Tomasz
Reich
W sprawach
zawodowych proszę
pisać
tomasz.reich@nowawar
sz...
Katarzyna M. MayLily.pl
Temat: Facebook kiepski na działania PR?
Tomasz Günther Reich:
Od jakiegoś czasu obserwuje coraz więcej działań promocyjnych z użyciem Facebooka. Firmy tworzą strategie, ładują pieniądze w nagrody i zachęcają do udziału w zabawie. Wychodzi na ogół źle. Ostatnio Funai ruszyło ostro z kampanią "Masz dużego".... Na facebooku proponuje udział w zabawie dokończenia komiksu. Co myślicie o wykorzystaniu portali społecznościowych do takich działań PR. Czy Polacy już dojrzeli do takich działań PR?
Kwestia wyboru grupy docelowej - trzeba popatrzeć na to, którzy Polacy na Facebooku są. Ostatnio robiliśmy akcję, żeby potestować pewne rzeczy. W ciągu dwóch dni bez reklamy zgromadziliśmy ponad 600 fanów, którzy komentowali, dodawali własne treści, etc.
Czyli da się, tylko z pomysłem i pomyślunkiem.
Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Temat: Facebook kiepski na działania PR?
Myślę, że Facebook nie jest dla każdej branży, dla każdej firmy. Zależy to od grupy docelowej, jak wspomniała Kasia. Nie jest warto robić coś, bo wszyscy to robią. Nie na tym rzecz polega.
Ewa
Rudkowska
Owner, Agencja
Public Relations
Gamma PR
Temat: Facebook kiepski na działania PR?
Z Twoich doświadczeń wynika więc, że warto wykorzystywać Facebooka. W tej chwili to bodaj najszybciej rosnąca w Polsce strona "social media", która gromadzi fanów wszelkich grup docelowych. Ten pomysł czy pomyślunek, o którym mówi Katarzyna musi angażować ablo zmysł kreacji albo potrzebę docenienia zwykłego Kowalskiego, czyli nie może być zbyt skomplikowaną i wydumaną akcją. Konkukurs Funai wydaje się zawierać jedno i drugie./sprawdziłam/ Wymyślenie zakończenia historyjki przedstawionej w formie zabawnego i dwuznacznego komiksu (podtekst erotyczny, ale podany w smaczny sposób) jest w zasięgu każdego użytkownika Facebooka.Ciekawe jak potoczy się ta akcja.Katarzyno - chętnie obejrzałabym akcję, o której mówisz...600 fanów to ogrom.
author
]Katarzyna M.:[/author]
Tomasz Günther Reich:
Od jakiegoś czasu obserwuje coraz więcej działań promocyjnych z użyciem Facebooka. Firmy tworzą strategie, ładują pieniądze w nagrody i zachęcają do udziału w zabawie. Wychodzi na ogół źle. Ostatnio Funai ruszyło ostro z kampanią "Masz dużego".... Na facebooku proponuje udział w zabawie dokończenia komiksu. Co myślicie o wykorzystaniu portali społecznościowych do takich działań PR. Czy Polacy już dojrzeli do takich działań PR?
Kwestia wyboru grupy docelowej - trzeba popatrzeć na to, którzy Polacy na Facebooku są. Ostatnio robiliśmy akcję, żeby potestować pewne rzeczy. W ciągu dwóch dni bez reklamy zgromadziliśmy ponad 600 fanów, którzy komentowali, dodawali własne treści, etc.
Czyli da się, tylko z pomysłem i pomyślunkiem.
Katarzyna M. MayLily.pl
Temat: Facebook kiepski na działania PR?
Ewa Rudkowska:
Katarzyno - chętnie obejrzałabym akcję, o której mówisz...600 fanów to ogrom.
Ewo, wysłałam link do akcji na priv :)
Tomasz
Reich
W sprawach
zawodowych proszę
pisać
tomasz.reich@nowawar
sz...
Temat: Facebook kiepski na działania PR?
Chętnie Kasiu również zapoznam się z Twoją stroną.;-)konto usunięte
Temat: Facebook kiepski na działania PR?
O tym jak można wykorzystać FB w działaniach PR będziemy mówić na szkoleniu "SOCIAL MEDIA NA USŁUGACH FIRM" w Poznaniu, 29 kwietnia. I będziemy pokazywać także "słabsze" strony Facebook'a, o czym nie wszyscy chcą mówić :).Szczegóły szkolenia są na: Szczegóły szkolenia są na stronie: http://up-to-date.pl/szkolenia/kalendarz-szkolen/socia...
Zapraszam
konto usunięte
Temat: Facebook kiepski na działania PR?
interakcja i animacja interakcji, my rozkrecamy sie powoli :-)Podobne tematy
Następna dyskusja: