konto usunięte

Temat: W maju, jak... w raju?

Tak, taaak! W majowym wydaniu OOH (który... JUŻ JEST!) rzeczywiście rajsko - kolorowo i wiosennie, bo... OOH magazine rozwija się wraz z wiosną! :) W miesięczniku pojawił się więc nowy dział, gdzie eksperci z Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej przyglądają się aktualnym kampaniom billboardowym.
Zważywszy na fakt, że maj zaowocował(!) V Edycją Festiwalu Plakatu Reklamowego i, że już wkrótce ulice polskich miast zakwitną(?) podobiznami kandydatów na Prezydenta, temat konkursu musiał być politycznie zaangażowany. Na łamach majowego OOH wywiad ze zwycięzcą konkursu – Adamem Ignaciukiem, z którym rozmawiamy, m.in. o nagrodzonym plakacie i wizji outdoroowego krajobrazu miasta.

Oprócz tego, w wiosennym wydaniu OOH piszemy o:
- mechanizmach wykorzystywanych przez twórców kontrowersyjnych reklam,
- największych formatach w komunikacji out of home,
- ekranach Digital Signage, wykorzystywanych do działań promocyjnych na terenie sklepów odzieżowych,
- materiałach POS w przestrzeni księgarni,
- relaunchu marki Maxwell House,
- eventach integracyjnych,
- innowacyjnych rozwiązaniach w podłożach do druku wielkoformatowego,
- reklamie świet(l)nej,
- drukach zabezpieczonych,
- trendach w kalendarzach,
- wielu innych, równie ciekawych tematach :)

W imieniu własnym i dzielnie walczącego zespołu "OOH magazine", słonecznie pozdrawiam, mimo... raczej mało sprzyjających warunków pogodowych :)