Katarzyna Dziedzic

Katarzyna Dziedzic Marketing Manager,
Informedia Polska

Temat: XII Kongres PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE

Po raz pierwszy w Polsce:

• dwukrotny zdobywca międzynarodowej nagrody Loyalty Award 2010 i 2011 podzieli się praktyczną wiedzą – jak zdobyć lojalność klienta, który widział już wszystko
• inspirujące prelekcje, żywe dyskusje, 4 praktyczne warsztaty, bankiet integracyjny – bogata i wyczerpująca formuła, która dostarczy kompleksową wiedzę
• dowiesz się jak sprostać wyzwaniom, zagrożeniom i niebezpieczeństwom w procesie zarządzania programem lojalnościowym – praktyczne wskazówki przedstawicieli kluczowych firm, m. in. Ikea, Lotos, Leroy Merlin, Payback, Citibank, ZTM, Coffee Heaven
• uznani eksperci przedstawią innowacyjne strategie, które musisz wdrożyć w najbliższym czasie – Customer Experience Management, Customer Centric Culture oraz efektywne zarządzanie lojalnością w świecie social i mobile
• poznasz najciekawsze sposoby na budowanie zaangażowania, przywiązania i lojalności – swoimi doświadczeniami podziela się przedstawiciele Philips, PZU, Tesco, Unilever, Pat&Rub, Sobieski, Play, Orange, PKN Orlen.

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z programem Kongresu: http://konferencje.pb.pl/konferencja/486,xii-kongres-p...