Maciej Motak

Maciej Motak specjalista ds.
sprzedaży

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Witam

Reprezentuję firmę Evolution Media Net i piszę by przedstawić możliwości jakie daje Państwu nawiązanie współpracy z naszą firmą w zakresie reklamy w jednej z największych sieci internetowych.

Sieć reklamowa Evolution Media Net jest sprzedawcą reklam na ponad 650 witrynach internetowych. Współpracujemy ze znanymi i dużymi wydawcami stron www, jak i z mniejszymi wyspecjalizowanymi, wąsko tematycznymi serwisami. Różnorodność naszego portfolio pozwoliła nam na stworzenie idealnie dopasowanych do potrzeb naszych klientów kanałów tematycznych. Kanały tematyczne docierają do wyselekcjonowanych grup demograficznych bądź do osób interesujących się konkretnym tematem. Z entuzjazmem mówimy o nich: perełki w naszym portfolio!

Zapraszam do zapoznania się z informacjami o serwisach jakie wchodzą w skład naszej sieci naszej stronie internetowej:
http://evolutionmedia.pl

kontakt
tel. 725 530 600
mail maciej.motak@evolutionmedia.plMaciej Motak edytował(a) ten post dnia 06.09.12 o godzinie 14:55
Cezary Mirkowski

Cezary Mirkowski właściciel,
foto-CzarMir

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Witam!
Zapraszam do współpracy:
- fotografia reklamowa, produktowa
- reportaże
- architektura

http://www.foto-czarmir.pl/

Pozdrawiam serdecznie

konto usunięte

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Witam!

Zapraszam do FAMILO i AKADEMII CB7

Familo - to nowa firma na polskim rynku- społeczność zakupowa,konsumencka.
Zakupy tańsze 5-30% możliwość uzyskania do 90% rabatu.

- I panel - żywność,chemia gospodarcza, art.do higieny osobistej oraz inne art. codziennego użytku
- II panel (2012/2013) RTV/AGD i akcesoria (płatność w ratach nie z własnej kieszeni,tylko z wygenerowanej prowizji)
- III panel (2013) samochody, motocykle i inne niespodzianki (płatność w ratach jak w panelu II)

- Kurierska dostawa do domu w każde miejsce na terenie RP

REJESTRACJA BEZPŁATNA.
Mogą być zarejestrowane:
1.osoby fizyczne posiadające PESEL
2.firmy,spółki i wszelkie podmioty posiadające NIP

Krótka prezentacja na temat firmy i współpracy:
http://f.CB7.pl/#Evodia76

Strona oficjalna firmy: http://familo.com

GRUPA MARKETINGOWA CB7
REJESTRACJA BEZPŁATNA
http://CB7.pl/#Evodia76

- Informacje biznesowe,marketingowe.
- Możliwość odsłuchania wcześniejszych szkoleń o różnej tematyce
- Codzienne webinary na temat planu marketingowego w FAMILO (godz.19.30 w soboty godz.10.30)
- Raz w tygodniu szkolenia Akademii CB7 (wt. godz.20.30)

Pozdrawiam i zapraszam do współpracy!
Ieva Belinska
GG: 13694848
tel: 667 927 766
mail: iebelinska@gmail.comIeva Belinska edytował(a) ten post dnia 07.09.12 o godzinie 12:13
Michał Malinowski

Michał Malinowski Marzyciel,
Ergo-media

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Reklamujemy:)

Produkujemy smycze... naprawdę TANIO i szybko http://www.reklama.ergo-media.pl

Grawerujemy: długopisy, pendrive, kalendarze i inne gadżety - nawet z dnia na dzień - w ŁODZI

A może potrzebujesz porządnej odzieży dla pracowników z polaru? Bluzy, dresy, czapki, szaliki, rękawiczki.

http://www.reklama.ergo-media.pl

Dlaczego tak schodzimy z cen?

Hmmm... na pewno nie po to, aby psuć rynek. Ten niestety już dawno się rozregulował. Raczej dostosowaliśmy się do obecnego poziomu cen liczących się producentów.

Importerzy mówią, że chętnie sprzedają agencjom reklamowym ale nie gardzą już klientem końcowym, Allegro i inne serwisy typu Oferia udowadniają, że nie ma reguł. Jest wyścig szczurów.

Mało tego. Zaczynają się czasy, gdzie wchodzi agresywny dumping. Wizytówki za free, banery 15 zł m2... I nie ważne, że nowe podmioty padają. Na ich miejsce wchodzą 2 następne, bo ktoś ma plan :) wykończenia konkurencji. Choć zwykle sam pada ofiarą tego planu.

Rynek reguluje wszystko. :) Nie mam pretensji, gdy ktoś wchodzi z produktem tańszym niż mój, bo każdy ma prawo do życia i podejmowania ryzyka. Ma pewnie rodzinę i musi próbować przeżyć.

Zwykle przyjdzie walec i wszystko wyrówna.

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Witam,

jestem absolwentką Uniwersytetu Artystycznego kierunku FOTOGRAFIA. Zawodowo zajmuję się fotografią od 5 lat.

