowych technologii i narzędzi marketingowych,
• jakie zagrożenia i jakie możliwości płyną z programmatic marketingu,
• jak mierzyć efektywność poszczególnych działań,
nie może Państwa zabraknąć na konferencji Programmatic Marketing, która odbędzie się już 25 lutego 2015 w Warszawie.
Wśród prelegentów:
• Paulina Zyśk-Lisica, Kierownik Zespołu Sprzedaży Systemowej, Grupa Wirtualna Polska
• Marta Lech-Maciejewska, Country Manager, iBILLBOARD
• Damian Huba, Sales Manager w zespole DoubleClick, Google
• Ewelina Ciach, Customer Intelligence and Marketing Automation Expert, SAS Institute
• Artur Banach, Prezes Zarządu/CEO, Netsprint
• Bartosz Malinowski, Dyrektor ds. Rozwoju na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, Adform
• dr Monika Żuraw, Radca Prawny, Wspólnik w kancelarii BSWW Legal & Tax || Marcin Kroll, Aplikant rzecznikowski i adwokacki, Prawnik w kancelarii BSWW Legal & Tax
Szczegóły:
http://konferencje.pb.pl/konferencja/924,programmatic-...
e-mail: szkolenia@pb.pl
Tel: 22 333 9777 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.01.2016 o godzinie 10:31 z tematu "Konferencja Programmatic Marketing, 25.02.2015, Warszawa"
Kamil Romel-Sambor
Marek
Wołynko
Właściciel filmy
Czynne - produkcja
filmów video
Temat: 2016 Zaproszenia na szkolenia i konferencje
Zapraszam na szkolenie "Robimy Filmy Komórką" - jeden dzień praktycznych warsztatów z filmowanie i montażu filmów w 100% na smartfonie. Ćwiczymy różne sposoby filmowania, budowanie kadru, nagrywanie dźwięku. Każdy uczestnik filmuje i montuje swój film.https://robimyfilmykomorka.evenea.pl/
Maria Wąchal CMO
Temat: 2016 Zaproszenia na szkolenia i konferencje
Cześć! Mam niespodziankę dla chętnych na marketingową dawkę wiedzy i branżowy networking :)Jeszcze do 20 lutego tu możecie wygrać FREE wejściówkę na 2-dniową konferencję Mail My Day w Warszawie: http://konkurs.freshmail.pl/
Wystarczy uargumentować dlaczego chcesz wziąć udział w konkretnym z warsztatów :)
Temat: 2016 Zaproszenia na szkolenia i konferencje
Zobacz https://www.paczkonado.pl/dlaczego-warto-korzystac-z-br... polecam.Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Szkolenia i konferencje - 2014 -
-
Reklama, marketing, marka » Szkolenia i konferencje 2015 -
-
Reklama, marketing, marka » Specjalistyczne szkolenia marketingowe -
-
Reklama, marketing, marka » Szukam szkolenia -
-
Reklama, marketing, marka » Jakie kursy i szkolenia dla marketingowca. -
-
Reklama, marketing, marka » 2016 Ciekawy wpis, artykuł link – wrzuć w ten wątek -
-
Reklama, marketing, marka » 2016 Prośba o wypełnienie ankiety -
-
Reklama, marketing, marka » 2016 Dam staż (praktykę), szukam stażu (praktyki) -
-
Reklama, marketing, marka » 2016 Reklamy, oferty współpracy -
-
Reklama, marketing, marka » szkolenia- kursy-marketing -
Następna dyskusja: