Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Katarzyna Marchel

Katarzyna Marchel Marketing, eventy,
sprzedaż

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Kreatywna Kreatura po raz 16!

Już po raz szesnasty wydawnictwo VFP Communications organizuje Ogólnopolski Konkurs Reklamy „Kreatura”.
To najstarszy konkurs reklamy na polskim rynku, którego jurorzy od lat oceniają nie tylko zawartość merytoryczną materiału reklamowego, ale przede wszystkim oryginalność pomysłu i jakość jego wykonania. Nie ma znaczenia, kto zrealizował prace – liczą się ostateczny kształt i przekaz.

W konkursie mogą uczestniczyć między innymi: studia filmowe, fotograficzne, graficzne, interaktywne, agencje marketingu zintegrowanego oraz BTL. Organizatorzy przyjmują prace przeznaczone do emisji na polski rynek.

Prace można zgłaszać w następujących kategoriach: TV/film, Reklamy prasowe, Outdoor/indoor/plakat, Radio, Digital, Event/ambient, Design (identyfikacja wizualna), Kampania, Materiały promocyjne (opakowania/gadżety, POS, direct mail), Techniki (Muzyka, zdjęcia filmowe, scenografia, animacja, fotografia, ilustracja, web design), Reklama społeczna, Reklama własna.
W tym roku organizatorzy zrezygnowali z podkategorii produktowych, co ułatwi obrady jurorom i ujednolici podział.
Zapraszamy do uczestnictwa w konkursie!
http://konkurs.kreatura.pl
Katarzyna Marchel
katarzyna.marchel@media.com.p
Anna F.

Anna F. Manager

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

NOWY OBIEKT na warszawskiej mapie eventowej – URBAN GARDEN

Klub Urban Garden to miejsce wyjątkowe pod wieloma względami. Pierwszym atutem jest lokalizacja w ścisłym centrum Warszawy, a dla gości jest to kwestia niezwykle istotna. Dysponujemy dwiema salami z oddzielnymi barami oraz pomieszczeniami VIP-owskimi, które każdorazowo mogą być wykorzystane. Dużo miejsc siedzących oraz intymny klimat sprawiają, że nawet przy bardzo licznym gronie gości, nikt nie ma poczucia ścisku - komfort gości to dla nas priorytet. Komfort, ale i uśmiech, dlatego też pracownicy Urban Garden to osoby młode, pozytywnie podchodzące do życia i nastawione zawsze na to, aby osoby, które się u nas bawią, wyszły z klubu w pełni zadowolone. Uśmiech, komfort i dobra zabawa - to dewizy, które przyświecają nam w pracy na co dzień, niezależnie od wyzwań jakim stawiamy czoła.

Oferujemy szeroki zakres usług obejmujący organizację i realizację różnego rodzaju eventów zamkniętych i otwartych, poczynając od imprez promocyjno-artystycznych, aż po uczestnictwo w kampaniach marketingowych i PR-owych. Połączenie profesjonalizmu z potencjałem klubu gwarantuje skuteczność naszych działań i zadowolenie naszych kleintów.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą klubu i jego możliwościami, a także zachęcamy do odwiedzenia naszego lokalu.

Zdjęcia klubu znajdą Państwo pod poniższym linkiem
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2991617468078...

Zapraszamy do współpracy
Pozdrawiam
Anna Fritz-Fabijanek
Sponsoring & Event Manager
Urban Garden / Ogród Miejski

e-mail: urbangarden.ania@gmail.com
web: http://facebook.com/urbangarden022
general inquiries: urbangarden022@gmail.com

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy


Obrazek


BK Solutions to jedyna w Polsce firma która wydaje regularnie co miesiąc nakład toreb na pieczywo. Mamy największe doświadczenie w branży, najlepsze ceny, co gwarantuje przyszłemu partnerowi najtańszy oraz najszybszy druk toreb w kraju. Mamy również własne zaplecze graficzne. Jesteśmy firmą ekologiczną dbającą o środowisko. Marka jest coraz bardziej rozpoznawalna w Polsce. W tym prowadzimy rozmowy z ponad 100 miastami chcącymi wejść do naszej sieci toreb na pieczywo. Poszukujemy partnerów do prowadzenia biznesu.