Mam doświadczenie w zakresie fotografii:

-portretowej (możliwość zorganizowania sesji w studio fotograficznym do portfolio, zdjęcia biznesowe, zdjęcia dzieci),

-biżuterii i innych produktów (wykonuję packshoty),

-wnętrz(hoteli, apartamentów, mieszkań, restauracji, sal konferencyjnych, firm i fabryk),

-wesel, studniówek, urodzin.

Zapraszam do współpracy firmy i osoby prywatne, które poszukują profesjonalnych usług fotograficznych w każdym zakresie - na strony internetowe, do katalogów, folderów, ulotek, billboardów.

Współpracowałam z firmami takimi jak: NH Hotels, Customform, Urzędowski, Foliarex, PAIP, Betterfield.

Zapraszam do zapoznania się z moim portfolio(zarówno artystycznym jak i komercyjnym):

http://werqe.pl/
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Jeśli chcesz przeprowadzić badania, a nie wiesz od czego zacząć - zapraszam :)
Magdalena Sadowska

Magdalena Sadowska Ekspert ds. field
marketingu, Smart
People

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Witam wszystkich serdecznie,

Mam nadzieję, że są Państwo zadowoleni z dzisiejszego dnia :)

Firma Smart People (Agencja zrzeszająca Hostessy, Promotorów, Merchandiserów) nawiąże współpracę z Agencjami reklamowymi, Agencjami PR oraz Działami Marketingu.

Proszę o kontakt na adres mailowy: biuro@smartpeople.com.pl

konto usunięte

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Konkurs na nazwę dla brand hero!
Jeśli ktoś ma chwilkę wolnego czasu oraz ma ochotę na interesujące nagrody i dopisanie sobie ciekawego punktu do portfolio, to proszę bardzo:

http://www.goldenline.pl/forum/3039012/konkurs

Jednocześnie zapraszam serdecznie do zapisania się do grupy! :)
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy


Obrazek




Obrazek


COPYWRITING – SŁOWEM: SPRZEDAŻ!

Warsztaty 22-23 października, WARSZAWA.

Tworzysz teksty reklamowe? Piszesz oferty handlowe? Budujesz treści do strony www? Słowem: sprzedajesz... słowem? To szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Po szkoleniu – będziesz potrafić:

dobrać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
określić korzyści wynikające z danego produktu,
tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

6. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
"3" czy "trzy"?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 22-23 października 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1220 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/copywriting.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________
Magdalena Starowicz

Magdalena Starowicz Absolwentka na
kierunku Grafika

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Dzień dobry,
zapraszam do współpracy w zakresie projektowania graficznego.
Więcej na stronie
http://starowiczdesign.com
studio@starowiczdesign.com
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy


Obrazek

GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - WARSZTATY KREATYWNE (Corel + Photoshop)

Warsztaty 29-30 października, KATOWICE.

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać większą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!

Do szkolenia dołączona obszerna baza materiałów elektronicznych: przykłady layoutów („przed”/”po”), inspirujące przykłady materiałów promocyjnych, błędy i wpadki…

Przesłanie tego szkolenia: NIE MA GŁUPICH PYTAŃ!
______________________________________

CZĘŚĆ 1 – PODSTAWY


• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa. Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Logo (logotyp, sygnet, logo)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• co chodzi z tymi „spadami”?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Nie rób tego ! Logo w Wordzie, „trzcionki” i inne kwiatki

CZĘŚĆ 2 - PRAKTYKA!

Praca w programie Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Corel Draw.
Praca w programie Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Inspiracje, pomysły, podpowiedzi, linki.
______________________________________
INFO
Termin: 29-30 października 2012
Miejsce: 40-013 Katowice, ul. Staromiejska 2/7 (Ośrodek "Business Center 1").
Cena: 1220 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, przykładów, ćwiczeń.
Po szkoleniu: miesiąc konsultacji gratis.


SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/grafika-i-dtp.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy


Obrazek

FACEBOOK DLA FIRM

 Warsztaty 29 października, Warszawa. 


Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.


Jak pozyskać i zaangażować fanów?
Ile kosztuje fan?
Ile możesz dzięki niemu zyskać i zarobić?
Jak budować markę w internecie?


Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I będziesz wiedzieć jak samodzielnie budować Twoją markę w sieci.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
________________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________

CELE SZKOLENIA
Zwiększenie skuteczności komunikatu w social media.
Zwiększenie skuteczności wykorzystania reklam na Facebooku.
Zwiększenie kompetencji w zakresie współpracy z agencją zewnętrzną/social media managerem.
______________________________________

PROGRAM

FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan? Ile możemy dzięki niemu zyskać i zarobić?

FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku

______________________________________


PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.

Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.

Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________

INFO
Termin: 29 października 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 780 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)

[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/facebook-dla-firm.html


Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski
...........................
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia na szkolenie.

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Łukasz K.

Łukasz K. Imperial Tobacco
Polska Manufacturing
S.A. Mechanik Maszyn

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Dominik Szewior:
Wszelkiej maści reklamy i zaproszenia do współpracy proszę zamieszczać w tym temacie.

