konto usunięte

Temat: Digital Signage Trends


Obrazek
http://www.digitalsignagetrends.pl/

Witam!

Zapraszam Was na konferencję dotyczącą nowoczesnych
nośników dla informacji i reklamy - Digital Signage Trends 2009,
która odbywać się będzie 16 i 17 września w Warszawie
(hotel Sobieski).

Systemy Digital Signage (reklama cyfrowa) stają się coraz
powszechniejsze na polskim rynku. Wkrótce monitor LCD, projektor,
ściana wideo przestaną być postrzegane jako nowinki techniczne, a
staną się standardowym nośnikiem informacji i reklamy. Niedługo
zdalnie zarządzana treść kampanii reklamowej, personalizowany
przekaz, z możliwością dokonywania dynamicznych zmian treści
stanie się wymogiem reklamodawcy. Co trzeba wiedzieć o systemach
Digital Signage, jakie są ich komponenty, jak nimi zarządzać, ile
kosztuje przygotowanie kampanii DS., czy inwestować we własny
system DS., czy kupić czas antenowy w istniejącej sieci? Na te i
inne pytania odpowiemy podczas dwudniowej konferencji Digital
Signage Trends 2009.

Co zyskam dzięki tej konferencji ?

- dowiesz się jaki jest aktualny stan rozwoju DS. w Polsce
- jaka jest skuteczność reklamy na nośnikach DS., jak połączyć
treść reklamową z informacyjną.
- jak być kreatywnym w tworzeniu treści DS.
- jak postrzegane są systemy DS. w świetle polskie prawo.
- przekonasz się jak wyglądają i działają profesjonalne systemy
DS. dzięki warsztatom tematycznym

Istnieje możliwość bezpłatnego udziału w konferencji w
ramach ograniczonej puli sponsorskiej. Liczy się szybkość
zgłoszeń.

Darmowa rezerwacja miejsca z puli sponsorskiej

Dodatkowe informacje na temat konferencji:

4D Media Relations
tel. (0 12) 631 86 70
fax (0 12) 623 74 32
Adam Pływaczewski

Adam Pływaczewski Członek
Zarządu/Współwłaścic
iel, Red Branch
Polska sp. z ...

Temat: Digital Signage Trends

Czy jest jakieś forum na którym podusmowano konferencję?

konto usunięte

Temat: Digital Signage Trends

Myślę, że na naszym forum jest odpowiednie miejsce na podsumowanie tej konferencji, więc zapraszam.

Ja z mojej strony mogę powiedzieć, że konferencja była dobrze przygotowana pod względem organizacyjnym i merytorycznym. W przyszłym roku będzie pewnie kontynuacja i osobiście zaproponuje zróżnicowanie prelekcji, warsztatów etc. koncentrując się na konkretnych zagadnieniach i problemach, gdyż buduje się coraz większa świadomość dotycząca DS.

Zdecydowanie PDSA przedstawi więcej wartości dodanej ze swojej pracy operacyjnej, co podniesie rangę spotkania.

konto usunięte

Temat: Digital Signage Trends

Moim skromnym zdaniem najlepsze prelekcje przygotował oczywiście Pan Kwarciak z Opusa :) wielkie dzięki:)
Organizatorom należą się również brawa za zaproszenie zagranicznych gości. Ranga wydarzenia rośnie:)

Jednak mam pewne wątpliwości co do osiągnięcia celu tej konferencji.
Pierwszym celem statutowym pdsa jest: „Edukowanie rynku reklamowego”. Skoro tak jest, to dlaczego wejściówki na tą konferencję kosztowały tak ogromne pieniądze ? Jak cała rzesza polskich marketerów ma poznać tajniki digital signage, skoro cena za wejście jest wręcz zaporowa.

Skoro DS w Polsce nie jest popularne, bardzo mało osób wie „z czym to sie je”, reklamodawcy nie pchają się drzwiami i oknami, aby reklamować swoje marki w sieciach ekranów, to dlaczego by nie wpuścić ich za darmo na tą konferencje. Co więcej, wysłałbym zaproszenia bezpośrednio do domów mediowych, agencji reklamowych i wszystkich, którzy powinni być tym najbardziej zainteresowani (a póki co niestety nie są...). Przecież i tak koszty organizacji konferencji pokrywane są przez sponsorów.