Oferujemy pakiet wejścia do sieci, który obejmuje:

* pełne know-how prowadzenia tego biznesu
* profesjonalne szkolenie z zakresu sprzedaży, wiedzy o produkcie
* gotowe torebki z nadrukiem który można prezentować klientowi
* gotowe oferty, wzory umów, regulamin
* najtańszy druk w kraju
* najlepsze terminy realizacji
* wsparcie doradcy biznesowego
* wsparcie z zakresu doradztwa prawnego
* współpracę z 3 najlepszymi specjalistami w Polsce z zakresu * tworzenia sieci partnerskiej
* obsługę sieci franczyzy na nowoczesnym systemie informatycznym
* wsparcie marketingowe , zewnętrzne akcje marketingowe firmy
* dopisanie oddziału do mapy na stronie internetowej
* obsługę sieci franczyzy na nowoczesnym systemie informatycznym
sprzedaż masowa reklam: reklama dużej firmy działającej w całej Polsce na torebkach na pieczywo w każdej placówce partnerskiej
* finansowanie konkursów z nagrodami

Chcesz dołączyć do naszej sieci?

Jakub Kopeć
jakub@bksolutions.pl
franczyza@bksolutions.pl
tel. 530-169-300

Prowadzenie biznesu w sieci torebek na pieczywo od BK Solutions gwarantuje lepsze zyski oraz lepszą sprzedaż. Opłata licencyjna jest jednorazowa i gwarantuje ona 100 procentowe powodzenie w biznesie. My najlepiej wiemy jak to zrobić mamy największą wiedzę – możemy ją przekazać. Opłata miesięczna: 510 złotych jest nieodczuwalna – gdyż my gwarantujemy najtańszy druk w kraju, stałą pomoc, zewnętrzny marketing sieci oraz gadżety firmowe.

Zapraszamy do współpracy

BK Solutions


Obrazek
Jakub Kopeć edytował(a) ten post dnia 25.02.12 o godzinie 16:45

konto usunięte

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Szanowni Państwo!

Mamy zaszczyt i przyjemność przedstawić ofertę najnowszego magazynu lifestylowego CityLife.
Zimą w 2011 roku światło dzienne ujrzał pierwszy numer Przewodnika Bambucz.pl, który ze względu na wymagania rynku wydaliśmy głównie z własnych środków, przez co zawierał on tylko część przewidywanych w Przewodniku materiałów. Zainteresowanie publikacją okazało się tak duże, że postanowiliśmy projekt rozwinąć. Od Przewodnika, do Magazynu. Sam Przewodnik, to „tylko” bardzo atrakcyjna baza lokali i miejsc rozrywki. Po trzecim, najdalej czwartym numerze prezentowalibyśmy te same miejsca, a tego chcieliśmy uniknąć, tak więc zapadła decyzja, że nasza publikacja stanie się Magazynem z elementami Przewodnika. Przy okazji zmiany formy naszego pisma, zmianie uległa także nazwa i tak z Przewodnika Bambucz.pl powstał Magazyn CityLife.

Magazyn CityLife, to niecodzienne i ciekawe artykuły, to przewodnik po najlepszych miejscach rozrywki i relaksu, miejscach gdzie dobrze zjeść oraz gdzie można wieczorem pobawić się w dobrym towarzystwie. Tematyka artykułów została tak dobrana, aby pokazać, że życie w mieście jest dużo bardziej ciekawe i kolorowe niż niektórym mogłoby się wydawać, zależy nam aby nasz Magazyn CityLife wyróżniał się spośród płatnych, komercyjnych magazynów i miesięczników dostępnych w salonach prasowych oraz tych rozdawanych bezpłatnie.

