Temat: Jak skutecznie pozyskać klienta do reklamy w tygodniku?
Dorota Dorywalska:
Witam.
Obecnie zaczęłam staż w bezpłatnym tygodniku. Do moich zadań należy sprzedaż powierzchni reklamowej. Mam takie pytanie czy też prośbę jak sprzedawać coś czego właściwie ktoś nie potrzebuje?
Doroto
...każda firma potrzebuje reklamy...nawet w bezpłatnym tygodniku, tylko
jeszcze o tym nie wie...i Twoją rolą jest poinformowanie o takiej możliwości potencjalnych klientów, a firm takich jest tysiące:
firmy cateringowe
usługi sprzątające
firmy budowlane
firmy oferujące i instalujące okna, drzwi, etc
firmy meblarskie
prywatne kliniki
studia spa, fryzjerzy, etc
lekarze dentyści, etc
banki i ich oddziały
...
...
etc
Jak przekonać klientów umieszczeniem reklamy w tygodniku, jeśli klienci nie są nawet zainteresowani reklamą własnej firmy?
Trzeba stosować technikę TELETWISTERA na BOCIANA i ustalać spotkania z osobami decydującymi lub działami marketingu w firmach. W przypadku małych firm kontaktować się trzeba z właścicielami.
Trzeba stosować Tele-MOTYWATORY ZDANIOWE i Tele-FRAZY TRANSAKCYJNE w czasie rozmowy telefonicznej, a na spotkaniu przedstawić referencje i przekonać, że reklama poważnie zwiększy sprzedaż np. usług.
------------------------------------------------------
przykład frazy tele-transakcyjnej np. firma montująca okna i tele-rozmowa z właścicielem firmy:
...jak zapewne Pan wie, osoby w starszym wieku nie posługują się interenetem, dlatego jedynym skutecznym dotarciem do tych osób są właśnie bezpłatne tygodniki - właśnie taki tygodnik reprezentuję...ten tygodnik dotrze do tych osób, a one zamówią szybko u państwa usługę...
------------------------------------------------------
voila!
Pzdr Dario
Dariusz Szul edytował(a) ten post dnia 22.11.10 o godzinie 20:39