Bartłomiej Filipek knowledge sharing
Temat: AKROBACJE - sponsoring samolotu akrobacyjnego
Rzućcie proszę okiem na ofertę sponsorską dot. samolotu akrobacyjnego Extra 300 i dwóch innych samolotów pokazowych.To nie tylko sposób na dotarcie do ponad 350 tys. ludzi na pokazach lotniczych oraz na zaistnienie w mediach, ale także na wzmocnienie wizerunku marki lub produktu. Wokół samolotu i akrobacji lotniczych można zbudować spójną komunikację, choćby dla produktów...
- petrochemicznych
- spożywczych (energetycznych, "extremalnych"),
- finansowych, np. funduszy inwestycyjnych ("Ryzyko pod kontrolą")
- i wielu innych produktów masowych, dla których imprezy plenerowe (pokazy lotnicze) są naturalnym wsparciem.
Warto rozważyć połączenie sponsoringu tytularnego samolotów z zaangażowaniem w największe pokazy lotnicze, np. Góraszka lub Radom.
Jeśli oferta Cię interesuje, zapraszam do współpracy. Jeśli
nie, daj znać co o niej sądzisz - konstruktywna krytyka i wymiana opinii mile widziane.
Dziękuję i pozdrawiam Wszystkich.