Anna Zielińska

Anna Zielińska głowa
copywritera/dusza
dziennikarza/serce
PR-owca

Temat: ecco żeruje na projekcie społecznym

Do 10 listopada potrwa akcja 'we are happy" http://wearehappy.eu
która graficznie przypomina projekt społeczny
http://wefeelfine.org

O ile jednak "we feel fine" mapuje ludzkie uczucia z całej sieci,
o tyle ecco pyta klientów, co ich uszczęśliwia żeby pokazywać buty, zarobić wizerunkowo i zebrać bazę mailingową.

Jestem mocno rozczarowana copywritersko, pr-owsko i prywatnie-jako już była klientka ecco.

Napisałam wczoraj do twórców wefeelfine z pytaniem czy ktoś pytał ich o pozwolenie. Oczywiście nie spytał ani producent, ani twórcy (agencja Gong - dawniej Click5). Szkoda, że chłopaki z "we feel fine" nie mają czasu zajmować się tym "tandetnym zdzierstwem" (cytat z listu od jednego z nich poniżej).


Hi Anna,
Thanks for letting us know. This is certainly a very tacky ripoff, but Sep and I are too busy with other things to put up a fuss about it. If only these advertising people could have a little more imagination...
Jonathan Harris

Mam nadzieję, że reklama kiedyś przestanie pożerać i wyrzygiwać rzeczy, które sprawiają, że we feel fine...

konto usunięte

Temat: ecco żeruje na projekcie społecznym

Ja bym tak nie przesadzał Anno ...

IMHO, wefeelfine.org mogli tak samo jak wearehappy.eu zainspirować się HTML5 Canvas and Audio Experiment


Obrazek

Następna dyskusja:

pomoc w projekcie w prorami...




Wyślij zaproszenie do