konto usunięte
Temat: Szkolenie Personal Branding 2.0, 6 lipiec 2013, Warszawa
W dobie mediów społecznościowych dbanie o własny wizerunek jest obowiązkiem każdego człowieka, który chce mieć kontrolę nad rozwojem swojej kariery. Budowanie marki osobistej – proces długotrwały i wymagający – dzięki licznym nowoczesnym narzędziom stał się odrobinę prostszy. Silna marka osobista jest obecnie punktem wyjścia do kreowania siebie na rynku pracy i usług. Zadbaj o nią już teraz. Niezależnie od tego, czy chcesz pozycjonować się jako klasyczny ekspert i profesjonalista, czy też szukasz innego, oryginalnego pomysłu na siebie, który zainteresuje ludzi – będziesz potrzebował znajomości odpowiednich narzędzi.Podczas tego szkolenia dowiesz się:
od czego zacząć, by solidnie przygotować się do pracy nad swoją marką
zanalizować swoją osobowość i zdiagnozować swoje umiejętności, pasje, cele tak by jak najlepiej określić swoje silne i słabe strony
jak opracować strategię rozwoju własnej marki
jak zbudować swoją silną markę tak by twoi pracownicy, klienci zapamiętali cię
jakie cele wyznaczać sobie na drodze rozwoju własnej marki i jak je ewaluować
jak panować nad własnym wizerunkiem w mediach społecznościowych i jak go kreować według własnych potrzeb
jak stworzyć swój personal branding statement/elevator pitch
jak radzili sobie z tą kwestią inni przed Tobą – analiza case studies osób z silną marką osobistą na rynku krajowym i zagranicznych
O trenerze:
Artur Jabłoński
Prelegent na wielu konferencjach o tematyce marketingowo-reklamowej, a także autor interesujących branżowych publikacji, m.in. o employer brandingu czy sztuce pisania tekstów dla odbiorcy internetowego. Od dwóch lat śledzi i analizuje prowadzone na blogach kampanie marketingowe i swoje badania wykorzystuje w praktyce, m. in. podczas szkoleń Essentis. Prowadzi wykłady na temat nowych mediów i mediów społecznościowych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jest organizatorem cieszących się renomą spotkań poświęconych współczesnym technologiom i e-marketingowi SIM Toruń oraz Toruń Blog Meeting, comiesięcznych zlotów blogosfery z kujawsko-pomorskiego. Bogatą wiedzą na temat marketingu i blogosfery dzieli się na http://jeszczejedenblog.pl. Prowadzi także szkolenia z zakresu copywritingu i e-marketingu. Stały współpracownik miesięcznika „Marketing w Praktyce”.
Czas trwania: 8 godzin;
Koszt: 899,00 zł netto + 23 % VAT za osobę (cena obejmuje szkolenie, certyfikat, materiały drukowane, kawa i herbata, lunch). Early Bird Ticket: 799,00 zł netto + 23 % VAT za osobę do 27.06.2013 i do 20.07.2013 dla terminu 10 sierpnia
Daty szkoleń:
6 lipiec 2013 r., Warszawa
10 sierpień 2013 r., Warszawa
Więcej informacji tutaj: http://smls.pl/oferta/szkolenia/personal-branding-2-0/