Agnieszka Śliwińska

Agnieszka Śliwińska Menadżer ds.
Marketingu i
sprzedaży

Temat: Jak najskuteczniej...............

prowadzić działania sprzedażowe na nowym portalu branżowym B2B. Jaka argumentacja może skłonić potencjalnego reklamodawcę do zaistnienia na nim. Chodzi o sprzedaż powierzchni reklamowych na portalu. Jest to mało znany portal, który jednak prężnie się rozwija i zdobywa klientów. A wiadome chodzi o cykliczność i regularność w zamieszczaniu na nim reklam.

Będę wdzięczna za wskazówki:)

konto usunięte

Temat: Jak najskuteczniej...............

Proponuję zaprezentować klientowi korzyści płynące z obecności w serwisie internetowym lub zamieszczenia reklamy.

Dla klienta ważne będzie do kogo kierowana jest oferta serwisu, kto korzysta z serwisu, jakie materiały są tam dostępne, ile osób "przegląda" serwis, jakie firmy korzystają z serwisu - kto już zamieścił tam swoją reklamę.

Na tej bazie potencjalny klient może dostrzec, że serwis internetowy dotyka lub jest bezpośrednio powiązany z prowadzoną działalnością, daje możliwość promowania firmy (logo oraz marki produktów lub usług) wśród konkretnej, ściśle zdefiniowanej grupy docelowej, pozwoli na pozyskanie nowych klientów dla własnej firmy, pozwoli na prowadzenie działań marketingowych z wykorzystaniem wiele znaczącego obecnie medium, jakim jest internet, pozwoli na prowadzenie komunikacji z rynkiem.

Ważne jest również odpowiednie przygotowanie bazy potencjalnych klientów, żeby nie tracić czasu i energii. Przecież trudno zachęcić do reklamy w internecie właściciela firmy, który nie ma nawet własnego adresu e-mail i nie zamierza nawet założyć własnej strony www.



Wyślij zaproszenie do