Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Witam,
kończy mi się umowa w ofercie Superkarta. Chciałbym ją odnowić, więc pomyślałem sobie, że dostanę bonusowo jakąś usługę/pakiet/cokolwiek. Niestety... Superkarty nie ma już w ofercie, a wszystkie propozyje Plusa są dużo mniej korzystne niż to, co mam do tej pory. W skrócie: potrzebna mi oferta, w której przy rozsądnym abonamencie (niedużym) będzie pakiet minut + co najważniejsze jak najwięcej minut do jednego numeru. Jest tam jakaś pozycja zbliżona do Superkarty ale - ZONK: minuty nie są wymienne na smsy. Rewelacja... w 2010 roku cofamy się do początków GSM... Macie jakieś propozycje, bo BOK Plusa ma mnie serdecznie w d.pie i nie raczą nawet zadzwonić z jakąkolwiek propozycją (co miesiąc przekraczany jest abonament + wykupiony pakiet minut)? Może ja słabo szukam czegoś korzystnego??

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Złóż wypowiedzenie to powinny zacząć się lepsze oferty i będziesz miał możliwość dodzwonienia się pod tajny numer 2699 (choć możesz spróbować zadzwonić już teraz)

Albo poszukaj u konkurencji typu Play czy któraś z nowych taryf Orange.

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Gorzej jeśli równie mocno w d.pie będą mieli moje wypowiedzenie i również nie raczą zareagować ;) W sumie zależy mi na pozostaniu w Plusie, ale chyba operatorowi nie za bardzo... Z Playem mam przykre doświadczenia związane z internetem, a w zasadzie z imitacją internetu :) Orange ma kiepski zasięg mimo wszystko. Pozostaje tylko czerwona linia 2699, to ich numer dla złotych klientów? ;)

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Głównie dla klientów z wypowiedzeniem.

W Plusie kojarzę głównie ofertę dla firm, ale jako osoba prywatna po złożeniu wypowiedzenia powinieneś móc wynegocjować Pakiet 1000 - 100 minut przez 10 miesięcy, nie wiem tylko jak z tanimi rozmowami w sieci.

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Przejrzałem oferty dla aktualnych klientów jeszcze raz... Może jednak coś się wybierze, tzn. znalazłem ogromną ilość minut do wybranego numeru, ale tak jak poprzednio napisałem, minuty w abo nie wymieniają się na smsy. Ostatecznie pakiet 200 smsów za 5 zeta do najniższego abo wyjdzie lepiej niż w tej chwili :) Teraz tylko pozostaje przeczytać to wszystko 3 raz i poszukać kolejnych haczyków ;)
Dzięki za poradę!
Mikołaj Kazubek

Mikołaj Kazubek Doradca Biznesowy
Plus, Polkomtel S.A.

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Superkarta nadal jest w ofercie (w dodatku ze zmniejszonymi cenami połączeń po przekroczeniu) a ponaddto w punkcie obsługi możesz otrzymać ofertę uzależnioną od Twoich potzeb. Mam tu na myśli dopasowanie odpowiednich pakietów do Twojego abonamentu wedle życzenia. Są duże możliwości, wystarczy podejść do punktu.

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Mam podobny problem, korzystam z abonamentu i nie ma interesującej ofert dla mnie. Każda promocja jest konstruowana tak aby ponosić dodatkowe koszty. Chyba czas zmienić sieć.

ps. numer 2699 to tylko dodatkowe nerwy, bo pracownicy wprost przyznają, że takie Plus zrobił oferty i nie mają na to wpływu, pomijam tu pakiety lojalnościowe typu 10tys. minut zamiast 8tys. do numeru w Plusie, gdzie nie wykorzystuje nawet 1tys. minut, lub jednorazowo 200min na cały rok, co w rozliczeniu na miesiąc zwyczajnie jest śmieszne.Łukasz Żuk edytował(a) ten post dnia 15.07.10 o godzinie 15:00
Łukasz S.

Łukasz S. redaktor Media2.pl

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Niestety, prawda jest taka, że ostatnie miesiące Plus nieco przespał w ofertach dla klientów indywidualnych. Co zresztą spółka przepłaciła utratą pozycji lidera rynku (pod względem liczby użytkowników) na rzecz Orange. Dodatkowo pomarańczowy operator z kwartału na kwartał notuje wzrost bazy klientów (w II kw o ponad 250 tys. użytkowników), a Plus notuje wynik ujemny.

Do tej pory prkatycznie nie ma żadnej odpowiedzi Plusa na nowe taryfy Ery czy Orange, wprowadzone przed wakacjami. Z wyjątkiem oferty typu "wiele-dający", któa być może nie wypada najgorzej, ale ma wady - np. brak wymiany minut na SMS-y).

Nadzieję na zmianę dają jednak sygnały płynące z Plusa, że podobno we wrześniu można spodziewać się pewnych zmian. Najwyższy czas, bo Taryfy Syberyjskie mają już ponad dwa lata, więc przy przedłużaniu umowy lepiej byłoby skorzystać z nowych taryf.

Obawiam się jedynie, że Plus może być bardziej zainteresowany sprawami sprzedaży spółki zagranicznemu inwestorowi (od września ma ruszyć sprzedaż akcji polskich akcjonariuszy Polkomtel S.A.) niż walka o klienta. A konkurencja nie śpi...Łukasz Szewczyk edytował(a) ten post dnia 28.07.10 o godzinie 17:31

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Oferta przedłużeniowa jest szeroka i z całą pewnością da się dopasować coś pod siebie- w granicach rozsądku. Piszesz, że korzystasz z Superkarty. Znaczy się, że Twoja opłata abonamentowa wynosi 10 PLN brutto. Pytanie teraz ile wynosi Twoja średnia rachunków? Jeżeli jest w okolicy tej kwoty to nie znajdziesz nigdzie nic tańszegio i tym samym nic lepszego nie potrzebujesz.
Jeżeli Twoje rachunki są wyższe- minimum 25 PLN to przy przedużeniu umowy na rok można naprawdę uzyskać bardzo ciekawe opcje i spore ilości minut.
Jeżeli chcesz, aby dobrać Ci ciekawą ofertę, napisz mi na PRV ile wydajesz lub ile minut potrzebujesz oraz z jakich usug korzysztasz(SMS, data, połączenia w sieci, czy do obcych). Załącz numer tel i pesel, przedstawie Ci ofertę.

W temacie utraty pozycji lidera. Porównajcie statyski dotyczące proporcji klientów POST PAID vs PRE PAID oraz ich zmian %. Co to znaczy aktywana karta pre-paid? Ta, która ma konto ważne rok po zasileniu 5 PLN(nigdy więcej nie zasilana), czy ta, na która regularnie wpływa zasilana?
Łukasz S.

Łukasz S. redaktor Media2.pl

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

W temacie utraty pozycji lidera. Porównajcie statyski dotyczące proporcji klientów POST PAID vs PRE PAID oraz ich zmian %. Co to znaczy aktywana karta pre-paid? Ta, która ma konto ważne rok po zasileniu 5 PLN(nigdy więcej nie zasilana), czy ta, na która regularnie wpływa zasilana?

Zgadza się, że klient abonamentowy jest bardziej dochodowy dla operatora, i w tym segmencie (jeszcze) prowadzi Plus. Jednak niestety - jak wynika ze wstępnych danych Vodafone - notuje spadek liczby klientów abonamentowych, co do tej pory było raczej rzadkością dla Plusa.

Co do użytkowników pre-paid, ostatni raport Grupy TP pokazuje, że urozmaicanie oferty wpływa na większy, miesięczny przychód z klienta pre-paid (w II kw. z 19,2 zł do 19,7 zł).

