Malwina K.

Malwina K. specjalista ds.
marketingu

Temat: DOBRE PRAKTYKI

Podzielcie się, jeśli coś w tym temacie wpadnie Wam w oko.

Ja zacznę :)

http://mediaspolecznosciowe.com/2011/05/04/jak-to-sie-...

Temat: DOBRE PRAKTYKI

Warto pracować nad dobrymi praktykami, jeszcze lepsze są skuteczne.
http://www.slideshare.net/MagorzataNieciecka/ubezpiecz...

Z praktyki wiem, że najlepszą ochroną jest systematyczne budowanie w Internecie dobrego wizerunku z pełną świadomością, że nie wystarczy pozycjonować własny serwis www. Trzeba wykorzystywać możliwości tzw. chmury. Zbadać kontekst w jakim może i powinna występować nasza marka/produkty i tam się znajdować. Nowoczesny Net PR podobnie jak biznes robi się w grupie (networking). Dlatego do kanonu weszło pozyskiwanie ambasadorów marki, którzy są aktywni w Internecie i w razie takiej konieczności "staną o naszej stronie" broniąc naszej marki. Dobrym przykładem jest kampania Burger Kinga z Kominkiem. Wybór jednego z blogerów zelektryzował środowisko. Inni jawnie dali znać do zrozumienia, że chcieli by być na jego miejscu. Stali się pretendentami do współpracy z tą marką.
Malwina K.

Malwina K. specjalista ds.
marketingu

Temat: DOBRE PRAKTYKI

w dobie wszechobecnych mediów społecznościowych,budowanie dobrego wizerunku i zapewnianie porządnym treściom wysokiej pozycji w wyszukiwarkach nie jest wystarczające. Dla pełnej ochrony reputacji warto zastosować szersze działania. W myśl zasady lepiej zapobiegać niż leczyć polecam http://guarda.pl

konto usunięte

Temat: DOBRE PRAKTYKI

Malwina Kozłowska:
w dobie wszechobecnych mediów społecznościowych,budowanie dobrego wizerunku i zapewnianie porządnym treściom wysokiej pozycji w wyszukiwarkach nie jest wystarczające. Dla pełnej ochrony reputacji warto zastosować szersze działania. W myśl zasady lepiej zapobiegać niż leczyć polecam http://guarda.pl

Zgadzam się w zupełności, prewencja jest najlepszym lekarstwem. I lepiej monitorować, co pracownicy publikują na temat danej firmy w Internecie w sposób skuteczny, ale zgodny z prawem i nienaruszający prawa pracowników do prywatności, a nie stosować praktyk niektórych pracodawców żądających od personelu loginów i haseł do ich kont w serwisach społecznościowych w celu szpiegowania:

http://mediaspolecznosciowe.com/2011/04/17/granice-pry...
Malwina K.

Malwina K. specjalista ds.
marketingu

Temat: DOBRE PRAKTYKI

Social Media Policy - warto wdrożyć, niezależnie pd branży
a oto dowód:
http://mediaspolecznosciowe.com/2011/06/25/balet-kontr...

Następna dyskusja:

Dobre logotypy?




Wyślij zaproszenie do