konto usunięte

Temat: Polska "warta swojej ceny"

Wiadomości



Awans Polski, jest już "warta swojej ceny"
(PAP, ak/15.12.2008, godz. 06:15)

Nasz kraj awansował w tegorocznej edycji rankingu Country Brand
Za onet.pl
http://biznes.onet.pl/0,1880785,wiadomosci.html

>>>Index (CBI), wskazującego kraje o najlepszej marce - pisze "Puls Biznesu". Debiutowaliśmy w tym badaniu w zeszłym roku jako "Wschodząca gwiazda".

Teraz jesteśmy już wśród krajów "Wartych swojej ceny", zajmując w niej wysokie - piąte - miejsce. Wyprzedziliśmy Stany Zjednoczone, Malezję, Turcję, RPA i Węgry. Na pierwszym miejscu znalazła się Tajlandia.

Kategoria "Warte swojej ceny" wskazuje państwa, których oferta i możliwości są najatrakcyjniejsze dla turystów w stosunku do poniesionych kosztów.

Badanie CBI 2008 przeprowadziły agencja PR Weber Shandwick i Future Brand - międzynarodowa firma konsultingowa, wyspecjalizowana w rozwoju marek.
Adam Mikołajczyk

Adam Mikołajczyk CEO / Best Place -
Europejski Instytut
Marketingu Miejsc

Iwona K.

Iwona K. Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...

Temat: Polska "warta swojej ceny"

Brief For Poland jak zawsze pierwsi i aktualni :) brawo, pozdrawiam :)
Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: Polska "warta swojej ceny"

No i pięknie - miejsce w pierwszej piatce w kategorii "warta swojej ceny" to bardzo przyzwoity wynik

Aczkolwiek niezależnie od tego
zastanawia mnie brak ujęcia w kategorii "Wschodzaca Marka"
Już jesteśmy po tym etapie [ tj. wschdzenia ], czy po prostu oceniono nas tym razem gorzej?
Arkadiusz S.

Arkadiusz S. Urząd Marszałkowski
Województwa
Małopolskiego - LPI
Nowy ...

Temat: Polska "warta swojej ceny"

w mojej opinii ten wynik jest na pewno dobrą informacją.
Zastanawiam się jedynie, czy nie jest tak, że te poniesione koszty są na tyle niskie, że oferta i możliwość choć je przewyższają to nie są na tyle dobre, aby ogłaszać pełen sukces, jaki płyną po opublikowaniu tych informacji.
W mej opinii jednak naszemu krajowi bliżej właśnie byciu "wartym swej cenie" niż "wschodzącą marką".
Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: Polska "warta swojej ceny"

Rozmaiwamy oczywiście o odczuciach, a więc czymś subiektywnym

Jednkowoż - nie jesteśmy już na tyle dojrzałą i rozpoznawalną marką
aby nie zasługiwać na miano 'wschodzącej'

Co nie wyklucza zasłużonego miana 'wartej swojej ceny' :)
Adam Mikołajczyk

Adam Mikołajczyk CEO / Best Place -
Europejski Instytut
Marketingu Miejsc

Temat: Polska "warta swojej ceny"

Tutaj, mam nadzieję, znajdziecie kilka odpowiedzi na zadane powyżej pytania :)

http://brief4poland.pl/aktualnosci/art295.html

pozdrawiam świątecznie
A.

Następna dyskusja:

Czy Polska to silna marka?




Wyślij zaproszenie do