Piotr
G.
Marketing Online -
Agencja SEM/SEO
Piotr
G.
Marketing Online -
Agencja SEM/SEO
Temat: Szkolenia
Szkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance MarketinguSzkolenie z SEM, SEO, Web Analytics i Performance Marketingu
Szkolenie odbędzie się 25 maja 2010 (wtorek), w godzinach 9:00-17:00 w Warszawie przy Rondzie ONZ.
Dla każdego z uczestników szkolenia mamy darmowy kupon o wartości 300 zł netto do wykorzystania na reklamę w Google AdWords, w nowych kampaniach realizowanych z Marketing Online
Cena szkolenia
dla 1 osoby: 690 zł netto
dla 2 osób: 517 zł netto za osobę
dla 3 osób: 460 zł netto za osobę
***
Zapraszamy marketingowców zainteresowanych reklamą w wyszukiwarkach i programach partnerskich!
Pokażemy dokładnie metody mierzenia efektywności reklamy i skuteczne sposoby optymalizacji sprzedaży w Internecie.
Celem szkolenia jest szczegółowe omówienie Reklamy w Wyszukiwarkach, Kontekstowej oraz Programów Partnerskich jako najskuteczniejszych form pozyskiwania klientów w Internecie.
Na szkoleniu pokażemy najlepsze sposoby realizacji działań SEM i Afiliacyjnych w przypadkach, kiedy takie działania zlecane są wyspecjalizowanym agencjom.
Pokażemy jak można przeprowadzić przetarg na SEO i SEM, a następnie jak w pełni monitorować skuteczność wszystkich zleconych kampanii za pomocą Google Analytics lub innych narzędzi Web Analytics.
Pokażemy także jak zoptymalizować całą aktywność reklamową w Internecie (internetowy Media-Mix), aby pozyskać jak największą liczbę klientów i uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji na reklamę.
Prowadzący Szkolenie: Piotr Guziur
O Firmie Marketing Online
***
Jak rezerwować miejsce?
Zachęcamy do zarezerwowania miejsca już teraz!
Osoby zainteresowane zachęcamy do wypełnienia formularza na stronie
Szkolenia.MarketingOnline.pl
lub kontakt telefoniczny z naszym biurem (32) 257 8766
***
Szczegółowy Program Szkolenia
9:30 - 11:00
1) SEM - Reklama typu Pull, a nie Push
a) Słowa kluczowe jako podstawa SEM (trendy, sezonowość i intensywność komunikacji)
b) SEM = SEO + PPC - charakterystyka metod promocji w wyszukiwarkach
2) Web Usability vs SEM Usability
a) "Content is The King" - Słowa Kluczowe, a Architektura Witryny
b) Strategia Witryny - planowanie treści, celów witryny oraz ścieżek konwersji
3) Reklama w wyszukiwarkach, czyli kampanie SEM/PPC
a) Cele i Strategia kampanii SEM
b) Google AdWords i Inne programy PPC
c) Trio: słowa kluczowe / teksty reklam / strony docelowe
d) Reklama Kontekstowa - szczegółowa charakterystyka
e) Wycena i optymalny budżet kampanii reklamowej w wyszukiwarkach
f) Jak wybrać najlepszą ofertę SEM
11:15 - 12:45
4) Analityka Stron WWW
a) Web Analytics, czyli system statystyk odwiedzin strony www
b) Instalacja i konfiguracja Google Analytics
c) Najważniejsze miary i raporty w Google Analytics
5) Optymalizacja Konwersji w Kampaniach Reklamowych w Internecie
a) Jak mierzyć realizację celu kampanii
b) Jakość wizyt z kampanii reklamowej, czyli krótki wykład o konwersji
c) Optymalny Media-Mix w Internecie - strategia zakupu kampanii reklamowych
d) Co wiemy z góry, czyli sprawdzone formaty reklamowe do każdego celu
13:45 - 15:15
6) Optymalizacja Kampanii SEM
a) Możliwości optymalizacji kampanii SEM
b) Indywidualna optymalizacja poszczególnych części kampanii reklamowej
c) Narzędzia SEM
7) Programy Partnerskie
a) Performance Marketing, czyli model rozliczeń za efekty reklamy
b) Od czego zależy sukces Programu Partnerskiego
c) Jak prawidłowo zarządzać Programem Partnerskim
d) Sposoby mierzenia konwersji, a wartość lead'ów
e) Konwersja wielokanałowa oraz audyt Programów Partnerskich
15:30 - 17:00
8) SEO - moda, czy konieczność?