Podstawowe parametry Magazynu CityLife

Nakład: 30 000 egz. na województwo śląskie,
Format: B5 (167x223mm), najlepszy na rynku format dla magazynów lifestylowych,
Ilość stron: minimum 100 stron, maksymalna ilość, to około 300 stron,
Cena: bezpłatny dwumiesięcznik z najlepszą siecią dystrybucji.

Najlepsza na rynku dystrybucja!

10 000 egz. bezpośrednia wysyłka do firm za pośrednictwem operatora pocztowego i naszych kurierów. Magazyn CityLife trafia m.in. do:
 Kancelarii podatkowych, prawnych, notarialnych,
 Biur nieruchomości,
 Gabinetów lekarskich,
 Firmy z branży motoryzacyjnej, z branży medycznej i farmaceutycznej,
 Firm z segmentu Premium oraz firm o ugruntowanej pozycji na rynku.

Ta forma dystrybucji pozwala pokazać jak bardzo korzystna jest reklama w Magazynie CityLife, gdyż jeśli dana firma prowadziłaby indywidualnie kampanię reklamową wysyłając ulotkę, folder lub inne materiały promocyjne, to dotarcie do 10 000 firm za pomocą poczty generuje koszt w wysokości około 20 000 zł (10 000 firm x 2 zł (koszt wysyłki, koperty
i adresowanie))!!!

15 000 egz. Dystrybucja bezpośrednia w kasach „podczas zakupów” w punktach handlowych (np. VideoWorld, Rossmann). Magazyn CityLife będzie wręczany osobom robiącym zakupy za kwotę powyżej 50 zł.

4 000 egz. (kina, hotele, itp.)
Uzupełnienie dystrybucji o punkty, w których nasz Magazyn dotrze także do zamożniejszej części naszego społeczeństwa, czyli do Państwa klientów!!!

Poza wspomnianą możliwością reklamy na wybranej całej stronie w Magazynie, dostępne są formy reklamy w postaci artykułów sponsorowanych i przewodnika. Artykuły sponsorowane to stała ramówka Magazynu i ich tematyka jest następująca:

Artykuł sponsorowane.
Czas na Twoje hobby! (dostępne 4 strony)
Rozrywka dla aktywnych (dostępne 2 strony)
Rozrywka dla leniwych (dostępne 2 strony)
Weekend na Śląsku (dostępne 4 strony)
MAN ZONE (Uroda/Zdrowie, Gadżet, Moda) (dostępne 3 strony)
WOMAN ZONE (Uroda, Moda, Zdrowie) (dostępne 4 strony)
Szalone zakupy (dostępne 3 strony)
MotorCity (dostępne 4 strony)

Przewodnik.
Gdzie Dobrze Zjeść (2 strony)
Szef kuchni poleca (1 strona – śniadanie, lunch, obiad lub kolacja)
Kawiarnia (2 strony)
Polecamy kawę/deser/herbatę/shake itp. (1 strona)
Nightlife – najlepszy klub/pub (2 strony)
Nightlife – polecamy drink + lokal (1 strona)
Rozrywka na Śląsku (2 strony)
Relaks na Śląsku (2 strony)

Magazyn wydawany jest na razie tylko na terenie woj. śląskiego, jednakże w tym roku planujemy wydać Magazyn także w Małopolsce i na Dolnym Śląsku. Co najważniejsze Magazyn na dane województwo prezentuje miejsca z danego regionu, nie umieszczamy lokali np. z Krakowa w Magazynie wydawanym na teren woj. Śląskiego (no chyba, że ktoś zażyczy sobie taką reklamę).

Więcej informacji uzyskacie Państwo dzwoniąc pod numer 530 463 878 lub pisząc na adres reklama@bambucz.pl

lub kontaktując się z jednym z naszych Managerów ds. reklamy:

Krzysztof Domisiewicz: e-mail: krzysztof@bambucz.pl, Tel.: 791 897 975
Kamil Kloc: e-mail: kamil@bambucz.pl, Tel.: 725 021 240

Zapraszam do współpracy.

