Temat: Direct Carrier Billing Polska

W lipcu 2016 roku uruchomiliśmy serwis Direct Carrier Billing w sieci PLUS GSM. W rezultacie będziemy mogli zaoferować tę usługę również u trzech pozostałych operatorów telefonii komórkowej. Kwestią czasu jest wprowadzenie Direct Carrier Billingu w PLAY-u. Ta metoda płatności ma naprawdę duży potencjał biznesowy związany z szerokim zakresem działalności. Jest to najbardziej bezpieczny sposób płatności internetowej, ponieważ nie wymaga podawania numeru karty kredytowej, a jedynie numeru telefonu. Direct Carrier Billing jest również naprawdę łatwy w użyciu, można zapłacić na dwa sposoby. Pierwszy polega na wpisaniu swojego numeru telefonu do odpowiedniego okienka na stronie internetowej, następnie potwierdzenia zgodności tych danych. W wyniku tego otrzymujemy wiadomość zwrotna z sumą, którą musimy zapłacić i aby potwierdzić płatność należy wysłać SMS-a o treści "OK". Drugim sposobem jest wpisanie numeru telefonu na stronie internetowej, następnie dostajemy odpowiedź zwrotną z numerem PIN, który należy umieścić w odpowiednim okienku, aby potwierdzić transakcję.
Wartością, która gwarantuje sukces tego serwisu w naszym kraju jest "mobilność" Polaków - prawie każdy posiada przynajmniej dwa telefony komórkowe i często korzysta z aplikacji.
Najniższą stawką w Direct Carrier Billing jest 0,10 PLN i może być zwiększana o 0,01 PLN. Istnieje również ograniczenie jeśli chodzi o maksymalną ilość wydanych pieniędzy i jest zależne od sieci - na przykład w T-mobile to 200 PLN a w PLUS-ie i Orange 150 PLN. Oczywiście wszystko może się bardzo szybko zmienić, gdyż stawki są zależne od rynku.
Jeśli masz telefon na abonament to pieniądze będą dodawane do Twojego rachunku, natomiast przy telefonach na kartę opłata jest ściągana z doładowania.
Polska jest na drugim miejscu jeśli chodzi o relacje procentowe.

Zapraszam po więcej informacji na http://teleaudio.pl

konto usunięte

Temat: Direct Carrier Billing Polska

W przypadku gdy usługa ma bardzo niski współczynnik reklamacyjny, możliwe jest wnioskowanie o podwyższenie miesięcznego limitu. W związku z Ustawą o Świadczeniu Usług Elektronicznych z dnia 18 lipca 2002 roku oraz Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 16 lutego 2007 roku, która mówi o prawie konsumenta do odstąpienia od umowy w ciągu 14-stu dni, konieczne jest umieszczenie przycisków potwierdzających prawo do rezygnacji z odstąpienia od umowy oraz o tym, że użytkownik zapoznał się z regulaminem. Wprowadzenie tych przycisków zabezpiecza przede wszystkim interesy organizatora serwisu i ma chronić przed sytuacjami, w których użytkownik uzyskał dostęp do archiwum audiobooków, po czym następnie na dzień przed 14-sto dniowym terminem, odstąpił od umowy. W przypadku gdy byłoby konieczne przesłanie dostępu do treści elektronicznych za pośrednictwem SMS-a, koszt takiej wysyłki wynosi 12 groszy oraz 25 groszy jeśli chodzi o MMS-y. Przesłanką przemawiająca za wprowadzeniem tych opłat jest chęć uniknięcia wykorzystywania Direct billing jako usługi SMS Premium Rate. W przeciwieństwie do SMS Premium Rate, w DCB przewidziane są wyższe relacje procentowe. Operatorzy zapewne nie chcą, aby DCB oznaczał koniec usługi SMS o podwyższonej wartości.



Wyślij zaproszenie do