Może wtedy by nie było takiej sytuacji, jak ta, gdy jeden z prelegentów, mówiących o skuteczności przekazu ds spytał tłum na sali: „ilu wśród nas jest tu marketerów, odpowiedzialnych za budżety reklamowe firm?” – nikt się nie zgłosił...

Mam ogromną nadzieje, że za rok to się zmieni:)

Zapraszam do dyskusji i życzę udanej niedzieli:)
Grzegorz Góralczyk

Grzegorz Góralczyk Content is King but
Experience is God

Temat: Digital Signage Trends

Pierwszym celem statutowym pdsa jest: „Edukowanie rynku reklamowego”. Skoro tak jest, to dlaczego wejściówki na tą konferencję kosztowały tak ogromne pieniądze ? Jak cała rzesza polskich marketerów ma poznać tajniki digital signage, skoro cena za wejście jest wręcz zaporowa.

Skoro DS w Polsce nie jest popularne, bardzo mało osób wie „z czym to sie je”, reklamodawcy nie pchają się drzwiami i oknami, aby reklamować swoje marki w sieciach ekranów, to dlaczego by nie wpuścić ich za darmo na tą konferencje. Co więcej, wysłałbym zaproszenia bezpośrednio do domów mediowych, agencji reklamowych i wszystkich, którzy powinni być tym najbardziej zainteresowani (a póki co niestety nie są...). Przecież i tak koszty organizacji konferencji pokrywane są przez sponsorów.


Trochę się dziwię temu co piszesz. Przecież Twoja firma była sponsorem konferencji i z tego tytułu mogliście zaprosić z puli sponsorskiej osoby zainteresowane tematyką DS.
Ja korzystając z tej samej sposobności zaprosiłem kilku swoich potencjalnych Klientów, a więc właśnie ludzi z działów marketingu, którzy mają swoje wdrożenia DS lub takie planują.

Szczerze mówiąc sądzę że większość osób odwiedzających konferencję to właśnie ludzie, którzy dostali się tam za free w ramach pakietów sponsorskich.

konto usunięte

Temat: Digital Signage Trends

Grzegorz Góralczyk:
Trochę się dziwię temu co piszesz. Przecież Twoja firma była sponsorem konferencji i z tego tytułu mogliście zaprosić z puli sponsorskiej osoby zainteresowane tematyką DS.
Ja korzystając z tej samej sposobności zaprosiłem kilku swoich potencjalnych Klientów, a więc właśnie ludzi z działów marketingu, którzy mają swoje wdrożenia DS lub takie planują.

Szczerze mówiąc sądzę że większość osób odwiedzających konferencję to właśnie ludzie, którzy dostali się tam za free w ramach pakietów sponsorskich.

Grzesiu wiem, że niewiele osób było tam z własnej woli, płacąc za wejście.

Dążę tylko do tego, że gdyby wjazd był za free - byłoby więcej osób i myślę, że nie byłoby obaw, że osoby te byłyby przypadkowe. Nawet sporo znajomych z warszawskich agencji pr słyszało o tej konferencji, ale z góry skreślali w niej udział, ze względu na cenę...

Po prostu – Gdyby to ode mnie zależało – wjazd byłby za free:)

PS. Dobrze, że pokazałeś ludkom jak się to robi w stanach:) (tzn. z contentem na ledach;)
Adam Pływaczewski

Adam Pływaczewski Członek
Zarządu/Współwłaścic
iel, Red Branch
Polska sp. z ...

Temat: Digital Signage Trends

Ja osobiścię chciałem zwrócić uwagę na spore przygotowanie merytoryczne większości prelegentów, z Panem Kwarciakiem na czele.

Ciekawe były różne punkty widzenia firm przygotowujących swoje prezentacje, zabrakło może trochę żywszej dyskusji (choć trochę jej było).

Najbardziej widoczny był, to co już zostało zauważone - brak widocznych potencjalnych zainteresowanych klientów, czy to z domów mediów, czy nawet mniejszych firm zajmujących się nietypowym marketingiem.

Tak czy inaczej ciekawe doświadczenie wart dwóch dni.

konto usunięte

Temat: Digital Signage Trends

Kolega Jacek zapomniał na konferencji dodać, że film z case study Alior Banku miał właśnie na tej konferencji swoją premierę:)
Jakby ktoś chciał go jeszcze raz obejrzeć to serdecznie zapraszam;)
http://www.youtube.com/watch?v=k0FGfsm4dx8



Wyślij zaproszenie do