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Dobrze wszystko OK. Natomiast po jakim czasie deaktywowana jest nieużytkowana karta pre-paid? Nie twierdzę, że mają złą ofertę, natomiast statystyki są sztucznie podkręcane brakiem odłączeń "martwych" SIM. Wystarczy poczytać na portalach branżowych- ludzie kupują starter, dostają bonus na start, zerują go i po około 30 dniach kolejny starter. Tak samo sprawa ma się do wzmożonej przenaszalności do Play. Najtańszy starter w Erze i Plusie kosztuje 5 PLN, za przeniesienie do nich klient dostaje ekstra kase. Kończy się karta i proces jest ponawiany z kolejnym numerem.

Reasumując. Oferty się zmieniają dzisiaj bardzo często- raz są lepsze, raz gorsze, bardziej dopasowane do jednych użytkowników, mniej do innych. Wyznacznikiem wg mnie powinien być zysk netto operatora, a nie liczba "aktywnych" SIM.
Krzysztof Kaczyński

Krzysztof Kaczyński Proofreader w firmie
Helion

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Przemysław Piśniak:
Jeżeli Twoje rachunki są wyższe- minimum 25 PLN to przy przedużeniu umowy na rok można naprawdę uzyskać bardzo ciekawe opcje i spore ilości minut.
To bardzo ciekawe co piszesz - zwłaszcza w kontekście moich wydatków na telefon przez niespełna 10 już lat w sieci Plus (słownie: dziesięć) w przypadku Simplusa, oraz prawie 4 lat w przypadku abonamentu biznesowego. Przy próbie przejścia z oferty pre-paid na abonament otrzymałem tylko informację iż mogę zachować ten sam numer, ale na żadne dodatkowe bonusy liczyć niestety nie mogę (nie skorzystałem - nadal mam aktywną kartę simplus 1-szej generacji). Obsługa klienta przedłużającego umowę na kolejne lata (oferta biznesowa) to dno dna (bo nie wiem jak określić dosadniej zachowując kulturę języka).

Po tylu latach bycia klientem sieci okazało się (podczas przedłużania umowy), że "klient z ulicy" (w sensie, nowy) otrzymać może znacznie lepszą ofertę niż klient wydający miesięcznie na rachunki kwoty rzędu 150zł i więcej, bo w Plusie nikomu na takim kliencie nie zależy. Po tej sytuacji przestałem płacić swoje rachunki regularnie (bo i mnie przestało zależeć) - tj. płacę, ale z regularnym opóźnieniem, nadając temu wydatkowi najmniejszy priorytet. Niestety, ale Plus nie potrafi zadbać o klienta - gdyby nie pakiety danych (iPlus) na tej samej karcie abonamentowej, oraz nielimitowane rozmowe do 5 wybranych osób w sieci już dawno zmieniłbym operatora za takie traktowanie.

W kontekście moich osobistych doświadczeń, Twoje słowa to jakiś wyjątkowo chamski żart którego po prostu nie zrozumiałem (mimo dość dużego poczucia humoru).Krzysztof Kaczyński edytował(a) ten post dnia 30.07.10 o godzinie 19:23

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Krzysztof Kaczyński:
Przemysław Piśniak:
Jeżeli Twoje rachunki są wyższe- minimum 25 PLN to przy przedużeniu umowy na rok można naprawdę uzyskać bardzo ciekawe opcje i spore ilości minut.

>Krzysztof Kaczyński:
W kontekście moich osobistych doświadczeń, Twoje słowa to jakiś wyjątkowo chamski żart którego po prostu nie zrozumiałem (mimo dość dużego poczucia humoru).Krzysztof Kaczyński edytował(a) ten post dnia 30.07.10 o godzinie 19:23


Po takiej wypowiedzi raczej nie podejmę z Tobą dyskusji! Traktuje każdego klienta poważnie i z szacunkiem. W zamian, oczekuje tego samego z drugiej strony.
Krzysztof Kaczyński

