Temat: pozyskiwanie klientów na usługi
W przypadku czegoś tak ad-hoc jak naprawa zamka, zawiasu czy drobne spawanie, nie sądze że rekomendacje wchodzą w grę jako pierwszy czynnik wyboru. I kto w domu trzyma wszystkie ulotki które dostał, tak na wszelki wypadek?
Pana firma powinna dać sie znaleźć w razie potrzeby, i przebić się przez to:
https://www.google.pl/search?q=%C5%9Blusarz+warszawa&ie...
Tak więc pewnie stronka do poprawienia, żeby można było ją łatwiej znaleźć. Można pokusić się o to, żeby po każdej interwencji klient wystawiał opinię - to byłby element rekomendacji.
Jeśli chodzi o osoby, które nie korzystają z netu - zakładam, że w większości przypadków liczy się bliskość, więc może Pan lokalnie zadbać o widoczność, obecność np w gazetce spółdzielczej, czy zrobić coś ciekawego w obszarze obsługi klienta, co sprawi, że będzie się o firmie mówić.
To tak na szybko.
Pozdrawiam