Katarzyna M.

Katarzyna M. MayLily.pl

Temat: Amica i blogerzy

To jest to, co mi się podoba - świadome wykorzystanie siły internetowych gwiazd, czyli akcja Amiki, która polega na współpracy z "niezawodnymi blogerami". Każdy z 5 wytypowanych blogerów (m.in. słynny Kominek) otrzymuje nowoczesną pralkę jako nagrodę dla swoich czytelników.
Wszystko fajnie się nakręca, ponieważ:
- blogerzy są promowani przez sam udział w akcji
- firma jest promowana przez blogerów
- firma zyskuje wizerunkowo, jako ta, która rozumie świat internautów
- nie ma nachalnej reklamy, spamowania, kłamstwa
- bloger ma dobre samopoczucie, bo przecież daje komuś nagrodę.
A że to pralka? Dobra pralka nie jest zła :)

Może w przyszłości uda się jakoś plastyczniej i logiczniej wszystko połączyć.
Jarosław Zieliński

Jarosław Zieliński politolog,
dziennikarz,
informatyk

Temat: Amica i blogerzy

Hm, obecność Kominka w tej akcji ma mnie przekonać do kupna pralki Amica? To ja już wole Whirlpoola :)

Jarosław ZielińskiJarosław Zieliński edytował(a) ten post dnia 16.02.10 o godzinie 21:31
Katarzyna M.

Katarzyna M. MayLily.pl

Temat: Amica i blogerzy

Jarosław Zieliński:
Hm, obecność k\Kominka w tej akcji ma mnie przekonać do kupna pralki Amica? To ja już wole Whirlpoola :)

Jarosław Zieliński

Jeśli nie jesteś jego fanem, Ciebie nie przekona. Ale właśnie na tym polega akcja, że wykorzystuje się jako miejsce promocji istniejące społeczności - w tym przypadku czytelników popularnych blogów.
Izabela Krejca-Pawski

Izabela Krejca-Pawski Szef projektów
szkoleniowych,
trener

Temat: Amica i blogerzy

Moim zdaniem ciekawy pomysl. Nawet pomimo tej pralki w tle.

Jeżeli chodzi o blogerów- to tego typu dzialalność prowadzi do zrobienia z bloga żródla dochodów - co w sumie jest naturalne. Ot, natura Internetu.

Następna dyskusja:

Kuchenka gazowa Amica




Wyślij zaproszenie do