konto usunięte
Temat: Polska "warta swojej ceny"
WiadomościAwans Polski, jest już "warta swojej ceny"
(PAP, ak/15.12.2008, godz. 06:15)
Nasz kraj awansował w tegorocznej edycji rankingu Country Brand
Za onet.pl
http://biznes.onet.pl/0,1880785,wiadomosci.html
>>>Index (CBI), wskazującego kraje o najlepszej marce - pisze "Puls Biznesu". Debiutowaliśmy w tym badaniu w zeszłym roku jako "Wschodząca gwiazda".
Teraz jesteśmy już wśród krajów "Wartych swojej ceny", zajmując w niej wysokie - piąte - miejsce. Wyprzedziliśmy Stany Zjednoczone, Malezję, Turcję, RPA i Węgry. Na pierwszym miejscu znalazła się Tajlandia.
Kategoria "Warte swojej ceny" wskazuje państwa, których oferta i możliwości są najatrakcyjniejsze dla turystów w stosunku do poniesionych kosztów.
Badanie CBI 2008 przeprowadziły agencja PR Weber Shandwick i Future Brand - międzynarodowa firma konsultingowa, wyspecjalizowana w rozwoju marek.