Ewa Stępień

Ewa Stępień Chief Happiness
Officer & Spree
Partner Network
Manager w...

Temat: Czy Oburzonych da się obłaskawić?

Czy Oburzonych da się obłaskawić?

Media w ręce ludu! Nieprzyjemne konsekwencje dla biznesu


Nieporadność dużych biznesów w zarządzaniu atmosferą wokół swojej oferty jest zjawiskiem, do którego powinniśmy się przyzwyczaić. Permanentne oburzenie i generowanie kolejnych kryzysów przez konsumentów dla dostawców usługi jest modne. Zarządzanie reklamacjami nie wystarcza, aby unikać kryzysów, bo nie wszyscy klienci kierują swoje niezadowolenie do działów Obsługi Klientów. Część Oburzonych jako słuchaczy woli media – najpierw społecznościowe, a potem głównego nurtu. Biznes uczy się wolno, ale dostawcy narzędzi zarządzania Customer Experience inwestują już setki milionów dolarów w podział tego globalnego rynku. Właśnie na ten temat będziemy rozmawiać podczas konferencji TMT.Customer Experience’13 już 13.czerwca 2013 roku w Warszawie.

Obrazek


Czytaj dalej:
http://blog.outbox.pl/2013/05/27/media-rece-ludu-niepr...