Mariusz Sadurski Marketing & PR
Temat: Jak wykorzystać sytuację na świecie do promocji swojego...
Poniżej dzisiejszy news z Onetu.Trzeba przyznać, że ktoś w tym hiszpańskim miasteczku na łeb na karku. W prosty i skuteczny sposób sprawił, że wiele pewnie milionów na świecie usłyszało/przeczytało o Carballino. Wystarczyło wykorzystać Paula :)
Polskie miasta i regiony wciąż jeszcze nie potrafią wykorzystywać takich sytuacji, które zdarzają się na świecie każdego niemal dnia.
---
Słynna ośmiornica Paul, która bezbłędnie typowała wyniki tegorocznych mistrzostw świata, otrzymała... honorowe obywatelstwo jednego z hiszpańskich miasteczek.
W trakcie mundialu Paul stał się fenomenem, bowiem ani razu nie pomylił się wskazując zwycięzcę meczów z udziałem Niemców, a także finału Holandia - Hiszpania. Część ze stacji telewizyjnych transmitowała na żywo jego kolejne wskazania.
Teraz ośmiornica przeszła do historii z powodu nietypowego tytułu, które otrzymała od władz miasta Carballino na północnym-zachodzie Hiszpanii. Co ciekawe specjalnością regionu, w którym leży miejscowość są owoce morza, ale zapewniono, że Paul nie skończy na patelni, a będzie "twarzą" organizowanego tam festiwalu.
Źródło: Onet