Tomasz G.

Tomasz G. Event Manager,
Project Executive

Temat: Ekrany Multimedialne LCD-nośnikiem reklamy

Witam, napiszcie co sądzicie o ekranach LCD, które będą nośnikiem reklamy audio-wizualnej.42 calowe ekrany,na których oprócz wyświetlania reklamy firm, znajdziemy również spoty telewizyjne, teledyski, skecze, animacje. Interesuję mnie Wasza opinia: w jakich miejscach umieścilibyście monitory i do jakich klientów reklama będzie trafiała bezpośrednio oraz jakie firmy byłyby zainteresowane taką formą reklamy. Pozdrawiam.
Wacław Mączyński

Wacław Mączyński producent (film i
TV)

Temat: Ekrany Multimedialne LCD-nośnikiem reklamy

Przede wszystkim nie polecam puszczania reklam telewizyjnych na nośnikach DS. Dobrze zbudowany content to podstawa sukcesu systemu, ale i najtrudniejsza rzecz. Trudno tutaj poruszyć wszystkie zagadnienia, to temat na grubą książkę.
Co do lokalizacji musisz myśleć o grupach docelowych. Ekrany muszą trafiać do konkretnych odbiorców, wtedy jesteś w stanie określić ich profil i wyselekcjonować firmy, które chcą do nich dotrzeć. To będą potencjalni reklamodawcy.
Trudno mówić konkretniej bez szczegółów. Jeśli jesteś zainteresowany zapraszam do kontaktu

waclaw@sqm.pl

konto usunięte

Temat: Ekrany Multimedialne LCD-nośnikiem reklamy

Nośniki Digital Signage to przede wszystkim reklama kierunkowa, to wartości, które nam nie dają media tradycyjne (radio, telewizja) czy też reklama statyczna.

Zgadzam się, że temat na grubą książkę, ale brak czasu uniemożliwia jej napisanie :-)

Panie Tomaszu, widzę, że mówimy tutaj wyłącznie o nośnikach reklamowych. Zacznijmy od tego, do jakich odbiorców chcemy dotrzeć, gdyż budowanie sieci DS tyczy określonych miejsc i określonych odbiorców. Chyba, że są to miesjca publiczne (dworce, ulice itp.) w ten czas możemy określać grupę odbiorców na podstawie czasu, rano ludzie idący/jadący do pracy, z takiego i takiego regionu, południe matki będące na spacerze z dziećmi, wieczorem młodzież spędzająca czas poza domem - to tylko przykład, który pokazuje, jak można wykorzystać nośnik DS, do zróżnicowanego przekazu, aby reklama docierała precyzyjniej - taka jest przecież idea DS.

Uważam, że taką formą reklamy powinien być zainteresowany praktycznie każdy, gdyż kto nie chce reklamować się taniej, precyzyjniej i skuteczniej?
Tomasz G.

Tomasz G. Event Manager,
Project Executive

Temat: Ekrany Multimedialne LCD-nośnikiem reklamy

Dzięki Panowie za szybką reakcję. Klientami docelowymi są ludzie młodzi, klienci pubów, restauracji, klubów. Zastanawiałem się również nad contentem oraz reklamodawcami. Jak macie jakieś interesujące pomysły, podzielcie się.:)
Grzegorz Góralczyk

Grzegorz Góralczyk Content is King but
Experience is God

Temat: Ekrany Multimedialne LCD-nośnikiem reklamy

Reklamodawcami mogą być chociażby browary i koncerny tytoniowe, trzeba tylko sprawdzić z jakimi dostawcami mają podpisane umowy puby.
W zakresie contentu zapraszam na priv, Teqila\Saleslink chętnie przygotuje stargetowaną propozycję:)

Temat: Ekrany Multimedialne LCD-nośnikiem reklamy

WITAM.POSIADAM W SPRZEDAŻ MONITORY REKLAMOWE SAMSUNGA MD40B W CENIE 1700 ZŁ BRUTTO.WYSTAWIAM FV23% SPRZĘT JEST NOWY I POSIADA PEŁNĄ GWARANCJE PRODUCENTA.PEŁNE INFO POD MAILEM :SEBASTIAN.SZERSZENOWICZ@VTTSYSTEM.PL

Następna dyskusja:

Baza danych digital signage...




Wyślij zaproszenie do