Krzysztof Kaczyński Proofreader w firmie
Helion

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Przemysław Piśniak:
Po takiej wypowiedzi raczej nie podejmę z Tobą dyskusji! Traktuje każdego klienta poważnie i z szacunkiem. W zamian, oczekuje tego samego z drugiej strony.
Przemku - ja też każdego klienta, jak i partnera biznesowego traktuję z szacunkiem i powagą i tak też było w przypadku sieci Plus - niestety cierpliwość każego (choćby najbardziej spokojnego człowieka) ma swoje granice i moja właśnie skończyła się po 10 latach (słownie: dziesięciu) bycia klientem sieci którą tutaj na forum reprezentujesz. Przez wszystkie te lata byłem miłym i wyrozumiałym klientem - szkoda tylko, że nic na tym podejściu nie zyskałem.

Piszesz o wspaniałych ofertach dla klientów przedłużających, a ja piszę iż rzeczywistość wygląda niestety zupełnie inaczej. Zdaję sobie sprawę, że 150zł miesięcznie to nie jest jakaś duża suma i że nie jestem klientem strategicznym sieci Plus - nie wymagam żadnych cudów, ale gdy czytam bzdury o cudownych ofertach już przy kwotach rzędu 25zł miesięcznie to nie mogę niestety nie zareagować. Plus w stosunku do klientów przedłużających stoi rzeczywiście otworem - szkoda tylko, że ten otwór to akurat dupa. Dotyczy to niestety tak samo klientów biznesowych co i indywidualnych.

Na koniec dodam jeszcze, że nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń co do jakości usług, czy standardowej oferty biznesowej, gdyż jestem ze świadczonych mi usług bardzo zadowolony (co ZAWSZE powtarzam, polecając usługi Plusa znajomym). Mam jedynie zastrzeżenia do obsługi klientów przedłużających umowę, gdzie podejście do klienta jest na skandalicznie niskim poziomie (umowę przedłużać musiałem w sieci Vobis bo tylko oni zdecydowali się dla mnie ściągnąć wybrany przeze mnie telefon z drugiego końca Polski, podczas gdy zarówno sama centrala jak i salony firmowe Plusa "nie mogłby mi pomóc"). W Plusie (wg moich doświadczeń jak i doświadczeń moich znajomych czy rodziny) NIKOMU na klientach nie zależy - gdy zbliżał się termin przedłużania umowy rozmawiałem z kilkoma różnymi konsultantami na infolinii, jak i pracownikami salonów Plusa (w 2 różnych miastach i 2 różnych województwach) i NIKT nie był w stanie mi nic sensowego zaoferować. Chyba, że próbujesz mi wmówić, że gdybym płacił 25zł miesięcznie zamiast 150 to byłoby mi łatwiej. Niedługo znów kończy mi się umowa i nawet nie zamierzam się oszukiwać iż przy przedłużaniu mogę liczyć na jakiekolwiek bonusy z Waszej strony.

P.S.
Bardzo chętnie porozmawiam z każdym przedstawicilem sieci Plus który zechce naprawić stosunki klient/firma i udowodnić mi, że moje dotychczasowe przykre doświadczenia w kontaktach z pracownikami salonów, czy pracujących w BOK nie odzwierciedlają ogólnie przyjętego szablonu traktowania klienta przez Polkomtel. Chciałbym być równie mocno zadowolony z obsługi klienta co ze świadczonych mi usług. Oboje z narzeczoną zastanawiamy się poważnie nad zmianą operatora (ja w sieci od 10 lat, ona od 6). Powód w obu przypadkach ten sam (obsługa klienta). Oboje jednak jesteśmy otwarci na dialog.Krzysztof Kaczyński edytował(a) ten post dnia 01.08.10 o godzinie 20:41

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Po pierwsze w mojej wypowiedzi nie pojawia się informacja o super warunkach, tylko o tym, że da się coś ciekawego dobrać w granicach rozsądku.

Nie wdajac się w polemikę za bardzo 2 przykady:
1) Abonament 25 PLN brutto z umową roczną= 95 minut do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych (Średnia stawka za minutę 0,263 PLN).
2) Abonament 90 PLN brutto z umową roczną= 550 minut do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych (Średnia stawka za minutę 0,164 PLN).