a) Strategie SEO - Intensywnie, Niszowo lub Długi Ogon
b) Etapy w Projekcie SEO
c) Mierzenie efektów SEO
d) Modele rozliczeń i wybór oferty SEO
e) SEO PR
f) SEO Multimediów
g) Jak wybrać najlepszą ofertę SEO
9) Nowe Media i Reklama Bahawioralna
a) targetowanie behawioralne
b) netPR
c) Social media marketing
d) konwergencja mediów i przyszłość reklamy online
e) nowe formaty reklamy kontekstowej (You Tube, inVideo Ads)
*Program merytoryczny może ulec niewielkim zmianom
***
Czas, Miejsce i Dojazd
Szkolenie odbędzie się 25 maja 2010, w godzinach 9:00-17:00 w Warszawie, w sali zlokalizowanej w budynku Rondo 1 przy Rondzie ONZ
Budynek, w którym odbędzie się szkolenie.
Sala szkoleniowa
W czasie szkolenia przewidziano 3 przerwy na kawę/herbatę, którą wraz z drobną przekąską zapewniamy.
Przewidziana została także przerwa na większy posiłek (we własnym zakresie) ok. 13:00. W okolicy dostępnych jest kilka punktów, w których można smacznie zjeść w rozsądnej cenie.
Mapa Dojazdu
Zapraszam w imieniu swoim i całej firmy Marketing Online
Piotr GuziurPiotr Guziur edytował(a) ten post dnia 17.05.10 o godzinie 23:58
Piotr
G.
Marketing Online -
Agencja SEM/SEO
Temat: Szkolenia
Podczas szkolenia całościowo i zrozumiale tłumaczone są podstawowe zagadnienia SEM oraz ich znaczenie i funkcjonalność w reklamie internetowej. Oprócz warstwy merytorycznej prezentacje zawierają konkretne case studies, obrazujące przykłady wykorzystania skutecznego marketingu internetowego.
Więcej Informacji
Piotr
G.
Marketing Online -
Agencja SEM/SEO
Temat: Szkolenia
Zaawansowane Web Analytics, czyli analiza odwiedzin stron www oraz optymalizacja działań reklamowych i skuteczności witryny na podstawie tych danych.24 września Warszawa i 1 października Katowice
Przy zapisie do 10 września zniżka 30%!
Zakres szkolenia:
• Wprowadzenie do czego służą systemy analityki stron www
• Google Analytics - Najważniejsze Elementy Systemu, Narzędzia, Raporty, Dodatkowe Moduły.
• Wykorzystanie Google Analytics w celu optymalizacji kampanii reklamowych i promocji
• Web Usability
• Konwersja Wielokanałowa oraz Audyt Programów Partnerskich
• Monitorowanie i optymalizacja konwersji telefonicznej
• Monitorowanie efektywności reklamy do finalizacji transakcji
WIĘCEJ INFORMACJI O SZKOLENIU
Cykl Szkoleń z Skuteczna Reklama w Internecie
Dowiedz się więcej i wygrywaj więcej!
• 22.10.2010 Warszawa Kampanie Reklamowe w Wyszukiwarkach. Zaawansowane SEM/PPC.
• 19.11.2010 Katowice Kampanie Reklamowe w Wyszukiwarkach. Zaawansowane SEM/PPC.
• 26.11.2010 Warszawa Search Engine Optimization, czyli Zaawansowane Pozycjonowanie Stron WWW.
• 10.12.2010 Katowice Search Engine Optimization, czyli Zaawansowane Pozycjonowanie Stron WWW.
Dla wszystkich uczestników naszych szkoleń:
• Certyfikat uczestnictwa
• Drukowane materiały szkoleniowe
• Dostęp do szkolenia w Centrum Szkoleniowym Marketing Online
• Kupon na reklamę w AdWords o wartości 300zł
Szkolenia poprowadzi Piotr GuziurPiotr Guziur edytował(a) ten post dnia 08.09.10 o godzinie 11:26
Daniel
S.
