Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: PR dla każdego

Public relations - stopień podstawowy 
23.10.2012 - 24.10.2012 Kraków
1590 zł



Obrazek


Cel szkolenia


Uczestnicy szkolenia zapoznają się z podstawowymi metodami kreowania pozytywnego wizerunku firmy oraz najważniejszymi technikami public relations. Uczestnicy zdobędą umiejętności opracowywania strategii public relations oraz organizacji działań PR w firmie.

Uczestnicy


Szkolenie adresowane jest do osób rozpoczynających pracę w działach PR oraz kadry zarządzającej małych i średnich przedsiębiorstw inicjującej działania w zakresie budowania wizerunku firmy.
Program

1. Fundamenty budowania strategii wizerunkowej firmy

Definicja i zasady PR
Etyka w działaniach wizerunkowych
Rola misji i wartości firmy w budowaniu reputacji
Definiowanie i analiza potrzeb odbiorców działań PR
Zasoby niezbędne do realizacji działań PR
Budowanie planu działań PR

2. Komunikacja wewnętrzna w firmie jako podstawa budowania wizerunku na zewnątrz

Budowanie atmosfery lojalności i zaangażowania
Wykorzystanie procedur i standardów pracy do budowania wizerunku firmy
Techniki komunikacji z różnymi grupami pracowników
Współpraca z kadrą menedżerską oraz zarządzającą przy realizacji działań PR
Współpraca ze związkami zawodowymi

3. Identyfikacja wizualna firmy

Elementy systemu identyfikacji wizualnej
Wdrażanie i zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej firmy
Opracowanie merytoryczne materiałów promocyjnych - ulotki, informatory, filmy
Tworzenie i dystrybucja biuletynów firmowych

4. Budowanie wizerunku firmy w Internecie

Strona WWW firmy a wizerunek
Blogi firmowe
Korzystanie z portali społecznościowych dla celów PR

5. Imprezy wizerunkowe

Udział w seminariach, konferencjach i targach
Imprezy dla społeczności lokalnych
Spotkania z kluczowymi partnerami

6. Sponsoring

Dziedziny i charakter sponsoringu
Korzyści ze sponsoringu
Wspieranie działań zaangażowanych społecznie

7. Budowanie relacji z mediami

Tworzenie bazy dziennikarzy
Monitoring mediów
Redagowanie różnorodnych rodzajów tekstów prasowych
Organizacja i prowadzenie konferencji prasowej

Metody


Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem ćwiczeń oraz testów, uczestnicy mają okazję przygotować własne projekty działań PR.