Dominik Wartecki ePR Manager
Temat: Seminarium "Rewolucja w komunikacji III" - przyjdź, zobacz!
Treści tworzone przez internautów – czy konsumenci mogą miećwpływ na powszechną opinię o Twoim produkcie?
UGC - user generated content czy może user generated crap?
Już 25.07.07 w siedzibie Agory przy Czerskiej 8/10 w Warszawie odbędzie
się nowe seminarium z cyklu "Rewolucja w komunikacji". Godzina 10
-17, wstęp wolny.
Skrót UGC (User Generated Content) złośliwi interpretują jako
User Generated Crap. Ale masa klientów rozmawiających o Twoim
produkcie może mieć wpływ na jego sukces lub klapę rynkową.
Naucz się oceniać jakość informacji pochodzących od
konsumentów i ich potencjał perswazyjny. Dowiedz się, czy
powstały z potrzeby ekshibicjonizmu, kreatywności, czy dzielenia
się wiedzą.
Poznaj sposoby wykorzystania treści tworzonych przez internautów w
grze rynkowej i zarabiania na nich.
W trakcie seminarium odpowiemy na pytania:
• Czy rozumiesz dlaczego tysiące osób w internecie tworzą
społeczności nie zajmujące się niczym istotnym?
• Czy wiesz dlaczego internauci masowo publikują swoje
nieatrakcyjne zdjęcia chcąc się lansować przed innymi?
• Czy setki tysięcy informacji pojawiających się codziennie na
blogach i innych kanałach wymiany informacji mogą mieć wpływ na
opinię publiczną?
Wstęp zupełnie za DARMO!!!! Zapraszamy!!! Będzie ciekawie!
Więcej, między innymi SZCZEGÓŁOWY PLAN na
http://internetpr.blox.pl