Michał
Obiegło
Junior Account
Manager, IDMnet
Temat: SEM - bezpłatne szkolenia dla osob z mazowieckiego
Akademia Afilo to projekt bezpłatnych szkoleń na temat marketingu internetowego, skierowany do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z województwa mazowieckiego.
Zapraszamy na szkolenie o pt."Marketing w Wyszukiwarkach internetowych (SEM") 28-29 stycznia 2012. osoby w wieku [strong] 45 lat [/strong] i powyżej oraz z [strong]terenów wiejskich[/strong]
- poznasz zasady marketingu internetowego, rozwiniesz umiejętność korzystania z nowoczesnych form i narzędzi komunikacji,
- wybierzesz i dopasujesz dla swojego budżetu i specyfiki firmy narzędzia reklamy internetowej,
- trenerzy Akademii Afilo to eksperci i praktycy z bogatym doświadczeniem w marketingu internetowym. Każdy z trenerów to ekspert od wybranego tematu i osoba obecna na rynku od wielu lat. Spotkania z nimi to szansa na zdobycie cennej wiedzy na temat rynku marketingu internetowego od kuchni.
- uczestnicy na zakończenie szkolenia otrzymują imienny certyfikat - dodatkowo każdy z uczestników otrzyma gadżety od Afilo (pamięć USB, długopis, notes) oraz w pakiecie pełne prezentacje ze szkolenia w formie PDF - ponadto każdy uczestnik otrzyma prawo do 30% zniżki na zakup reklamy internetowej w Afilo ważne przez 6 miesięcy od udziału w szkoleniu.
TRENERZY
Piotr Poznański
Od wielu lat zajmuje się tematem marketingu w Internecie. Pracował zarówno po stronie agencji (SUPERMEDIA Interactive), jak i w dziale marketingu po stronie klienta (Hewlett-Packard, Solidex). Realizował projekty m.in. dla PKN Orlen, Allegro, Empik.com. Obecnie pracuje w Międzynarodowym Sekretariacie Amnesty International w Londynie oraz współpracuje z firmą konsultingową Optymalista.com. Napisał ponad 50 prac związanych
z marketingiem internetowym. Ukończył Wydział Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie i studia doktoranckie w SGH oraz wiele szkoleń z zakresu marketingu i technologii w Polsce i Wielkiej Brytanii.
Robert Rydz – Mościcki
W Performance Media zajmuje się optymalizacją kampanii linku sponsorowanego. Jego specjalnością jest Google AdWords, a do codziennych obowiązków należy zarządzanie kampaniami, analiza efektywności oraz planowanie strategii marketingowych w wyszukiwarkach. Pracował zarówno z dużymi klientami, takimi jak Allegro.pl, Norwegian, Trader, Domiporta oraz nadzorował kilkaset mniejszych kampanii. Wcześniej związany z Politechniką Warszawską – jako analityk i wykładowca technik komputerowych. Autor wielu artykułów oraz publikacji z zakresu marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Jest szkoleniowcem w ramach programu AdWords Seminar Leader. Jest to wspierany przez Google system szkoleń dla osób, firm i instytucji, chcących poszerzyć i ugruntować swoją wiedzę na temat systemu reklamowego AdWords. Posiada certyfikat Google AdWords Certified Trainer. Prywatnie miłośnik wszelkiego rodzaju aktywności sportowych i podróży.
ZAPISZ SIĘ
[b]28-29 stycznia 2011 Warszawa
Marketing w wyszukiwarkach (SEM)
miejsce: ulica Długa 4, 00-263 Warszawa | początek szkolenia: godz. 9.00
Szkolenie bezpłatne
liczba miejsc ograniczona
opis i harmonogram szkolenia (PDF)
Zobacz pełną listę szkoleń.
Wszystkie szkolenia odbywają się w Warszawie, na Starym Mieście. Dokładny opis projektu oraz aktualne terminy wszystkich szkolen znajdują się na stronie internetowej: http://akademia.afilo.pl
Zapraszamy także do kontaktu telefonicznego pod numerami
22 211 33 86
Michał Obiegło edytował(a) ten post dnia 06.12.11 o godzinie 12:04