Witam,
Gdyby kogoś interesowało zamieszczenie reklamy na fanpage przekraczającym 300,000 osób, zapraszam do kontaktu. Oferuje również świetny pomysł zdobywania znajomych w serwisach społecznościowych. Głównie swoją uwagę poświęciłem serwisowi nk.pl co nie znaczy ze facebook nie jest zły. Posiadam konta w w/w serwisie przekraczające łącznie 610tys realnych osób!
Klienci często pytają mnie o zamieszczenie reklam, różnych produktów oraz marek. Z ciekawości postanowiłem wystawić kilka razy się na allegro, efekt ten był zdumiewający. Poniżej przykład w postaci screenu z pulpitu opisujący na czym to wszystko polega

[
Obrazek
]

konto usunięte

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Producent namiotów reklamowych zaprasza do współpracy.

Jesienno - zimowa oferta specjalna na namioty stelażowe z nadrukiem sublimacyjnym, tylko do końca grudnia atrakcyjne oferty cenowe na namioty z serii POP UP

http://studio55.info/nasze-produkty/namioty-pneumatycz...

zapraszam do współpracy: robert.smarttent@studio55.pl

konto usunięte

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Kika fotek naszych realizacji:


Obrazek


Obrazek

Obrazek

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Zachęcam Państwa do zapoznania się z ofertą studiów podyplomowych Uczelni Łazarskiego
PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W MEDIACH

Korzyści, jakie zdobędzie słuchacz/absolwent:


- gruntowne przygotowanie do wykonywania zawodów związanych z planowaniem i realizacją kampanii reklamowych w mediach (w strukturach firm zajmujących się planowaniem strategii promocji marek i brandów, zakupem mediów, współpracą z domami mediowanymi i mediami, a także pracą w domach mediowych)

- umiejętności wykorzystywania istniejących na rynku narzędzi do planowania kampanii reklamowych, interpretowania wyników badań, wskaźników mediowych i miernikiówmediów oraz ich wykorzystanie do konstruowania strategii promocji marki i realizacji kampanii reklamowych

- przygotowanie z zakresu kompetencji społecznych: komunikacji w biznesie, technik negocjacji, umiejętności prowadzenia prezentacji i sztuki autoprezentacji.

Słuchacze będą mieli także możliwość zaplanowania kampanii crossmediowej i dokonania jej ewaluacji i oceny.

Zajęcia rozpoczynają się już w październiku 2012 r.

Po więcej informacji na temat programu, kadry wykładowców oraz organizacji studiów zapraszamy na: http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/a...
Edyta Zielińska

Edyta Zielińska doradca wakacyjny -
biuro podroży
OstatnieMiejsca.pl

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Jeśli posiadasz stronę w internecie i korzystasz z internetowych narzędzi marketingowych TO powinno Cię zainteresować

http://www.gvoacademy.com/polska/?id=EdytaZielinska

W sobotę o 11stej webinar dotyczący współpracy z amerykańską firmą hostingową oferującą w jednym miejscu i w niskiej cenie takie usługi:

* hosting stron www
* autoresponder
* pokój do wideokonferencji
* hosting plikow video
* regularne szkolenia (2 x w tygodniu)
z marketingu internetowego (po polsku)
* system partnerski który pozwoli Ci
po poleceniu kilku osób korzystać z tych narzędzi za darmo

Firma z dużym powodzeniem działa od roku na polskim rynku.

Webinar jest BEZPŁATNY – przyjdź, posłuchaj i zdecyduj:-)
Sobota 29.09.2012 godz. 11:00

http://www.gvoacademy.com/polska/?id=EdytaZielinska

Powodzenia:-)
Tomek Taras

Tomek Taras Creative Strategist
at e-commerce, Brand
Storyteller & Fi...

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Graphic designer, storyboardzista, Kreatywny.
>Photoshop, Ilustrator, Corel Painter, DTP, ołówek-tablet

Reżyser, operator, montażysta.
>Avid, Final Cut, Premier Pro, After Effects,
>Betacam, RED, DSLR, HDV, HD

500 300 474

konto usunięte

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

Zapraszam do współpracy przy produkcji prasy korporacyjnej i biuletynów formowych. Oferujemy kompleksowe usługi. Więcej na insidepublishing.pl
Krzysztof Płonka

Krzysztof Płonka Wizualizacja 3D ,
reklama , film ,
muzyka , film ,
animacja

Temat: 2012 - Oferty współpracy i reklamy

zapraszam do zapoznania z próbką naszych możliwości technologicznych
Skanowanie trójwymiarowe , cyfrowa rekonstrukcja

potrafimy wiernie przenieść do wirtualnej rzeczywistości całe
obiekty z najdrobniejszymi detalami .

Archiwizacja lokacji , budynków , rzeźb , muzeum , galerii , obiektów przemysłowych .
Jak i również spore zastosowanie w reklamie , grach komputerowych

tu link do przykładu

http://www.youtube.com/watch?v=7XYWY3hmPTw&list=UUVOJP...

tel 500 063 907



Wyślij zaproszenie do