Jan P.

Jan P. Ekspert DMP i
Programmatic

Temat: Audience Targeting

Google pokazuje jak to działa (j.ang.):
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v...
Jan P.

Jan P. Ekspert DMP i
Programmatic

Temat: Audience Targeting

Klikając w link poniżej można sprawdzić jakiego typu informacjami o Was mogą dysponować marketerzy. Czy jednak wszystko się zgadza?

http://www.bluekai.com/registry/
Dorota K.

Dorota K. Marketing &
Technology Expert

Temat: Audience Targeting

Tak, zgadza sie. Zadna firma ktora jest 3rd Party Data Provider nie moze pozyskiwac PII (Personally Identifiable Informations), czyli danych takie jak: imie i nazwisko, adres, e-mail, telefon. Firmy nie maja rowniez prawa pobierac informacji takich jak stan zdrowia, rasa, wyznanie, informacji na temat uzaleznien i konsumpcji alkoholu.

Natomiast co jest powszechnie stosowane to pozyskiwanie danych takich jak plec, wiek, poziom dochodu chec zakupu, zainteresowania, czyli trio: Demographic, Intent, Interest. Przy czym oczywiscie plec i wiek jest najbardziej interesujace dla kazdego marketera. Tutaj warto zwrocic uwage na rozroznienie na segmenty w ktorych znajduja sie uyztkownicy ktorzy sami zdeklarowali swoja plec/ wiek (Declared) oraz segmenty do ktorych uzytkownicy zostali przyporzadkowani na podstawie swojej aktywnosci online (Inferred), niektorzy 3rd Party Data Providers, np Eyeota dostarczaja takiego rozoznienia. Jest to bardzo pozadane rozroznienie.

Oczywiscie czestym pytaniem od marketerow jest: 'Co tam naprawde jest w tym segmencie? Jaka jest jakos tych danych?'. I warto pytac, wszystkie firmy zajmujace sie Audience Targeting chetnie udzielaja takich informacji, to jest wazne rowniez dla nas.
Jan P.

Jan P. Ekspert DMP i
Programmatic

Temat: Audience Targeting

Adform oficjalnie zintegrowany z Cloud Technologies. Świeże profile użytkowników do wykorzystania na żądanie.

http://mediarun.com/pl/news/cloud-technologies-pierwsz...

konto usunięte

Temat: Audience Targeting

Współpraca Listonic z Netsprint:

-> dane na temat intencji zakupowych internautów w zakresie produktów FMCG
-> profile użytkowników dostępne w sieciach Adkontekst i ContentStream, na wszystkich DSP, z którymi współpracuje Netsprint – m.in. Adform, MediaMath, DoubleClick Bid Manager i Turn oraz w sieciach oferujących mailingi behawioralne: Email Network i INIS

Dane pierwszej klasy, osobiście gwarantuję :)

http://digitalmarketing.netsprint.eu/netsprint-wspolpr...
Jan P.

Jan P. Ekspert DMP i
Programmatic

Temat: Audience Targeting

Efektywne wykorzystanie danych w programmatic - IAB Europe
Must-read dla wszystkich, którzy chcą wiedzieć jak strategicznie podejść do tematu danych i czym te dane właściwie są.

http://www.iabeurope.eu/research-thought-leadership/pr...
Jan P.

Jan P. Ekspert DMP i
Programmatic

Temat: Audience Targeting

Na co zwracać uwagę przy wyborze platformy DMP (j.ang.) :
https://www.exchangewire.com/blog/2017/02/01/12-things-...
Jan P.

Jan P. Ekspert DMP i
Programmatic

Temat: Audience Targeting

Raport "Data-driven marketing w Polsce" od Grupy Netsprint pod patronatem IAB.
https://www.netsprint.group/raport-data-driven-marketing

Warto przeczytać!



Wyślij zaproszenie do