Dawid Martynowski Ambitny Manager
Temat: Zaproszenie na szkolenie Techniki Przejmowania Klientów...
W PROGRAMIE SZKOLENIA M.IN:
1. Świadome i zaplanowane przejmowanie klienta konkurencji
2. Proces sprzedaży klientowi konkurencji - kluczowe elementy
3. Przeformułowanie obiekcji w argument
4. Analiza sygnałów do zakupu
5. Gotowe rozwiązania na wyjście z impasu
6. Sytuacja WIN - WIN czyli pierwszy krok w procesie budowania lojalności klienta
W trakcie szkolenia, handlowcy, którzy wezmą w nim udział zostaną przygotowani do przejęcia klientów korzystających z usług
i produktów konkurencyjnych firm.
Dzięki wiedzy trenera i warsztatowej formie szkolenia, uczestnicy:
* Nauczą się analizować poczynania konkurencji i wyciągać wnioski, które posłużą do przygotowania lepszej i atrakcyjniejszej oferty.
* Dowiedzą się, jak opracować własną strategię przejęcia klienta konkurencji.
* Przygotują się do prowadzenia rozmowy handlowej z klientem konkurencji.
* Poznają i nauczą się korzystać z zasad prowadzenia działań sprzedażowych wykorzystywanych wobec klientów konkurencji.
dowiedz się więcej o szkoleniu | pobierz program szkolenia