Katarzyna
Kutyła
PR, Copywriter,
social media
Temat: PR dla każdego
Public relations - stopień podstawowy
23.10.2012 - 24.10.2012 Kraków
1590 zł
Cel szkolenia
Uczestnicy szkolenia zapoznają się z podstawowymi metodami kreowania pozytywnego wizerunku firmy oraz najważniejszymi technikami public relations. Uczestnicy zdobędą umiejętności opracowywania strategii public relations oraz organizacji działań PR w firmie.
Uczestnicy
Szkolenie adresowane jest do osób rozpoczynających pracę w działach PR oraz kadry zarządzającej małych i średnich przedsiębiorstw inicjującej działania w zakresie budowania wizerunku firmy.
Program
1. Fundamenty budowania strategii wizerunkowej firmy
Definicja i zasady PR
Etyka w działaniach wizerunkowych
Rola misji i wartości firmy w budowaniu reputacji
Definiowanie i analiza potrzeb odbiorców działań PR
Zasoby niezbędne do realizacji działań PR
Budowanie planu działań PR
2. Komunikacja wewnętrzna w firmie jako podstawa budowania wizerunku na zewnątrz
Budowanie atmosfery lojalności i zaangażowania
Wykorzystanie procedur i standardów pracy do budowania wizerunku firmy
Techniki komunikacji z różnymi grupami pracowników
Współpraca z kadrą menedżerską oraz zarządzającą przy realizacji działań PR
Współpraca ze związkami zawodowymi
3. Identyfikacja wizualna firmy
Elementy systemu identyfikacji wizualnej
Wdrażanie i zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej firmy
Opracowanie merytoryczne materiałów promocyjnych - ulotki, informatory, filmy
Tworzenie i dystrybucja biuletynów firmowych
4. Budowanie wizerunku firmy w Internecie
Strona WWW firmy a wizerunek
Blogi firmowe
Korzystanie z portali społecznościowych dla celów PR
5. Imprezy wizerunkowe
Udział w seminariach, konferencjach i targach
Imprezy dla społeczności lokalnych
Spotkania z kluczowymi partnerami
6. Sponsoring
Dziedziny i charakter sponsoringu
Korzyści ze sponsoringu
Wspieranie działań zaangażowanych społecznie
7. Budowanie relacji z mediami
Tworzenie bazy dziennikarzy
Monitoring mediów
Redagowanie różnorodnych rodzajów tekstów prasowych
Organizacja i prowadzenie konferencji prasowej
Metody
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem ćwiczeń oraz testów, uczestnicy mają okazję przygotować własne projekty działań PR.