Temat: Firmowy blog roku 2008
Daniel K.:
sluszna uwaga kolegi. bo czym sie w koncu rozni sklep zoologiczny od agencji PR? niczym.
i mam nadzieje, ze zaden sklep zoologiczny sie na mnie nie obrazi.
Organizator konkursu na pewno podziękuje Ci za konstruktywne uwagi dotyczące akcji.
A teraz wyobraźmy sobie, że dzielimy zgłoszonych na kategorie: Agencje PR, Agencje Interaktywne, banki, sklepy zoologiczne, sklepy ze skarpetami itd. To byłby dopiero konkurs! Pełen wypas. W każdej kategorii znalibyśmy zwycięzcę przed ogłoszeniem wyników.
Zacytuję jeszcze tylko regulamin:
6. W ocenie bloga pod uwagę brane będą następujące cechy: otwartość komunikacji(styl, język pisania), częstotliwość wpisów, ilość autorów, znaczenie bloga w komunikacji firmy (np. ekspozycja na stronie firmy, etc.), ilość/jakość komentarzy, look and feel (wygląd, nawigacja, usability, etc.). Jednak najważniejszym czynnikiem jest to czy, biorąc pod uwagę to czym zajmuje się firma, blog przełamuje stereotyp komunikacji firmy.
7. Nagrody (1,2, i 3 miejsce) będą przyznane w 3 kategoriach: blog nowy (3-6 miesięcy), blog dojrzały (6 mies. - 1 roku), blog profesjonalny (powyżej 1 roku). (...) Organizator zastrzega sobie prawo do przyznania nagród specjalnych i wyróżnień.
Czy tak sformułowany regulamin pozwala na porównanie agencji PR ze sklepem zoologicznym? NIE.
Bo nie porównujemy agencji PR ze sklepem zoologicznym tylko BLOG agencji PR z BLOGIEM sklepu zoologicznego.
Przy takim regulaminie jest to jak najbardziej realne. Wystarczy odrobina dystansu jury.