konto usunięte

Temat: ROI

Tutaj chętnie bym sobie porozmawiał na temat niezwykle istotny, mianowicie o return of investment (ROI), w walce z tradycyjnymi statycznymi nośnikami i plakatami drukowanymi. Napewno przyszłościowym elementem oszczędności dla rozwiązań narrowcastingowych jest niski koszt dystrybucji treści, szybkość zmiany treści i praktycznie wykorzystywanie nośnika w jednym okresie dla wielu przekazów.

Mam taki ciekawy link ROI Calculator

konto usunięte

Temat: ROI


Obrazek

konto usunięte

Temat: ROI

Rozpatrująć przytoczony tutaj ROI - czyli zwrot z poniesionej inwestycji, dynamiczny i zarządzany zdalnie przekaz, dzięki technologii narrowcasting niewątpliwie przyczynia się do tej definicji.

Należałoby rozróżnić dwa modele użyteczności i wykazać w nich wspomniany wzrot w postaci oszczędności bądź przychodów.

1. Model pierwszy - reklama / przychód
Świetnym rozwiązaniem, dość często stosowanym jest wykorzystywanie ekranów w sieciach narrowcastingowych jako źródła nośników reklamowych. Gdzie dzięki wspomnianemu świeżemu, dynamicznemu obrazowi jesteśmy wstanie wykorzystać lepiej daną przestrzeń i w sposób ciekawszy dotrzeć do określonej grupy docelowej w momencie i miejscu jakim będziemy potrzebować. Obraz ruchomy przyciąga wzrok, umożlwia wykorzystywanie kontekstowego przekazu, przekazu, który jest personalizowany i nakierowany na określoną z góry grupę odbiorców.

2. Model drugi - informacja / oszczędności

Dla dużych, średnich przedsiębiorstw zastosowanie cyfrowych mediów jest bardzo potrzebne i użyteczne. Na ten fakt mogą wskazywać takie znamiona jak; oszczędności podczas drukowania, dystrybucji, rozwieszania statyczych mediów itp. np. rozporządzenia, ogłoszenia, plakaty. Źródło przekazu może współgrać z aktualną bazą danych ofert, gdzie w sposób automatyczny, jesteśmy wstanie udzielać informacji dotyczących przedsiębiorstwa, własnej oferty oraz zasobów. Na bierząco znacznie ograniczając koszty i wydatki na ten cel, bądź z jednego miejsca przez jedną osobę albo zewnętrzne usługi zarządzać tą wyświetlaną informacją. Lobbing produktów i usług, w określonym miejscu i czasie, interaktywność, ciągła zmienność przekazu, adaptacja nośnika w ciekawą formę statyczną wzmacniającą świadomość marki oraz wiele innych rozwiązań, które wpływają na poniesioną inwestycje i jej wzrot w czasie użytkowania.

Następna dyskusja:

Darmowe kalkulatory ROI dla...




Wyślij zaproszenie do