Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: warsztaty dla PR-owców i rzeczników prasowych

Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w warsztatach
PRAWO W DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS I RZECZNIKÓW PRASOWYCH
13 kwietnia 2010 roku, Warszawa

W obecnych czasach szybkość i możliwości rozpowszechniania informacji prasowych spowodowały konieczność wyposażenia spółek w narzędzia, które umożliwiają obronę w sytuacji działania na szkodę ich wizerunku i interesów.

Znajomość kluczowych zasad i narzędzi prawnych w tym zakresie jest zatem podstawowym gwarantem bezpieczeństwa dla prowadzonych działań medialnych oraz skutecznej obrony przed działaniami konkurencji na szkodę spółki i jej autorskich produktów.

Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w warsztatach podczas których dowiedzą się Państwo m. in.
- Jaki jest zakres ochrony prawno-autorskiej?
- Jakie są zasady wykorzystywania utworów chronionych prawem autorskim?
- Jakie obowiązują normy rozpowszechniania informacji w działalności PR?
- Jak chronić markę przed działaniem na jej szkodę?
- Jakie są możliwości dochodzenia roszczeń?
- Jakie stosować zasady, aby zabezpieczyć spółkę przed roszczeniami wobec własnej działalności PR?
- Kiedy możemy żądać sprostowania prasowego?
- Co możemy zrobić, gdy publikacje prasowe naruszają wizerunek i interes spółki?

Na warsztaty zapraszamy: Specjalistów ds. PR, Rzeczników Prasowych, Autorów, Specjalistów ds. Komunikacji Korporacyjnej, Dziennikarzy, Specjalistów ds. Marketingu, Brand Managerów, Członków Zarządu oraz wszystkich tych, którzy w swojej codziennej pracy odpowiadają za wizerunek medialny, a tym samym interes firmy.

WIĘCEJ INFORMACJI
http://centrumpr.com.pl/info_pr_rzecznicy.pdf

Kontakt z organizatorem: pr@cpi.com.pl
Bartosz Sawicki

Bartosz Sawicki Corporate
communication
professional

Temat: warsztaty dla PR-owców i rzeczników prasowych

29 kwietnia odbędzie się szkolenie organizowane przez PRoto.pl i Ciszewski Financial Communications, więcej szczegółów poniżej

http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=74864&rob=S...
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: warsztaty dla PR-owców i rzeczników prasowych

W imieniu swoim i Pawła Stępki zapraszam na szkolenie "Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji".

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się między innymi:
- jakie czynniki stanowią o komunikacji w organizacji
- jakie cechy organizacji należy uwzględnić w strategii komunikacji wewnętrznej
- jak należy dokonać pomiaru niezbędnych dla strategii aspektów
- jak określić cele komunikacji wewnętrznej dla poszczególnych grup docelowych
- jak dobrać i zaprojektować efektywne narzędzia komunikacji wewnętrznej
- jak zbudować optymalną dla organizacji matrycę komunikacji wewnętrznej
- jakie są szanse i zagrożenia wykorzystywania nowych mediów
- jak angażować pracowników do procesów komunikacji wewnętrznej - jak kontrolować działania w ramach komunikacji wewnętrznej

Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową z wykorzystaniem ćwiczeń i case studies.

Szkolenie "Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji"
26 - 27 maja 2010 r.
Warszawa
Willa D65
ul. Jarosława Dąbrowskiego 65

Koszt uczestnictwa:

1700 PLN brutto – zgłoszenie w terminie do 30 kwietnia 2010 r.
2000 PLN brutto - zgłoszenie w terminie od 01 maja do 25 maja 2010 r.

Program szkolenia
Formularz zgłoszeniowy

Strona spotkania GL
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: warsztaty dla PR-owców i rzeczników prasowych

Karolina Dulnik:
Szkolenie "Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji"
26 - 27 maja 2010 r.
Warszawa
Willa D65
ul. Jarosława Dąbrowskiego 65

Koszt uczestnictwa:

1700 PLN brutto – zgłoszenie w terminie do 30 kwietnia 2010 r.
2000 PLN brutto - zgłoszenie w terminie od 01 maja do 25 maja 2010 r.

Program szkolenia
Formularz zgłoszeniowy

Strona spotkania GL

Przypominam, że pozostały jeszcze tylko trzy dni cenowej promocji naszego szkolenia. Zapraszamy serdecznie! :)
Anna S.

Anna S. Marketing &
Innovation
Professional

Temat: warsztaty dla PR-owców i rzeczników prasowych

SZUKAM sprawdzonego szkolenia dla osob kontaktujacych sie z mediami. Mikrofon, kamera, trudne pytania - w praktyce, czyli preferuje forme warsztatow.

Mozecie cos polecic?



Wyślij zaproszenie do