Wydawcą Magazynu CityLife jest firma RAPTOR Media sp. z o.o.
Monika Dolik

Monika Dolik pracownik biurowy,
nn studio

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

witam

Zajmujemy się projektowaniem i produkcją tekstyliów reklamowych,

nieprzerwanie od ponad 12 lat.

Realizujemy niepowtarzalne kolekcje strojów reklamowych i dodatków

dostosowanych do indywidualnych potrzeb każdego klienta.

Unikalność w projektowaniu oraz wysoką jakość wykonania zapewnia nasz
zespół projektantów-absolwentów Wydziału Tkaniny i Ubioru Łódzkiej ASP oraz

technologów i konstruktorów form odzieżowych.
Nasz asortyment to miedzy innymi:

stroje dla hostess i promotorów na targi, eventy, promocje
stroje dla przedstawicieli handlowych- czapki, polary, kurtki, spodnie itp
odzież medyczna
odzież sportowa
stroje – maskotki
gadżety reklamowe
coolery, torby
odzież biurowa

i wiele innych.

Stosujemy wszystkie dostępne techniki nanoszenia logo: haft, sitodruk, żakard, druk sublimacyjny,

wytłaczanie, grawer, druk całej powierzchni tkaniny.

Cały proces od projektowania do produktu końcowego wykonujemy w ramach własnych mocy

przerobowych,co pozwala nam na utrzymywanie niskich kosztów naszych wyrobów oraz szybkich terminów realizacji.

Kolekcje prezentowane na naszych stronach zostały wykonane na zamówienie firm z którymi prowadzimy

stałą współpracę.

http://www.nnstudio.pl/

konto usunięte

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Audiomarketing & Aromamarketing - zapraszam do współpracy

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

zapraszam do wspolpracy, moge wykonac zdjecia mody,do katalogow,reklamowe, biznesowe itd

http://monikakaminska.pl
Daria Bauerek

Daria Bauerek Własna działalność

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Zapraszam do współpracy!!! http://nonioryginalne.pl , http://tni.com/2573433
W sobotę, 25 lutego 2012 w otwartym kilka dni temu lokalu „STEK” w Skawinie koło Krakowa odbędzie się Regionalna Super Sobota Tahitian Noni International. Początek spotkania godz. 13.00, planowany koniec ok 18.00. Zainteresowanych proszę o kontakt: Tel. 609484089 lub daria_mac@go2.pl
Grzegorz Malinowski

Grzegorz Malinowski Aplikant bankowy,
Bank Pekao S.A.
Centrala

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Zarząd Miasteczka Multimedialnego Sp. z o.o. uprzejmie informuje, że w dniu 17 lutego 2012r. został ogłoszony przetarg nieograniczony na przeprowadzenie działań promocyjnych dla marki MMC Brainville w ramach projektu "Park Technologiczny - Miasteczko Multimedialne" działanie POIG 5.3
Szczegółowe informacje na temat przetargu znajdziecie Państwo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

http://miasteczkomultimedialne.pl/ogloszenia/wpis,43
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Propozycja dla Wystawców:

0 PLN umieszczenie logo i informacji o firmie na stronie www przez okres 1 miesiąca (40 PLN za 1 rok)
20 PLN dołączenie materiałów marketingowych, upominków oraz gadżetów do pakietu materiałów konferencyjnych
30 PLN ustawienie baneru reklamowego przed salą konferencyjną
40 PLN umieszczenie logo i informacji na stronie www przez okres 1 roku
60 PLN ustawienie baneru reklamowego na sali konferencyjnej (z tyłu sali)
100 PLN ustawienie baneru reklamowego na sali konferencyjnej (z przodu sali)
100 PLN stolik i 2 krzesła dla osób, którzy indywidualnie świadczą usługi w obszarze rozwoju osobistego
300 PLN stoisko dla firm korzystających z dużych własnych stoisk
500 PLN 10-minutowe wystąpienie

Podane ceny są cenami brutto i zawierają 23% VAT.

więcej na http://vademecumrozwoju.pl/zostan-partnerem/zostan-par...

serdecznie zapraszam do współpracy
Mirosław B.

