Anna Giertler (Rynczuk)

Anna Giertler
(Rynczuk)
Menedżer ds.
komunikacji
marketingowej,
Akademia WSB

Temat: No i grupa zaniemówiła...

czyżby PR w ogóle nie był potrzebny??

konto usunięte

Temat: No i grupa zaniemówiła...

A może to jakiś trudny, wstydliwy temat?:)Żeby jakąś potrzebę odczuwać, trzeba sobie ją najpierw uświadomić. Inaczej kończy się na - Coś by trzeba zrobić... Taaa... Sie pomyśli...
Anna Giertler (Rynczuk)

Anna Giertler
(Rynczuk)
Menedżer ds.
komunikacji
marketingowej,
Akademia WSB

Temat: No i grupa zaniemówiła...

Mam wrażenie, że my, ludzie od marketingu i PRu, odczuwamy nieodpartą potrzebę wspomagania działów sprzedaży i polepszania wizerunku całych firm. Wierzymy, że nasza praca naprawdę może przynieść efekty. Chcemy być potrzebni.

Niestety, poza nielicznymi wyjątkami, często jesteśmy traktowani jako źródło kosztów i niepotrzebnych problemów.

Przynajmniej tak to wygląda z perspektywy marketingowca pracującego w firmie produkcyjnej, handlowej lub usługowej. No bo do agencji reklamowych zgłaszają się już Klienci, którzy dojrzeli już do pewnych decyzji...

konto usunięte

Temat: No i grupa zaniemówiła...

No ale jak ktoś może potrzebować PR jeśli nie wiem czym ten cały pijar się je i co to za zwierz ten pijarowiec ;)

Myślę, że z tym PR to jest tak, że:
1)Klienci kupują korzyści a nie właściwości. Tutaj trudno na dzień dobry je pokazać bo budowanie czy kształtowanie wizerunku to długotrwały proces.
2)Chyba jest tak, że PR narzuca firmie pewną dyscyplinę, a dyscypliny, szczególnie narzucanej nikt nie lubi:)

A wiara w to, że wykonuje się potrzebną pracę i chęć bycia potrzebnym - bez tego ani rusz:)



Wyślij zaproszenie do