Rafał Bednarczyk

Rafał Bednarczyk dyrektor
zarządzający

Temat: konferencja Zintegrowane Kampanie Marketingu...

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na pierwszą konferencję z cyklu "Zintegrowane Kampanie Marketingu Farmaceutycznego". Spotkanie to, jest niepowtarzalną okazją do wysłuchania wysoko cenionych praktyków, poszerzenia horyzontów, zdobycia i konfrontacji wiedzy na temat nowych narzędzi marketingowych. Konferencja odbędzie się 7.04.2011 (czwartek) w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, położonym w centrum biznesowym Warszawy, na Mokotowie przy ul. Postępu 17 a.

PROGRAM KONFERENCJI
09.30 - 10.00 Rejestracja uczestników, poranna kawa
10.00 - 10.45 Maciej Trybulec, Sanofi-Aventis
Jak reorganizować dział marketingu by skutecznie wspierał działania e-marketingowe ?
11.00 - 11.45 Paula Brown, UBM Medica UK - CASE STUDY
Farmaceutyczne kampanie zintegrowane na rynku dojrzałym.
12.15 - 13.00 Dr Edyta Figurny-Puchalska, Onet.pl + Rafał Bednarczyk, UBM Medica Polska
Direct to patient w promocji Rx - prezentacja praktycznego rozwiązania.
13.10 - 13.40 Lunch
13.40 - 14.25 Mariusz Borkowski, ADAMED
Narzędzia CRM maksymalizujące skuteczność kampanii marketingowych on-line.
14.40 - 15.25 Esculap BTL
Closed Loop Marketing a marketing farmaceutyczny w Polsce.
15.40 - 16.25 Rafał Bednarczyk, UBM Medica Polska.
Tradycyjne rozwiązania marketingu farmaceutycznego połączone z nowymi narzędziami interaktywnymi. Moda czy konieczność?
16.40 - 17.10 Wojciech Kulbiński, Asseco Poland
Lekarz zarządzający gabinetem poprzez system komputerowy a marketing farmaceutyczny.

więcej można się dowiedzieć tu: http://konferencje.ubmmedica.pl/Rafał Bednarczyk edytował(a) ten post dnia 10.03.11 o godzinie 23:20