konto usunięte

Temat: Letnia kampania promocyjna Małopolski

Dobiega końca letnia kampania promocyjna województwa małopolskiego prowadzona przez agencję reklamową Wizard.

„Małopolska. Wykrzesane wakacje!” to hasło, które przyświecało promocji regionu. Kampania miała na celu przedstawienie województwa małopolskiego jako miejsca atrakcyjnego na wakacje. Odbiorcami kampanii byli ludzie w różnym wieku, zwłaszcza z większych miast Polski.
Punktem kulminacyjnym kampanii była impreza plenerowa, która odbyła się 24 lipca w Zakopanem. Podczas imprezy promowana była kultura Podhala i Krakowa przedstawiona w kolorach nowoczesnego świata. Rozdano kilka tysięcy materiałów promujących Małopolskę; min. albumy, puzzle, koszulki, czapki i parasole.
Mocnym akcentem kampanii był motyw tańca. Partnerujące akcji szkoły tańca z Warszawy, Krakowa, Nowego Targu i Łodzi zachęcały do aktywnego wypoczynku latem. Łączono nowoczesne tańce z egzotycznymi oraz tradycyjnymi tańcami ludowymi.
Swoimi wakacjami można było się pochwalić biorąc udział w konkursie fotograficznym „Moje wykrzesane wakacje” w oficjalnym serwisie internetowym akcji http://wykrzesanewakacje.pl.
Organizatorzy kampanii podsumowują działania jako udane i efektywne.

Informacje szczegółowe:

Klient: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Kreacja: WIZARD
Dyrektor kreatywny: Tomasz Seroczyński
Copywriter: Karolina Karbownik
Art Director: Jakub Gajewski & Aleksandra Dziedzic;
Account Manager: Monika Wittich - Przekora
Czas trwania kampanii: 26 czerwca – 15 września 2008Karolina K. edytował(a) ten post dnia 12.09.08 o godzinie 11:12

konto usunięte

Temat: Letnia kampania promocyjna Małopolski

Karolina K.:
Dobiega końca letnia kampania promocyjna województwa małopolskiego prowadzona przez agencję reklamową Wizard.

„Małopolska. Wykrzesane wakacje!” to hasło, które przyświecało promocji regionu. Kampania miała na celu przedstawienie województwa małopolskiego jako miejsca atrakcyjnego na wakacje. Odbiorcami kampanii byli ludzie w różnym wieku, zwłaszcza z większych miast Polski.
Punktem kulminacyjnym kampanii była impreza plenerowa, która odbyła się 24 lipca w Zakopanem. Podczas imprezy promowana była kultura Podhala i Krakowa przedstawiona w kolorach nowoczesnego świata. Rozdano kilka tysięcy materiałów promujących Małopolskę; min. albumy, puzzle, koszulki, czapki i parasole.
Mocnym akcentem kampanii był motyw tańca. Partnerujące akcji szkoły tańca z Warszawy, Krakowa, Nowego Targu i Łodzi zachęcały do aktywnego wypoczynku latem. Łączono nowoczesne tańce z egzotycznymi oraz tradycyjnymi tańcami ludowymi.
Swoimi wakacjami można było się pochwalić biorąc udział w konkursie fotograficznym „Moje wykrzesane wakacje” w oficjalnym serwisie internetowym akcji http://wykrzesanewakacje.pl.
Organizatorzy kampanii podsumowują działania jako udane i efektywne.

Informacje szczegółowe:

Klient: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Kreacja: WIZARD
Dyrektor kreatywny: Tomasz Seroczyński
Copywriter: Karolina Karbownik
Art Director: Jakub Gajewski & Aleksandra Dziedzic;
Account Manager: Monika Wittich - Przekora
Czas trwania kampanii: 26 czerwca – 15 września 2008Karolina K. edytował(a) ten post dnia 12.09.08 o godzinie 11:12

jeśli rzeczywiście działania odniosły planowany efekt to należy się tylko cieszyć... Mnie akurat od mało atrakcyjnej parki w strojach ludowych zdecydowanie bardziej podobała się kampania "Gdańsk, tu się żyje!". Pełen optymizm, energia i radość...

ale to tylko subiektywne odczucia krakuski, która od lat tańczy w zespole ludowym, więc teoretycznie powinna być zachwycona ...
Iwona K.

Iwona K. Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...

Temat: Letnia kampania promocyjna Małopolski

letnia się zakończyła, a teraz zaczyna się zimowa :)
http://visit.malopolska.pl

tym razem hasło: "Małopolska. Tam gdzie rosną choinki"
http://www.choinki.malopolska.pl

Następna dyskusja:

Nowa kampania w CNN - jak w...




Wyślij zaproszenie do