Temat: Reklama receptą na kryzys?jakie działania poczynić?
Kryzys.
Czas trudny, ale mobilizujący.
Ja zaobserwowałam tendencję do poszukiwania nowych rozwiązań i nowych dostawców wśród firm świadczących usługi reklamowe. Wiele firm i agencji od lat korzysta z tych samych rozwiązań z czystej, żywej wygody. Przez lata pojawiają się nowe możliwości, niejednokrotnie bardziej uzasadnione ekonomicznie, niż dotychczas stosowane, a równie efektywne, co poprzednie. Kryzys zmusza do ich poszukiwania, a to - moim zdaniem - jest bardzo dobra tendencja.
U siebie obserwuję wzrost zainteresowania rozwiązaniami z konstrukcji kartonowych u agencji reklamowych. Wiele firm, w poszukiwaniu oszczędności, przerzuca się np. ze standów plastykowych, czy metalowych, na kartonowe. Koszt ich przygotowania i wytworzenia jest zdecydowanie niższy, można zadrukować praktycznie całą powierzchnię, są bardzo wytrzymałe (sekspozytory kartonowe wytrzymują spokojnie kilka lat zatowarowane w sklepach), a dodatkowo wprowadza się element ekologiczny. Firma przestawiająca się ze standów plastikowych na karton czerpie korzyści na wielu frontach, łącznie z możliwością wypromowania wizerunku firmy jako ekologicznej, bądź przyjaznej środowisku.
Sama szukam nowych dostawców i chętnie angażuję się w proces wprowadzania nowych produktów do oferty. Widzę, że to działa, dlatego mogę polecić, jako całkiem dobry sposób na kryzys.