Tomasz
Reich
W sprawach
zawodowych proszę
pisać
tomasz.reich@nowawar
sz...
Wit Nirski Trudny w obsłudze
Temat: Co PR-wocy myślą o social mediach?
Ja bym odwrócił nieco temat - zamiast co myślą, spytałbym co wiedzą;)
Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Temat: Co PR-wocy myślą o social mediach?
To kolejne narzędzie PR :)konto usunięte
Temat: Co PR-wocy myślą o social mediach?
I źródło wiedzy na temat opinii o naszej firmie, skrupulatnie "podglądane" cenniejsze niż niejedno badanie marketingowe.konto usunięte
Temat: Co PR-wocy myślą o social mediach?
Przekleję swoją wypowiedź z nowego tematu, który przed chwilą założyłam."Zabrałam się ostatnio za FB (długo się wstrzymywałam) ale nie każda dziedzina znajdzie tam możliwości dla siebie. Niektóre rodzaje działalności po prostu nie pasują do społeczności facebookowej."
FB na pewno wkrótce opanuje przestrzeń e-PR, ale póki co za bardzo moim zdaniem kojarzy się z wymianą ploteczek i zdjęć. Firmy, które reklamują się na FB w standardowy sposób (aktualnośći, drobne promocje za polecenie znajomym), nie do końca są traktowane poważnie. Ale na pewno do czasu.
konto usunięte
Temat: Co PR-wocy myślą o social mediach?
Justyna Jakubowska:
Przekleję swoją wypowiedź z nowego tematu, który przed chwilą założyłam.
"Zabrałam się ostatnio za FB (długo się wstrzymywałam) ale nie każda dziedzina znajdzie tam możliwości dla siebie. Niektóre rodzaje działalności po prostu nie pasują do społeczności facebookowej."
FB na pewno wkrótce opanuje przestrzeń e-PR, ale póki co za bardzo moim zdaniem kojarzy się z wymianą ploteczek i zdjęć. Firmy, które reklamują się na FB w standardowy sposób (aktualnośći, drobne promocje za polecenie znajomym), nie do końca są traktowane poważnie. Ale na pewno do czasu.
Ja bym nie utożsamiał fejsbuka z całym Social Media (lub odwrotnie, jak kto woli ;) ) w końcu jest jeszcze kilka innych portali należących do tej szuflady, istnieje instytucja bloga, forów dyskusyjnych itp. Wbrew pozorom, zdecydowana większość firm może korzystać z SM, tyle tylko, że wcześniej warto zastanowić się z których kanałów korzystać, jakich ich kombinacji używać i przede wszystkim w jakim celu.
Karolina C
Dulnik
Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...
Temat: Co PR-wocy myślą o social mediach?
Trzeba, warto być tam, gdzie są (potencjalni) klienci. To punkt wyjścia dla planowania narzędzi komunikacji.Karolina Dulnik edytował(a) ten post dnia 08.03.11 o godzinie 15:45Podobne tematy
-
Public relations dziś » social media press realease -
-
Public relations dziś » Mashable Social Media Day 2010 -
-
Public relations dziś » Social media w komunikacji sektora farmaceutycznego i... -
-
Public relations dziś » Social media- nowoczesność czy snobizm w działaniu... -
-
Public relations dziś » Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media? -
-
Public relations dziś » REWOLUCJA SOCJALNA - czyli rozwój social media w Polsce... -
-
Public relations dziś » Social Media w promocyjnej cenie -
-
Public relations dziś » Szkolenie Social Media w Kulturze -
Następna dyskusja: