Malgorzata
Saadani
Coach ICC, trener,
konsultant
ds.etykiety i
wizerunku (co...
Adam
Mikołajczyk
CEO / Best Place -
Europejski Instytut
Marketingu Miejsc
Temat: podejmowanie decyzji ws. akcji promocyjnych
Odpowiedź jest prosta... wysłać wszystkich polityków do Irlandii na zmywak :)
Iwona
K.
Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...
Temat: podejmowanie decyzji ws. akcji promocyjnych
Malgorzata S.:
w zwiazku z tym moje pytanie: co mozna zrobic, aby kluczowe decyzje i organizacja promocji Polski byly w rekach prawdziwych fachowcow?
może ktoś zna dobre przykłady z innych państw? i nam podpowie?
konto usunięte
Temat: podejmowanie decyzji ws. akcji promocyjnych
Malgorzata S.:
W zwiazku z tym moje pytanie: co mozna zrobic, aby kluczowe
decyzje i organizacja promocji Polski byly w rekach prawdziwych fachowcow?
Wypowiedziec wojne Stanom Zjednoczonym i poddac sie.Kamil S. edytował(a) ten post dnia 25.10.07 o godzinie 22:48
Iwona
K.
Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...
Temat: podejmowanie decyzji ws. akcji promocyjnych
Kamil S.:
Malgorzata S.:>W zwiazku z tym moje pytanie: co mozna zrobic, aby kluczowe decyzjei organizacja promocji Polski byly w rekach prawdziwych fachowcow?
Wypowiedziec wojne Stanom Zjednoczonym i poddac sie.Kamil S. edytował(a) ten post dnia 25.10.07 o godzinie 22:48
to chyba kiepski pomysl ;)
musimy walczyc :)
Iwona
K.
Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...
Temat: podejmowanie decyzji ws. akcji promocyjnych
ostatnio słuchałam case study Austrii i Szwecji, to oni promują się na zasadzie wsparcia ze strony sponsorów, firm prywatnych które inwestują w akcje promocyjne, nie dostają pieniędzy od państwa, a jeśli tak to jest to mały budżet.u nas powoli to też wchodzi w życie i miasta promują sie na zasadzie takich stowarzyszeń jak Warsaw Destination Alliance, to chyba najlepszy sposób. wsparcie ze strony firm prywatnych. za tym idą inne miasta w Polsce
Iwona
K.
Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...
Temat: podejmowanie decyzji ws. akcji promocyjnych
można iść za przykładem innych miast i tak jak między innymi Wiedeń - nr 1 na liście pozyskiwania wielkich kongresów i konferencji przystąpić do organizacji marketingowych jak:http://www.destinationmarketing.org lub
http://www.europeancitiestourism.com
Malgorzata
Saadani
Coach ICC, trener,
konsultant
ds.etykiety i
wizerunku (co...
Temat: podejmowanie decyzji ws. akcji promocyjnych
mysle, ze optymalnym rozwiazaniem byloby zroznicowanie przekazow w zaleznosci od uwarunkowan kulturowych i geograficznych. takie podejscie zaklada nie tylko zatrudnianie fachowcow w polsce, ale rowniez wspolprace ze specjalistami krajow, gdzie chcemy sie promowac. to jedyne wyjscie, zeby nie bylo wpadek cywilizacyjnych i jezykowych
Malgorzata
Saadani
Coach ICC, trener,
konsultant
ds.etykiety i
wizerunku (co...
Temat: podejmowanie decyzji ws. akcji promocyjnych
a moze lepiej spozytkowac juz istniejace zasoby, np. dyplomatyczne? konkretnie mysle o wydzialach ekonomiczno-handlowych i tych ds. inwestycji w ambasadach rp na calym swiecie. z pieniedzy polskich podatnikow sa tam przeciez utrzymywane osoby (a czasem cale zespoly), ktore powinny wykazywac inicjatywe i inwencje. zamiast tego podniecaja sie statystykami i produkuja sterty kwitow analitycznych, ktore w zaden sposob nie promuja polski w swiecie.
Bartek
W.
Koordynator
Projektów
Lingwistycznych
Temat: podejmowanie decyzji ws. akcji promocyjnych
Chyba nie znasz tego srodowiska. Co prawda oceniam przyklady tylko z trzech krajow (Libia, Brazylia, a ostatnio Wielka Brytania), ale bynajmniej ludzie z wydzialow handlowych (jakkolwiek sie one teraz nie nazywaja - dawne BRH, potem WEH, teraz chyba bez oficjalnej nazwy) nie produkuja kwitow analitycznych ani nie siedza w statystykach.Wrecz odwrotnie - wychodza do ludzi, jezdza na imprezy promocyjne, staraja sie zainteresowac firmy inwestycjami w Polsce i wspolpraca gospodarcza.
Natomiast niestety budzet maja SMIESZNY. Nie chce podawac kwot na otwartym forum, ale w Londynie, szanowany przez mnie bardzo minister Trepczynski praktycznie caly swoj program (kilkanascie konferencji rocznie z zaproszonymi firmami z Polski i inwestorami z UK, udzialy w targach i innych imprezach) finansuje pieniedzmi od firm zainteresowanych promocja. Co ciekawe, osiaga efekty. Uslyszalem juz od kilku osob w londynskim City (obcokrajowcow), ze slyszeli o konferencjach w Ambasadzie RP i podobaja im sie te inicjatywy.
Cieszylbym sie, gdyby takie akcje byly lepiej skoordynowane z Polski, gdyby roczny budzet byl sensowny (a nie na poziomie tygodniowki przecietnego kierowcy...). Ale tak naprawde w polityce zagranicznej mamy tyle do nadrabiania, ze az nie wiedzialbym gdzie zaczac.
Malgorzata
Saadani
Coach ICC, trener,
konsultant
ds.etykiety i
wizerunku (co...
Temat: podejmowanie decyzji ws. akcji promocyjnych
Mysle, ze znam srodowisko (zapraszam do profilu)...
Iwona
K.
Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...
Temat: podejmowanie decyzji ws. akcji promocyjnych
Bartek W.:
Natomiast niestety budzet maja SMIESZNY. Nie chce podawac kwot na otwartym forum, ale w Londynie, szanowany przez mnie bardzo minister Trepczynski praktycznie caly swoj program (kilkanascie konferencji rocznie z zaproszonymi firmami z Polski i inwestorami z UK, udzialy w targach i innych imprezach) finansuje pieniedzmi od firm zainteresowanych promocja. Co ciekawe, osiaga efekty. Uslyszalem juz od kilku osob w londynskim City (obcokrajowcow), ze slyszeli o konferencjach w Ambasadzie RP i podobaja im sie te inicjatywy.
to chyba najlepszy sposób, czyli finansowanie pieniędzmi od firm zainteresowanych promocją, na budżet państwa chyba nie warto liczyć :)
zresztą pisałam o tym wyżej :)
super, że są efekty :) oby tak dalej!Iwona K. edytował(a) ten post dnia 02.11.07 o godzinie 13:54
Bartek
W.
Koordynator
Projektów
Lingwistycznych
Temat: podejmowanie decyzji ws. akcji promocyjnych
Malgorzata S.:
Mysle, ze znam srodowisko (zapraszam do profilu)...
Przepraszam, moze faktycznie za ostro Cie ocenilem, a do profilu nie zajrzalem :)
Tym niemniej ja znam trzy przyklady - wszystkie pozytywne.
Skoro nie wszedzie tak jest, to kolejna sprawa, ktora MSZ moglby latwo rozwiazac. Wystarczy wewnetrznie (moze jakis biuletyn) opisywac tych, ktorym sie chce, ktorym wychodzi. Jesli to nie bedzie stanowilo motywacji dla tych, ktorzy niewiele robia, to tylko sygnal, zeby ich wymienic.
Malgorzata
Saadani
Coach ICC, trener,
konsultant
ds.etykiety i
wizerunku (co...
Temat: podejmowanie decyzji ws. akcji promocyjnych
To jest dokladnie to!Osoby odpowiedzialne za szeroko pojeta promocje (kultura, gospodarka i inne dziedziny) powinny:
1. wykazywac WOLE (a nie urzednicza sztywnosc)
2. WSPOLNIE opracowywac strategie dzialan tak, zeby sie one uzupelnialy (tu uklon w strone wydzialow kulturalnych i ekonomicznych)
3. wykazywac sie inwencja i KREATYWNOSCIA (bo sztampowe dzialania pochlaniaja tylko pieniadze, a nic konkretnego nie przynosza)
Jesli przyklady takich dzialan istnieja (a tak jest na pewno), to moze warto o tym mowic i promowac takie osoby?
Podobne tematy
-
GL - Po godzinach » Zapraszam do grupy Polskiej Akcji Humanitarnej -
-
JACHTY MOTOROWE » Galeon 700 Raptor - czyli morski drapieżnik w akcji -
-
Bezpłatne Porady Prawne... » Podział akcji pracowniczych -
-
Marketing Sportowy » Fotografia sportów akcji -
-
PRACUJĘ W DOMU » Kubigo.pl - zarabiaj na wykonywaniu akcji -
-
Giełda » Jak pozbyć się akcji firmy wycofanej z notowań? -
-
Marketing Mobilny w Praktyce » Zapraszamy do udziału w licytacji pluszowego misia.... -
-
Zachodnia Ukraina » Mity rozpowszechniane przez władze PRL o akcji "Wisła " -... -
-
KOSMETOLOGIA » Weź udział w specjalnej akcji! Do zdobycia kosmetyki... -
-
Asset Management » 14 akcji polecanych przez Noble Securities -
Następna dyskusja: