Michał Matuszczyk

Michał Matuszczyk Dyrektor ds.
rozwoju, Medforum
sp. z o.o.

Temat: 1 mln UU / miesiac, portale kobiece, problem ze sprzedaza...

Daniel K.:
Arkadiusz Gnat:
billboard 700x100 120pln za CPM
rectangle 350x350 160pln za CPM
mailling 1 konto 0,30pln
rectangle + scroll 200pln za CPM

to są standardowe ceny reklam w portalach branżowych.

i teraz zabawa - 70% rabatu dla domu mediowego - z pozostalych 30% wydawca oddaje miedzy 25%-40% sieci reklamowej.

Wydawca dostaje 20% tej ceny....:D::D


zastanawiam sie nad realnym zarobkiem domu mediowego, czy moze byc tak, ze bedzie wiekszy niz wydawcy ?

Temat: 1 mln UU / miesiac, portale kobiece, problem ze sprzedaza...


zastanawiam sie nad realnym zarobkiem domu mediowego, czy moze byc tak, ze bedzie wiekszy niz wydawcy ?

haha... 70% rabatu dla domu mediowego? To chyba lekka przesada... Mi się wydaje,że maksymalnie 35% przy konkretnym zbycie i sensownych warunkach... W takim 70% przypadku wydawcy zdecydowanie nie zostaje za wiele... zdecydowanie bardziej opłaca się wewnętrzna oferta i usprawniony dział sprzedaży...
Daniel K.

Daniel K. Omnitan Studio

Temat: 1 mln UU / miesiac, portale kobiece, problem ze sprzedaza...

Michał Matuszczyk:

Chyba lepiej o tym na privie pogadac...:D

Temat: 1 mln UU / miesiac, portale kobiece, problem ze sprzedaza...

Daniel K.:


Chyba lepiej o tym na privie pogadac...:D

bardzo miła odpowiedź... nie wiem dlaczego ale kojarzy mi sie z pewnym zaburzeniem:)

pozdrawiam
Daniel K.

Daniel K. Omnitan Studio

Temat: 1 mln UU / miesiac, portale kobiece, problem ze sprzedaza...

Paulina Jaworek:

bardzo miła odpowiedź... nie wiem dlaczego ale kojarzy mi sie z pewnym zaburzeniem:)

pozdrawiam

Nie ukrywam, Paulino, ze Twoj smiech na temat 70% rabatow uzmyslowil mi, ze moze rzeczywiscie mowienie o 'oczywistej oczywistosci' publicznie nie ma sensu..:D

Temat: 1 mln UU / miesiac, portale kobiece, problem ze sprzedaza...


Nie ukrywam, Paulino, ze Twoj smiech na temat 70% rabatow uzmyslowil mi, ze moze rzeczywiscie mowienie o 'oczywistej oczywistosci' publicznie nie ma sensu..:D

szkoda, że taki jesteś mało tolerancyjny i nie rozumiesz, że dla kogoś "oczywistość" nie musi być tak "oczywista" jak dla Ciebie... zwłaszcza jeżeli ktoś mieszka w zdecydowanie innej rzeczywistości.. wytłumacz mi proszę racjonalnie skąd takie prowizje dla domów mediowych w Polsce? .Paulina Jaworek edytował(a) ten post dnia 30.01.09 o godzinie 20:52
Daniel K.

Daniel K. Omnitan Studio

Temat: 1 mln UU / miesiac, portale kobiece, problem ze sprzedaza...

Paulina Jaworek:

szkoda, że taki jesteś mało tolerancyjny i nie rozumiesz, że dla kogoś "oczywistość" nie musi być tak "oczywista" jak dla Ciebie... zwłaszcza jeżeli ktoś mieszka w zdecydowanie innej rzeczywistości.. wytłumacz mi proszę racjonalnie skąd takie prowizje dla domów mediowych w Polsce? .Paulina Jaworek edytował(a) ten post dnia 30.01.09 o godzinie 20:52

OT: mam pewne zaburzenie i jestem malo tolerancyjny. Pozdrawiam

Temat: 1 mln UU / miesiac, portale kobiece, problem ze sprzedaza...

Daniel K.:
Paulina Jaworek:

szkoda, że taki jesteś mało tolerancyjny i nie rozumiesz, że dla kogoś "oczywistość" nie musi być tak "oczywista" jak dla Ciebie... zwłaszcza jeżeli ktoś mieszka w zdecydowanie innej rzeczywistości.. wytłumacz mi proszę racjonalnie skąd takie prowizje dla domów mediowych w Polsce? .Paulina Jaworek edytował(a) ten post dnia 30.01.09 o godzinie 20:52

OT: mam pewne zaburzenie i jestem malo tolerancyjny. Pozdrawiam
to widać... pozdrawiam
Michał Matuszczyk

Michał Matuszczyk Dyrektor ds.
rozwoju, Medforum
sp. z o.o.

Temat: 1 mln UU / miesiac, portale kobiece, problem ze sprzedaza...

tak duze rabaty sa aktualnie na granicy oplacalnosci dla wydawcy lub dla wielu ponizej progu oplacalnosci, aktualnie strona to nie sam HTML, to mnostwo dodatkow, typu tresci, multimedia, ladniutkie grafiki, duze obciazenie lacza itp

mysle, ze podobnie jak kazda banka i ta peknie w koncu, poza tym to jest bezsensowne psucie ceny, absurdalnym jest pokazywanie w cenniku kwot z sufitu i pozniej jechanie o 90% w dol.

jestem przekonany, ze wiele osob z firm, ogladajac cenniki np. gazeta.pl, onet.pl rezygnuje z reklamy w necie, bo jak policzmy sobie 150 pln za 1k odslon BB DB (przykampanii np. z 10 mln odslon), to wychodzi mu goooora pieniedzy do zaplaty, a tak naprawde powinnien liczyc od 40 PLN max...Michał Matuszczyk edytował(a) ten post dnia 31.01.09 o godzinie 19:39

Temat: 1 mln UU / miesiac, portale kobiece, problem ze sprzedaza...

Michał Matuszczyk:
tak duze rabaty sa aktualnie na granicy oplacalnosci dla wydawcy lub dla wielu ponizej progu oplacalnosci, aktualnie strona to nie sam HTML, to mnostwo dodatkow, typu tresci, multimedia, ladniutkie grafiki, duze obciazenie lacza itp

mysle, ze podobnie jak kazda banka i ta peknie w koncu, poza tym to jest bezsensowne psucie ceny, absurdalnym jest pokazywanie w cenniku kwot z sufitu i pozniej jechanie o 90% w dol.

jestem przekonany, ze wiele osob z firm, ogladajac cenniki np. gazeta.pl, onet.pl rezygnuje z reklamy w necie, bo jak policzmy sobie 150 pln za 1k odslon BB DB (przykampanii np. z 10 mln odslon), to wychodzi mu goooora pieniedzy do zaplaty, a tak naprawde powinnien liczyc od 40 PLN max...Michał Matuszczyk edytował(a) ten post dnia 31.01.09 o godzinie 19:39

dlatego wlasnie powinny byc stale rabaty dla domow mediowych i to realne - do 30% i zasada ze maja dawac taka sama cene jak wydawca... tutaj tak jest i jak zlatujesz z ceny to kosztem swojego komisowego, ktore nie jest absurdalnie wysokie wiec nikomu specjalnie nie oplaca sie schodzic z tej ceny... Michale czy Wy ustaliliscie juz jakis cennik chociaz wstepny? jak tak to pedeslij mi prosze na maila to porownam z innymi witrynami... pozdrawiam...
Michał Matuszczyk

Michał Matuszczyk Dyrektor ds.
rozwoju, Medforum
sp. z o.o.

Temat: 1 mln UU / miesiac, portale kobiece, problem ze sprzedaza...

Paulina Jaworek:
dlatego wlasnie powinny byc stale rabaty dla domow mediowych i to realne - do 30% i zasada ze maja dawac taka sama cene jak wydawca... tutaj tak jest i jak zlatujesz z ceny to kosztem swojego komisowego, ktore nie jest absurdalnie wysokie wiec nikomu specjalnie nie oplaca sie schodzic z tej ceny...

mam nadzieje, ze cos sie w PL zmieni, bo sytuacja jest dziwna.

Następna dyskusja:

Reklamy podczas siatkarskic...




Wyślij zaproszenie do