Piotr Baranowski

Piotr Baranowski płodzę kuszące
pomysły...

Temat: Promocja Polski - bardziej niestandardowo - case

Podczas jednego z wczorajszych spotkań padł temat promocji naszego kraju i miast. Postanowiłem poszukać ciekawych przykładów promocji. Jedno z ciekawszych, które znalazłem po części promowało Warszawę jednak była to akcja słoweńskiego UPC.

http://www.przerwanareklame.pl/artykuly/warszawa-promu...

Kiedy największe polskie miasta zaczną wykorzystywać potencjał jaki drzemie w takich akcjach zamiast robić rok w rok to samo?
Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: Promocja Polski - bardziej niestandardowo - case

Przykład dobry

Tym ciekawszy, że bazujący na rozpoznawalnej marce ale marce w dużej mierze pozornej, gdyż mistrzostwa odbywały się w Warszawie tylko w 6/54, czyli w jednej dziewiątej :)

Chyba zdecydował fakt, iż Słowenia miała mecze fazy grupowej w Warszawie.



Wyślij zaproszenie do