Temat: Ruszam z nowym wyzwaniem - proszę o kilka wskazówek!

Witam wszystkich serdecznie,
mam nie mały problem ponieważ zabieram się za prowadzenie reklamy na stronie nowo powstałego serwisu informacyjnego (przyjmijmy średniej wielkości miasta). Niestety nigdy wcześniej nie zajmowałam się do końca tym tematem, jedynie pewnym wątkami. Dlatego będę bardzo wdzięczna jeżeli otrzymam od Państwa kilka uwag, odpowiedzi na poniższe pytania (wiem że niektóre mogą być dla niektórych aż śmiesznie proste ale wole mieć kompletne odpowiedzi)
Niestety nie jestem uprawniona do podania pełnej nazwy portalu, ale wspomnę że ma to być coś na styl portalu Rzeczpospolitej, Gazety Wyborczej (o mniejszych "rozmiarach"), portal informacyjny, gdzie ma docelowo umieszczana reklama.
1. Na jakich zasadach jest ustalana cena reklamy wyświetlanej w serwisie? [jak to się przedstawia w oparciu np o cennik rzepy http://www.rp.pl/temat/578675.html)
2. Czy od zysków z reklamy są odprowadzane jakieś dodatkowe koszty, podatki?
3. Czy są jakieś uregulowania prawne?
4. Kto ustala obszar do reklamy na stronie i jej formę, grafikę?
5. Od czego najlepiej zacząć takie działania?
6. Jak przeprowadza się monitoring sprzedaży oraz robi analizę efektywności (czy są jakieś gotowe wzory, tabele)?

Będę bardzo wdzięczna za pokierowanie mnie we właściwą stronę w zajmowaniu się tym tematem.
Pozdrawiam
Ewa (ewa.szarszewska@gmail.com)