Mirosław B.
ART-FASHION-BUSINESS
-MARKETING

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

MonaVie to biznes, MonaVie to produkt.
Zapraszam na film: MonaVie Momentum.

Chcesz poznać szczegóły skontaktuj się ze mną.
Pozdrawiam

http://www.youtube.com/watch?v=MGOLcTaPf7E
Michał Pachel

Michał Pachel PRZEDSIĘBIORCA,
PRODUKCJA, HANDEL,
USŁUGI.

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

STUDIO LAKIERNICZE nawiąże współpracę z architektami wnętrz, pracowniami meblowymi, agencjami reklamy .
Firma oferuje lakierowanie form i projektów powiązanych z wystrojem wnętrz:
- płyty meblowe (MDF, DREWNO, FORNIR), LAKOBEL, TWORZYWO: ABS, PVC, PA, PU, PF, UF, PRVF, CERAMIKA, ELEMENTY Z METALI KOLOROWYCH, ŻELIWNYCH I STALOWYCH.

F.H.U.P. AGATHE – STUDIO LAKIERNICZE wykonuje również lakierowanie seryjnych elementów przemysłowych.

DLA OSÓB ZAINTERESOWANYCH STAŁĄ WSPÓŁPRACĄ PROPONUJEMY "RABAT 10-20 %"
W ZALEŻNOŚCI OD WIELKOŚCI ZLECENIA :)
t.530435714

konto usunięte

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

TIME S.A. (grupa: mass media, w tym stacje radiowe: Eska, Eska Rock, Plus, VoxFM, Wa-Wa)

Zajmuję się obsługą klientów biznesowych. Zainteresowane firmy zapraszam do rozmów.

Kontakt:

mail: k.chechlacz@eska.pl
Jakub Hawrylik

Jakub Hawrylik SUPERDRUK.NET S.C.

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Witam posiadam Drukarnię Wielkoformatową poszukuję do stałej współpracy Agencje Reklamowe aby nawiązać współpracę na dostawy wydruków w atrakcyjnych cenach :


Obrazek


Zainteresowane współpracą Agencję proszę o kontakt:
jakub.hawrylik@superdruk.net
superdruk@superdruk.net
kom : 509052110
Krystian Kropidłowski

Krystian Kropidłowski adv skuteczna
reklama

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Witam,

Poszukuję nośników reklamowych: telebim, billboard w okolicach Powsina k. Warszawy.

Proszę o kontakt pod numerem 531 111 222

Oferta na dzisiaj.

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Interesuje cię dobre zdrowie i lepsze finanse?
Dysponujesz 5,10,15 godzinami w tygodniu, które chciałbyś zainwestować w lepszą przyszłość?
Poszukuję ambitnych i przedsiębiorczych osób do współpracy z firmą MonaVie.
Firma, która od zera do jednego miliarda dolarów skumulowanego obrotu doszła w zaledwie trzy i pół roku. Co dla porównania tak znanym firmom, jak Apple czy Microsoft zajęło to odpowiednio 7 i 11 lat.
-założyciel przedsiębiorcą roku 2009 według Ernst&Young Enterpreneur
-Inc. 500 z 2009 roku: nr 18 w zestawieniu ogólnym, nr 1 w kategorii żywność i napoje
-Direct Selling News $100 Million Club 2009- nr 14
-Direct Selling News $100 Million Club 2010-nr14

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam aby przyjrzeć się tej firmie bliżej...
Anna Kokocińska

Anna Kokocińska Menager organizacja
struktur sprzedaży

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Zaproszenie Dla myślących biznesowo.
Zgłoszenia:
http://annakokocinska.pl
tel 503617202


Obrazek

konto usunięte

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Witam!

Pragnę zaoferować reklamę na antenie Radia FAMA w regionie Słupskim (od Koszalina po Lębork).

Wszystkie osoby zainteresowane proszę o kontakt pod adresem e-mail: sielecki.piotr@gmail.com



Wyślij zaproszenie do