Jest to oferta o najmniej skomplikowanej konstrukcji. Zaglebiając się w oczekiwania klienta, możemy ją modyfikować(inne pakietty dodatkowe- mniej minut do wszystkich, więcej do Plusa itd.). Dalej nie twierdzę, że jest super, bo zawsze może być lepiej, natomiast stwierdzenie, że Plus ma swoich klientów w d... jest krzywdzące. Jeżeli klient ma czas i chce porozmawiac o ofercie, to są takie możliowści- pomijam oczywiście klientów z ARPU 30 PLN, żądających 1000 minut miesięcznie i Nokii N97 mini za 1 PLN w abonamencie 25 PLN.

Pomimo, że w dalszym ciągu Twój ton wypowiedzi w odniesieniu do mojej osoby mi się nie podoba, to porozmawiajmy na zasadzie klient-sprzedawca.

Jeżeli przedstawisz mi swoje oczekiwania i odpowiesz na ponizsze pytania, przedstawie Ci ofertę (-ty). Następnie przekalkulujesz, ocenisz, powiesz co ewentualnie do poprawki, ja uzupelnie co będzie trzeba(wszystko oczywiście w granicach rozsądku i możliwości).

Raczej odpowiedzi na pytania na PRV poproszę:
1) Średnia potrzebna liczba minut w miesiącu?
2) Polączenia gównie w sieci Plus i sieciach stacjonarnych, czy raczej po wszystkich(czy istnieje jakaś staa grupa kontrachentów/osób z którymi rozmawiamy)?
3) Czy używasz uslug dodanych (czy dużo- oszacować): SMS, MMS, Roaming, poączenia międzynarodawe, transmisja danych)
4) Czy konieczna jest wymiana telefonu(ewentualnie preferencje)?
Kamil J.

Kamil J. Programista

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Krzysztof Kaczyński:
[...]
przestało zależeć) - tj. płacę, ale z regularnym opóźnieniem, nadając temu wydatkowi najmniejszy priorytet.

Efekt będzie taki, że prędzej czy później zapłacisz odsetki.
Krzysztof Kaczyński

Krzysztof Kaczyński Proofreader w firmie
Helion

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Przemysław Piśniak:
Dalej nie twierdzę, że jest super, bo zawsze może być lepiej, natomiast stwierdzenie, że Plus ma swoich klientów w d... jest krzywdzące. Jeżeli klient ma czas i chce porozmawiac o ofercie, to są takie możliowści- pomijam oczywiście klientów z ARPU 30 PLN, żądających 1000 minut miesięcznie i Nokii N97 mini za 1 PLN w abonamencie 25 PLN.

Miałem czas i rozmawiałem zarówno z konsutantami na infolinii jak i pracownikami w salonach w 2 różnych miastach i województwach. Problem w tym, że Plus niczego nie chciał mi zaproponować (inwencją własną wykazał się tu jedynie Vobis sprowadzając dla mnie telefon do wybranego przeze mnie salonu w którym przedłużałem umowę). Nie miałem absolutnie żadnych wygórowanych wymagań, ani w zakresie słuchawki (z której chciałem nawet zrezygnować, ale w zamian za to proponowano mi jedynie pakiet SMSów w ilości 80sztuk/miesiąc), ani pakietu minut.
Pomimo, że w dalszym ciągu Twój ton wypowiedzi w odniesieniu do mojej osoby mi się nie podoba, to porozmawiajmy na zasadzie klient-sprzedawca.

Nie traktuj moich wypowiedzi jako ataku personalnego, bo tak nie jest (przepraszam jeśli tak to ze swojej strony odbierasz). Dla Ciebie moja opinia o firmie którą reprezentujesz jest krzywdząca, ale z mojego punktu widzenia odzwierciedla niestety ona smutną rzeczywistość. Piszę to poprzez pryzmat nie jednej, lecz bardzo wielu różnych sytuacji jakich doświadczyłem bedąc klientem sieci przez ostatnie 10 lat. Klientem który mógłby być w 100% zadowolony, gdyby tylko komukolwiek chciało się docenić jego wieloletnią lojalność wobec operatora.
Jeżeli przedstawisz mi swoje oczekiwania i odpowiesz na ponizsze pytania, przedstawie Ci ofertę (-ty). Następnie przekalkulujesz, ocenisz, powiesz co ewentualnie do poprawki, ja uzupelnie co będzie trzeba(wszystko oczywiście w granicach rozsądku i możliwości).

Bardzo chętnie (prócz kontaktu PW) umówiłbym się również na rozmowę telefoniczną - daj tylko znać, czy to możliwe (a gdyby nie odległość, również na spotkanie osobiste w salonie).
Raczej odpowiedzi na pytania na PRV poproszę:
1) Średnia potrzebna liczba minut w miesiącu?
2) Polączenia gównie w sieci Plus i sieciach stacjonarnych, czy raczej po wszystkich(czy istnieje jakaś staa grupa kontrachentów/osób z którymi rozmawiamy)?
3) Czy używasz uslug dodanych (czy dużo- oszacować): SMS, MMS, Roaming, poączenia międzynarodawe, transmisja danych)
4) Czy konieczna jest wymiana telefonu(ewentualnie preferencje)?

Dziś nie dam już rady, ale - sprawdzę kiedy dokładnie kończy mi się umowa i skontaktuję się z Tobą poprzez PW (zarówno w kwestii posiadanego przeze mnie Simplusa i ewentualnych zmian, jak i abonamentu biznesowego).

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

@ Mikołaj Kozubek
Przepraszam, że tak późno odpisuję, ale nie śledziłem przez jakiś czas tego wątku. Superkarta nadal jest dostępna? Dlaczego więc nie ma jej uwzględnionej na stronie Plusa?
Interesuje mnie nieduży abonament, ale z przyzwoitą liczbą minut do wybranego numeru (w Plusie). Domyślam się, że nie będzie to kilka tys. minut, ale w sumie ok. 500 by zupełnie wystarczyło. Jest taryfa rarka, ale tam nie ma żadnych smsów wliczonych w abo. Są za to tańsze połączenia do ogółu (39gr jeśli dobrze pamiętam).
Pytanie brzmi: dlaczego nikt z Plusa nie zadzwonił do mnie do tej pory z żadną propozycją? Nie mam wielkiego abo, ale ZAWSZE jest on przekraczany, a w ostatnich 2 miesiącach rachunek wyniósł ponad 3 krotność czystego abonamentu (a mam wykupiony jeszcze pakiet minut). To chyba nie świadczy najlepiej o operatorze?
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Piotr Szymański:
dlaczego nikt z Plusa nie zadzwonił do mnie do tej pory z żadną propozycją? Nie mam wielkiego abo [...]
To chyba nie świadczy najlepiej o operatorze?

Za to na pewno dobrze świadczy o ego posiadacza telefonu.

Temat: Słaba oferta Plusa dla klientów indywidualnych

Krzysztof W.:
Piotr Szymański:
dlaczego nikt z Plusa nie zadzwonił do mnie do tej pory z żadną propozycją? Nie mam wielkiego abo [...]
To chyba nie świadczy najlepiej o operatorze?

Za to na pewno dobrze świadczy o ego posiadacza telefonu.
Słucham? Może to źle, że chciałbym żeby firma, której płacę choć trochę się wysiliła i spojrzała w system, komu kiedy kończy się umowa?
A może po prostu przywykłem do tego, że do tej pory nawet na pół roku przed końcem umowy było po kilka telefonów z różnymi ofertami? Nawet nie do końca korzystnymi, ale jednak??
No bez jaj proszę...

Następna dyskusja:

Akcesoria - ciekawa oferta ...




Wyślij zaproszenie do