Informatyk,
właściciel, PR
Temat: Szkolenia
I jaka jest frekwencja takich szkoleń ?Przy okazji tematu, polecam nasz serwis laptopów katowice, gdzie zapewniamy serwis komputerów stacjonarnych i przenośnych. Promujemy również firmy w internecie, dzięki pozycjonowaniu. Pozycjonowanie jest teraz bowiem jedną z najskuteczniejszych form marketingu. Można to łatwo sprawdzić na przykładzie biżuteria katowice lub pomoc drogowa katowice. Serdecznie zapraszam raz jeszcze do zapoznania się z tematem.
P.s Ciekawy poradnik pisania pracy dyplomowej
konto usunięte
Temat: Szkolenia
Dom Szkoleń i Doradztwa zaprasza pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału w dofinansowanym z EFS projekcie szkoleniowym "Kluczowe kompetencje w biznesie".Szkolenia będą miały charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych.
Pierwsze szkolenia już w lutym!
Kurs „Marketing” – 4 dni
Program i terminy:
• Marketing strategiczny: 2 dni, 11.02 i 12 .02
• Marketing operacyjny: 1 dzień, 11.03
• Współczesne trendy w marketingu i e-marketingu: 1 dzień, 12.03
Podczas szkolenia prezentowane będą najnowsze trendy marketingu, w tym również e-marketingu. Uczestnicy poznają zasady budowania strategii marketingowej oraz planowania opartych na niej działań operacyjnych. Będzie możliwość omówienia praktycznych zagadnień marketingowych, które mają rzeczywisty wpływ na osiąganie efektów również w e-biznesie.
W ramach projektu obędą się również szkolenia „Skuteczna sprzedaż”, „Kluczowe kompetencje menedżerskie” i „Kluczowe kompetencje lidera zespołu”.
Informacje o programach wszystkich modułów szkoleniowych oraz pełne zestawienie terminów można znaleźć na stronie http://domszkolen.com/kkb.
Zapraszamy!
Karolina Ż. Account Manager
Temat: Szkolenia
Zapraszam serdecznie na bezpłatne szkolenie z e-mail marketingu z cyklu „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta”.Data szkolenia: 24.07.2013 r.
Miejsce szkolenia: Al. Jerozolimskie 123a, Golden Floor Plaza (15 piętro), Warszawa
Godzina: 9.00 do 16.00
Wstępna agenda szkolenia:
1. Podstawy profesjonalnego e-mail marketingu – definicja, formy.
2. Zalety i korzyści e-mail marketingu – jak pozyskać nowych klientów, budować z nimi relacje i zwiększać swoje dochody.
3. Aspekty prawne e-mail marketingu – do kogo można wysłać Newsletter/Mailing i co powinien zawierać.
4. W jaki sposób budować własną bazę danych.
5. Najczęściej popełniane błędy w e-mail marketingu.
6. Temlate Kitt – jak powinien wyglądać Twój Newsletter.
7. Zaawansowane raportowanie – optymalizacja poprzez analizę.
8. Marketing Automation – możliwości zastosowania; przykładowe kampanie.
9. Case study – przykłady skutecznych kampanii.
10. Najnowsze trendy w e-mail marketingu – video maile, mobile, itp.
Gościem specjalnym na szkoleniu będzie przedstawiciel PIN Consulting - firmy specjalizującej się w prawie nowych technologii.
Zainteresowanych proszę o kontakt na adres: k.zmijewska@optivo.pl
Pozdrawiam,
Karolina Żmijewska
Senior Sales Consultant
Kom.: +48 795145412
Podobne tematy
-
GL - Różne ogłoszenia » Szkolenia z controllingu -
-
IT Project Management » Rabaty na Szkolenia (metodyka SixSigma) -
-
Skuteczny Projekt » RABATY na szkolenia (metodyka SixSigma) -
-
Twój Dział IT » Rabaty na szkolenia (metodyka sixsigma) -
-
Zarządzanie w IT » Rabaty na szkolenia (SixSigma) -
-
IT Manager » Rabaty na szkolenia (metodyka SixSigma) -
-
SPRZEDAĆ SZKOLENIE :) ? » Promuj szkolenia na www.edustacja.pl !! -
-
Szkolenia » Szkolenia w zakresie sprawdzania tachografów analogowych... -
-
Szkolenia? » szukam szkolenia na temat opisu stanowisk pracy, kompetencji -
-
FMCG » szkolenia -
Następna dyskusja: