Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu
Ochrona danych osobowych - Rola i zadania Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
9-10 maja 2016 | Warszawa
Czas trwania szkolenia: 2 dni

>>więcej informacji<<

trener: Jolanta Gasiewicz
Ekspert w zakresie bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych. Posiada wieloletnie, specjalistyczne doświadczenie w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji i ochronie danych osobowych w związku z pełnieniem funkcji Szefa działu bezpieczeństwa informacji i Administratora Bezpieczeństwa Informacji, dodatkowo również w realizacji obowiązków w zakresie retencji danych, realizacji zgłoszeń o nadużycia oraz współpracy z organami państwowymi.

Korzyści dla uczestnika:
Warsztaty przeprowadzą uczestników przez kolejne etapy wykonywania funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji, przy uwzględnieniu zmian wynikających z nowelizacji Ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującej od 1 stycznia 2015 r.
Warsztaty przygotowują do właściwego stosowania przepisów o ochronie danych osobowych, porządkują prawne obowiązki Administratora Bezpieczeństwa Informacji. W trakcie praktycznych warsztatów uczestnicy poznają wymogi formalne, organizacyjne, sprzętowe oraz programowe niezbędne do przetwarzania danych osobowych.

Uczestnicy szkolenia otrzymują pakiet dokumentacji-szablon przykładowej struktury dokumentacji przetwarzania i ochrony danych osobowych, przykładowy zakres Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych oraz wybranych elementów Instrukcji Zarządzania Systemami Informatycznymi wraz z załącznikami (wzory ewidencji, oświadczeń, upoważnień), a także bazowy szablon „listy kontrolnej” ABI – do wykorzystania bezpłatnie w organizacji.

Kontakt w sprawie uczestnictwa
promocja@successpoint.plTen post został edytowany przez Autora dnia 02.03.16 o godzinie 09:32
Maciej Kołodziej

Maciej Kołodziej Ekspert informatyki
śledczej,
cyberbezpieczeństwa
ochron...

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

7 grudnia, w Katowicach, startuje, pod patronatem merytorycznym Stowarzyszenia Administratorów Bezpieczeństwa Informacji, nowy projekt szkoleniowy
Forum Ochrony Danych Osobowych.
W pierwszej kolejności Śląsk, później planowane są:Wielkopolska, Świętokrzyskie, Podkarpacie ...

Rozmawiać będziemy o nowych obowiązkach Administratorów Danych , Administratorów Bezpieczeństwa Informacji, Specjalistów ds. ochrony Danych Osobowych.

Ponieważ dane osobowe przetwarzają wszyscy to adresatami Forum są wszyscy przedsiębiorcy, jednostki administracji publicznej oraz sympatycy ochrony danych - zapraszamy: http://GFODO.pl

Celem tej edycji Forum jest omówienie nowych obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji, roli ABI w jednostce, kwestii sprawdzeń, dokumentowania zbiorów danych osobowych czy systemów ochrony danych osobowych. Tegoroczne forum koncentruje się w szczególności na kwestiach nowych obowiązków zabezpieczania danych osobowych po nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych, nowego statusu i zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji, roli ABI jako nie tylko audytora i nadzorcy, wykonywania sprawdzeń zgodności przetwarzania danych przez ABI, zmian zasad dokumentowania zbiorów danych osobowych oraz relacji pomiędzy systemem ochrony danych osobowych a systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji w kontekście Rozporządzenia o Krajowych Ramach Interoperacyjności i normy PN-EN ISO IEC 27001:2014-12.

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Zaplecze komputerowe jest podstawowym narzędziem, wspierającym funkcjonowanie Twojej firmy. Gromadzisz i przechowujesz gigabajty danych - dokumentów, danych osobowych, raportów...
Czy znasz najnowsze metody archiwizacji danych? Co zrobisz, by uchronić się przed skutkami potencjalnego cyberataku?
Jeśli zadajesz sobie te pytania, przeczytaj jak możesz ochronić elektroniczne zasoby swojej firmy.

Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza na konferencję SYSTEMY BACKUPU ARCHIWIZACJI - KOMPLEKSOWA OCHRONA ZASOBÓW FIRMY, która odbędzie się 23.02.2016 w Warszawie

http://multiexpo.pl/backup/rejestracja

Podczas konferencji poruszone zostaną tematy, m.in.:
- backupu danych: plików, baz danych, poczty elektronicznej, aplikacji, treści, multimediów,
- backupu systemów operacyjnych,
- rozwiązań storage’owych,
- outsourcingu usług archiwizacyjnych,
- zagadnień prawnych w archiwizacji i backupie danych.

Zaproszeni eksperci:
- Beata Marek - IT&IP Lawyer, cyberlaw.pl
"Obowiązki prawne w zakresie archiwizacji danych"
- Grzegorz Bernatek - Kierownik Projektów Analitycznych, Audytel S.A.
"Przegląd polskiego rynku dostawców usług kolokacji, BaaS i DraaS"
- Jacek Bajorek - Instytut Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
„Backup - lekarstwem na dylematy z ochroną danych?”
- Władysław Iwaniec - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
"Wybrane zagadnienia ochrony dostępu do zasobów i szyfrowania kopii archiwalnych"
Do uczestnictwa zapraszamy:
dyrektorów/kierowników działów IT, bezpieczeństwa
oficerów bezpieczeństwa,
osób odpowiedzialnych za politykę ciągłości działania,
osób zarządzających z branż: ubezpieczeniowej, usługowej, bankowości, handlu, przemysłu, telekomunikacji, energetyki, administracji publicznej.
Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT.
Uczestnikom konferencji zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Zajrzyj pod adres: http://multiexpo.pl/backup

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

23 lutego zapraszam Cię na dwa wydarzenia. Jedno o nowej roli i pozycji ABI, a drugie o problemach archiwizacji danych, w tym danych osobowych. 3 marca zaś na największą konferencję nt. problematyki ochrony danych w zatrudnieniu.

Cyberlaw.pl patronuje wszystkim tym wydarzeniom.
Co to za inicjatywy? I gdzie możemy się spotkać?

Sprawdź koniecznie:

https://www.cyberlaw.pl/wydarzenia/najblizsze-konferenc...Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.02.16 o godzinie 08:10
Patrycja Krawc

Patrycja Krawc Specjalista d/s
Promocji, SQAM

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Szanowni Państwo,
zapraszam na szkolenia z zakresu bezpieczeństwa IT.

BCMS Business Continuity Management System
Termin: 02 - 03 marzec 2016r ., Warszawa

Szkolenie ma za zadanie dostarczyć niezbędnej wiedzy osobom zajmującym się zarządzaniem bezpieczeństwem w firmie. Systemy BCMS (business contiunuity management system) są jednymi z wielu systemów zarządzania bezpieczeństwem w firmach, jednak o tyle istotnym, że ich zastosowanie ma miejsce tam, gdzie inne zawiodły. Norma ISO 22301 jest „następczynią” normy BS 25999, ale to wcale nie oznacza, że wszystkie systemy muszą być o nią oparte. Wiele organizacji wypracowało własne metody i metodyki postępowania z ryzykiem, które nie poddaje się redukcji, a nie można go unikać. Mimo, że norma ISO 22301 jest podstawą programową, omówimy na szkoleniu również inne podejścia do ciągłości działania, w tym w szczególności zarządzanie kryzysowe wynikające z przepisów prawa.

Zarządzanie kryzysowe w praktyce
Termin: 31marca-1 kwietnia 2016 r., Warszawa

Na szkoleniu dowiesz się:

Jaka jest różnica między incydentem a kryzysem – czyli kiedy obsłużyć incydent, a kiedy powołać zespół kryzysowy;
Jak tworzyć strukturę ramową zarządzania kryzysowego (framework);
W jaki sposób organizować zespoły zarządzania kryzysowego (struktura);
Jak organizować prace zespołów kryzysowych, zespołów odpowiedzi na kryzys (zależnie od obszaru);
Jak współpracować z podmiotami zewnętrznymi (na szczeblu gminy, powiatu ewentualnie województwa);
Jak ustalać komunikację kryzysową, w tym zewnętrzną komunikację z wykorzystaniem mediów społecznościowych;
Jak powiązać zarządzanie ryzykiem z zarządzaniem kryzysowym – w tym również w odniesieniu do apetytu na ryzyko oraz pojemności ryzyka;
Oraz wiele innych, istotnych informacji związanych z zarządzaniem kryzysowym w organizacjach.

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania:
e-mail: sqam@sqam.org
Tel. komórkowy: 600-811-803
Tel. stacjonarny: 22 427 35 33
http://sqam.org

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek

Firma SuccessPoint ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji
Instytucja publiczna a wykorzystanie technologii
10.03.2016 r. w Warszawie

strona wydarzenia:
http://successpoint.pl/instytucja-publiczna-technologie

Elektroniczne platformy usług zyskują coraz większą popularność – oznacza to, że przed pracownikami stają nowe wyzwania. Niezbędne staje się ustawiczne kształcenie pod kątem nowoczesnych technologii. Na II edycji konferencji „Instytucja publiczna a wykorzystanie technolologii” poruszone będą między innymi tematy takie jak: zarządzanie projektami, programami i usługami, e-learning dla kadr, wykorzystanie komunikacji wizualnej, elektroniczne zarządzanie dokumentacją oraz bezpieczeństwo i integracja systemów.

Konferencja odbywa się przy wsparciu merytorycznym Polskiego Towarzystwa Informatycznego oraz Ministerstwa Finansów.

Głos zabiorą m.in.:
- Paweł Oracz, Dyrektor Departamentu Strategii Systemu Informacyjnego w Ministerstwie Finansów - Zintegrowany System Informacyjny Resortu Finansów – Strategia 2020
- dr inż. Elżbieta Andrukiewicz, Rzeczoznawca Polskiego Towarzystwa Informatycznego - Zarządzanie ryzykiem związanym z bezpieczeństwem z punktu widzenia potrzeb i możliwości administracji publicznej – aktualny stan i dobre praktyki
- Magdalena Wąsik, Inżynier Sprzedaży Axence Sp. z o.o. - Monitorowanie i bezpieczeństwo sieci komputerowej w liczbach
- Milena Bogdanowicz - radca prawny w Kancelarii Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy sp. - Wykorzystanie technologii w instytucjach publicznych w świetle prawa własności intelektualnej

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
- przedstawicieli władz jednostek publicznych i administracji państwowej
- osoby odpowiedzialne za dobór oraz inwestycje w nowe technologie i rozwiązania
- osoby odpowiedzialne za sprawne wdrażanie założeń i rozwój społeczeństwa informacyjnego
- administratorów bezpieczeństwa informacji, administratorów danych wrażliwych
- managerów zarządzających ryzykiem operacyjnym, analityków procesów biznesowych
- managerów zarządzających bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych
- kadrę zarządzająca departamentów informatyki
- kierowników projektów, administratorów systemów
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie dokumentacją
- osoby odpowiedzialne za sprawną komunikację

Udział jest bezpłatny dla ww. osób!

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://successpoint.pl/instytucja-publiczna-technologie

Serdecznie zapraszamy!

kontakt:
Karolina Seliga
+48 720 911 823
karolina.seliga@successpoint.pl
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu
Ochrona danych osobowych - Rola i zadania Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
9-10 maja 2016 | Warszawa
Czas trwania szkolenia: 2 dni

>>więcej informacji<<

trener: Jolanta Gasiewicz
Ekspert w zakresie bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych. Posiada wieloletnie, specjalistyczne doświadczenie w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji i ochronie danych osobowych w związku z pełnieniem funkcji Szefa działu bezpieczeństwa informacji i Administratora Bezpieczeństwa Informacji, dodatkowo również w realizacji obowiązków w zakresie retencji danych, realizacji zgłoszeń o nadużycia oraz współpracy z organami państwowymi.

Korzyści dla uczestnika:
Warsztaty przeprowadzą uczestników przez kolejne etapy wykonywania funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji, przy uwzględnieniu zmian wynikających z nowelizacji Ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującej od 1 stycznia 2015 r.
Warsztaty przygotowują do właściwego stosowania przepisów o ochronie danych osobowych, porządkują prawne obowiązki Administratora Bezpieczeństwa Informacji. W trakcie praktycznych warsztatów uczestnicy poznają wymogi formalne, organizacyjne, sprzętowe oraz programowe niezbędne do przetwarzania danych osobowych.

Uczestnicy szkolenia otrzymują pakiet dokumentacji-szablon przykładowej struktury dokumentacji przetwarzania i ochrony danych osobowych, przykładowy zakres Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych oraz wybranych elementów Instrukcji Zarządzania Systemami Informatycznymi wraz z załącznikami (wzory ewidencji, oświadczeń, upoważnień), a także bazowy szablon „listy kontrolnej” ABI – do wykorzystania bezpłatnie w organizacji.

Kontakt w sprawie uczestnictwa
promocja@successpoint.pl
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Masz w sobie ducha przedsiębiorczości?
Zastanawiasz się jak zapewnić pożądaną wartość swoim Klientom?
Zastanawiasz się jak stworzyć rentowny model biznesowy dla produktu lub usługi?
A może zastanawiasz się jak opracować nową strategię?
Szukasz prostych i innowacyjnych rozwiązań biznesowych?
A może obecne metody nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?


W odpowiedzi na wymagania rynku firma SuccessPoint
proponujemy
trener - Rafał Kamiński Założyciel firmy Innovelty

Cykl dedykowanych szkoleń w tematyce innowacji projektowej, na które składają się:

Projektowanie innowacyjnych produktów i usług metodą Design Thinking
21-22 marca 2016 | Warszawa
więcej>>>

Projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych
4 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej>>>

Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów biznesowych
18 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej>>>

Projektowanie doświadczeń

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

PIN Consulting - Szkolenia ochrony danych osobowych

Prowadzimy następujące rodzaje szkoleń:

- podstawowe dla pracowników i kadry zarządzającej,
- specjalistyczne (np. dla działów marketingu, sprzedaży, logistyki, kadr itd)
- kwalifikacyjne (dla administratorów bezpieczeństwa informacji)
- e-learning

Zapraszamy na naszą stronę po więcej informacji dot. szkoleń oraz naszej działaności.
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych
4 kwietnia 2016r. | Warszawa


Opis szkolenia:
Szkolenie ma formę interaktywnych warsztatów, w trakcie których poznasz od strony praktycznej narzędzia i proces tworzenia innowacyjnych modeli biznesowych na potrzeby strategii, produktu i usługi. Model Biznesowy opisuje, w jaki sposób firma za pośrednictwem produktów i usług, tworzy wartość dla Klienta oraz w jaki sposób zapewnia i czerpie zyski z dostarczonej wartości.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/modele-biznesowe

Korzyści z uczestnictwa:
zdobędziesz praktyczne umiejętności tworzenia nowego lub zmiany obecnego modelu biznesowego; poznasz różne warianty modeli i nauczysz się dobierać odpowiedni model biznesowy; będziesz potrafił identyfikować problemy i określić grupę docelową Twojej firmy, produktu lub usługi; zdobędziesz umiejętności holistycznego patrzenia na problemy biznesowe i społeczne; nauczysz się projektować unikalną propozycję wartości dla Klienta;
poznasz zastosowanie technik kreatywnych generowania pomysłów i ich selekcji; nauczysz się szybkiego i bezkosztowego prototypowania i testowania modelu biznesowego;

Otrzymasz zestaw praktycznych narzędzi i szablonów wykorzystywanych w poszczególnych etapach tworzenia modeli biznesowych procesu!

Odbiorcy szkolenia:
menedżerowie i pracownicy współodpowiedzialni za opracowanie i realizację strategii firmy;
menedżerowie i pracownicy działów R&D, rozwoju produktów i usług, obsługi Klienta;
osoby, które myślą lub planują otwarcie własnej firmy lub startupu;
właściciele małych i średnich firm oraz firm rodzinnych;
studenci studiów humanistycznych i inżynierskich.

Trener – Rafał Kamiński: 17 lat pracy na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich dla takich firm jak PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus) i Raiffeisen Bank.

Cena (1099 PLN + 23% VAT) obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu. Szkolenie organizujemy w formie otwartej/zamkniętej.
Marcelina Nowak

Marcelina Nowak Office Assistant,
Studio JG

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Ochrona danych osobowych - Rola i zadania Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
9-10 maja 2016 | Warszawa
godziny szkolenia: 9:00 - 17:00


Opis szkolenia:
Warsztaty przeprowadzą uczestników przez kolejne etapy wykonywania funkcji Administratora
Bezpieczeństwa Informacji, przy uwzględnieniu zmian wynikających z nowelizacji Ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującej od 1 stycznia 2015 r.
Warsztaty przygotowują do właściwego stosowania przepisów o ochronie danych osobowych, porządkują prawne obowiązki Administratora Bezpieczeństwa Informacji. W trakcie praktycznych warsztatów uczestnicy poznają wymogi formalne, organizacyjne, sprzętowe oraz programowe niezbędne do przetwarzania danych osobowych.

Uczestnicy szkolenia otrzymują pakiet dokumentacji-szablon przykładowej struktury dokumentacji przetwarzania i ochrony danych osobowych, przykładowy zakres Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych oraz wybranych elementów Instrukcji Zarządzania Systemami Informatycznymi wraz z załącznikami (wzory ewidencji, oświadczeń, upoważnień), a także bazowy szablon „listy kontrolnej” ABI – do wykorzystania bezpłatnie w organizacji.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/ochrona-danych

Opis odbiorcy szkolenia:
-Osoby wykonujące funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji
-Członkowie Zarządu
-Osoby prowadzące kontrolę funkcjonalną w obszarze bezpieczeństwa informacji
-Osoby zajmujące się bądź zainteresowane obszarem ochrony danych osobowych

Cena szkolenia:
1 790 zł + 23% VAT przy zgłoszeniu do 25 kwietnia
1 890 zł + 23% VAT przy zgłoszeniu po 25 kwietnia


Cena obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby przewidziany jest RABAT!
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Szkolenie Zarządzanie kryzysowe w praktyce

27-28 kwietnia 2016r., Warszawa

Celem szkolenia jest przygotowanie osób, w których kompetencjach leży zarządzanie ciągłością działania organizacji, do przygotowania obsługi kryzysu w organizacji. Poprzez organizację szkolenia, opartą o ćwiczenia praktyczne, Uczestnik po zakończeniu szkolenia będzie potrafił przygotować zarządzanie kryzysowe w organizacji, a istniejące – będzie potrafił udoskonalić.

UWAGA: zakres szkolenia może zostać uszczegółowiony w zależności od grupy, np. w kierunku realizacji wymagań dla zakładów podlegających regulacjom prawnym – krajowym i międzynarodowym, w tym w szczególności w zakresie dyrektyw SEVESO III i ATEX.

Korzyści ze szkolenia:
Wiedza i umiejętności w zakresie zarządzania kryzysowego. Dyskusje i kontakty ze specjalistami z tej wąskiej i bardzo wymagającej dyscypliny wiedzy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem korporacyjnym i publicznym.
A poza tym wiedza o aktualnych standardach związanych z zarządzaniem kryzysowym i zarządzaniem ciągłością działania. A więc struktura i wymagania ISO 22301, BS 11200, ISO 22398, ISO 31000, ISO 27001, ISO 27035 oraz dyrektywy SEVESO III, ATEX, dyrektywa narzędziowa, dyrektywa maszynowa, postanowienia z Aarhus… i wiele innych.

Forma szkolenia:
Wszystkie działania realizowane są w unikatowej formie, do tej pory nie realizowanej w Polsce. Od początku do końca szkolenie będzie JEDNYM WIELKIM ĆWICZENIEM.

Agenda i pełny opis szkolenia TUTAJ

KONTAKT
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Firma PIN CONSULTING zaprasza na szkolenia dot. zarządzania kryzysowego.

W związku z koniecznością realizacji przez ograny administracji państwowej szeregu zadań z zakresu zarządzania kryzysowego oferujemy profesjonalne wsparcie szkoleniowe dla osób, które chciałby podnieć w tym zakresie swoje kwalifikacje.

Kontakt

PIN Consulting Sp. z o.o.
Diamond Business Park
ul. Jana Pawła II nr 66
05-500 Piaseczno

Tel.: 22 489 39 93
biuro@zgodnosc.pl
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Ostatnie wydarzenia pokazują, że liczba przestępstw w Internecie stale rośnie, zamiast się zmniejszać. Dlatego potrzebne są wzmożone i połączone wysiłki wszystkich zainteresowanych stron, aby powstrzymać tę falę.

W związku z tym zapraszamy do udziału w seminarium:

"Bezpieczeństwo cybernetyczne sektora publicznego - ubezpieczenie ryzyk cybernetycznych”, które odbędzie się 16 czerwca 2016 r. w Warszawie.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/seminarium/cyberbezpieczenstwo

Ryzyka cybernetyczne mogą wystąpić w każdej organizacji niezależnie od wielkości i profilu działania. Wszędzie tam, gdzie istnieje sieć, funkcjonuje jakiś system komputerowy, gdzie używane są telefony komórkowe, czy inne urządzenia mobilne - istnieje ryzyko cyber naruszenia.
Atakom, poddawanych jest 100% polskich firm. Te które o tym nie mówią - albo nie chcą się do tego przyznać, albo nie wiedzą że były celem przestępców.
Ryzyko naruszenia bezpieczeństwa informacji, wycieku danych, odpowiedzialności za powierzone dane osobowe i wrażliwe, dotyczy w zasadzie każdego przedsiębiorstwa, instytucji czy organizacji w tym również sektora administracji publicznej.

Prelegenci podczas Seminarium postarają się odpowiedzieć na dwa podstawowe pytania:

1. Czy jesteś świadomy zagrożeń i jak dobrze jesteś zabezpieczony na przyszłość?
2. Czy budujesz cyberbezpieczeństwo w strategicznych obszarach zawodowych?

Prelegenci w trakcie swoich wystąpień
a) przedstawią:
- jak radzić sobie z cyberprzestępczością mając do dyspozycji ogólnie dostępne instrumenty prawne (kancelaria prawna DLA Piper),
- jak działają cyberprzestępcy i jak postępować w przypadku cyberataku (firma doradcza EY)
b) wskażą rozwiązania zabezpieczające:
- właściwe zarządzanie ryzykiem (POLRISK),
- ubezpieczenia cyberryzyk (Inter-Broker; Leadenhall Polska)

W programie m.in.:
- Cyberprzestępczość w Polsce - wyzwania prawne
Piotr Falarz, Senior Associate, adwokat - międzynarodowa kancelaria prawna DLA Piper Wiater sp.k
- Jak działają cyberprzestępcy? - czyli od 0-daya do przejęcia kontroli nad organizacją
Marcin Szydłowski, członek zespołu Advanced Security Center, Dział Cyber Security w EY
- Reakcja na incydent - jak postępować w przypadku cyberataku?
Grzegorz Idzikowski, manager w dziale Zarządzania Ryzykiem Nadużyć w EY, członek zespołu informatyków śledczych
- Zarządzanie cyberryzykiem i kontrola zarządzania w sektorze publicznym. Podejście systemowe
Dr Jerzy Podlewski, Wiceprezes Stowarzyszenia Zarządzania Ryzykiem POLRISK, Certyfikowany Risk Manager
- Co chroni cyber polisa?
Michał Molęda, Wiceprezes Zarządu Leadenhall Polska S.A.
- Ubezpieczenia od ataków cybernetycznych - oferta polskiego rynku
Robert Kożuchowski, Prezes Zarządu spółki brokerskiej Inter-Broker Sp. z o.o.

Seminarium kierujemy do:
przedstawicieli administracji publicznej, a w szczególności do pracowników pionów audytu wewnętrznego, bezpieczeństwa IT oraz zarządzania ryzykiem.

REJESTRACJA: http://successpoint.pl/seminarium/cyberbezpieczenstwo#...

Cena udziału:
990+23VAT cena do 31 maja 2016r.
1090+23%VAT cena po 31 maja 2016r.

Przy zgłoszeniu większej ilości osób - RABAT!
Cena udziału obejmuje materiały, lunch, przerwy kawowe i certyfikat.

Kontakt odnośnie uczestnictwa w konferencji:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Cyberbezpieczeństwo - w zarządzie i nieco wyżej. Zapraszam na letnią akademię ES&SA:
https://www.linkedin.com/pulse/cyberbezpieczeństwo-let...

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Instytut Nauk Prawnych PAN zaprasza na studia podyplomowe

Wykonywanie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji i inspektora ochrony danych

Do 5 września br. w Instytucie Nauk Prawnych PAN trwa nabór na studia podyplomowe "Wykonywanie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji i inspektora ochrony danych". Patronat nad studiami objęli: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych oraz Stowarzyszenie Administratorów Bezpieczeństwa Informacji.

Celem studiów podyplomowych jest kształcenie osób wykonujących funkcję administratora bezpieczeństwa informacji lub jego zastępcy oraz osób wykonujących zadania związane ze wspomnianą funkcją w jednostkach organizacyjnych, w których nie powołano administratora bezpieczeństwa informacji. Oprócz tego celem studiów jest przygotowanie do wykonywania funkcji inspektora ochrony danych na podstawie obowiązującego od 25 maja 2018 r. rozporządzenia (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylające dyrektywę 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Wszelkie informacje na temat studiów, w tym jego program i zasady naboru, znajdują się w serwisie internetowym INP PAN pod adresem:

http://inp.pan.pl/index.php?a=studia-podyplomowe&bb=19Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.07.16 o godzinie 10:16
Edyta S.

Edyta S. SUKCES Centrum
Rozwoju

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Ochrona danych osobowych - Rola i zadania Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
8-9 sierpnia 2016 | Warszawa
godziny szkolenia: 9:00 - 17:00

Opis szkolenia:
Warsztaty przeprowadzą uczestników przez kolejne etapy wykonywania funkcji Administratora
Bezpieczeństwa Informacji, przy uwzględnieniu zmian wynikających z nowelizacji Ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującej od 1 stycznia 2015 r.
Warsztaty przygotowują do właściwego stosowania przepisów o ochronie danych osobowych, porządkują prawne obowiązki Administratora Bezpieczeństwa Informacji. W trakcie praktycznych warsztatów uczestnicy poznają wymogi formalne, organizacyjne, sprzętowe oraz programowe niezbędne do przetwarzania danych osobowych.

Uczestnicy szkolenia otrzymują pakiet dokumentacji-szablon przykładowej struktury dokumentacji przetwarzania i ochrony danych osobowych, przykładowy zakres Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych oraz wybranych elementów Instrukcji Zarządzania Systemami Informatycznymi wraz z załącznikami (wzory ewidencji, oświadczeń, upoważnień), a także bazowy szablon „listy kontrolnej” ABI – do wykorzystania bezpłatnie w organizacji.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/ochrona-danych

Opis odbiorcy szkolenia:
-Osoby wykonujące funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji
-Członkowie Zarządu
-Osoby prowadzące kontrolę funkcjonalną w obszarze bezpieczeństwa informacji
-Osoby zajmujące się bądź zainteresowane obszarem ochrony danych osobowych

Cena szkolenia:
1 790 zł + 23% VAT
1 890 zł + 23% VAT

Cena obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu

Obecnie mamy bardzo atrakcyjne wakacyjne rabaty nawet do 30% na szkolenia, szczegóły pod tel. 507 366 167
Agnieszka T.

Agnieszka T. Kierownik Projektów
Informatycznych,
Trener

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

WARSZTATY ADMINISTRATORÓW BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI

Zapraszamy na kolejną edycję Warsztatów dla Administratorów Bezpieczeństwa Informacji

Poziom: Zaawansowany - wymagana znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych.

Liczba godzin: 20h.

Termin 1 : 19-20 września 2016 r. w Krakowie.
Termin 2 : 29-30 września 2016 r. w Katowicach.

Forma: Szkolenie otwarte.
Koszt: 1499 zł netto.
Promocje: First Minute - minus 15% od ceny regularnej.
Organizator: Proxymo Sp. z o.o. tel. 503 838 386 e-mail: proxymo@proxymo.pl

Cel warsztatu: Nadrzędny cel warsztatów to usystematyzowanie wiedzy z zakresu ochrony danych osobowych i ukierunkowanie jej na właściwie zapoczątkowany proces budowania systemu bezpieczeństwa informacji w organizacji. Zwieńczeniem warsztatów jest zdobycie ugruntowanej, praktycznej wiedzy umożliwiającej od podstaw, samodzielne stworzenie a następnie nadzór i rozwój prawnie wymaganej dokumentacji ochrony danych osobowych.

Formuła szkolenia: Warsztaty oparte na studium przypadku - na podstawie obszernego opisu sytuacji danego przedsiębiorstwa, zawierającego dane o przedsiębiorstwie i jego działach, uczestnicy szkolenia identyfikują kluczowe problemy oraz analizują możliwe rozwiązania. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem workbook-a (zeszytu ćwiczeń), który zawiera m.in. formularze, ćwiczenia, instrukcje rozwiązania problemów.

Adresaci: Warsztaty skierowane są do obecnych lub przyszłych Administratorów Bezpieczeństwa Informacji, kadry kierowniczej oraz osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo informacji.

Szczegółowy program oraz informacje o zapisach znajdą Państwo na stronie internetowej.


Obrazek
Agnieszka T.

Agnieszka T. Kierownik Projektów
Informatycznych,
Trener

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

SZKOLENIE OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PRAKTYCE

Zapraszamy na kolejną edycję Szkolenia ochrona danych osobowych w praktyce.

Poziom: Podstawowy

Liczba godzin: 8h.

Termin 1 : 15 września 2016 r. w Krakowie.
Termin 2 : 19 września 2016 r. we Wrocławiu.
Termin 3: 22 września 2016 r. w Katowicach.
Termin 4: 26 września 2016 r. w Poznaniu.

Forma: Szkolenie otwarte.
Koszt: 499 zł netto.
Promocje: First Minute - minus 15% od ceny regularnej.
Organizator: Proxymo Sp. z o.o. tel. 503 838 386 e-mail: proxymo@proxymo.pl

Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przedstawienie roli i obowiązków osób administrujących danymi osobowymi oraz przekazanie wiedzy dotyczącej prawidłowego przetwarzania danych osobowych zgodnie z przepisami. Podczas szkolenia słuchacze uzyskają aktualną wiedzę o prawnych i praktycznych aspektach ochrony danych osobowych.

Adresaci: Szkolenie skierowane jest do osób administrujących danymi osobowymi, kadry kierowniczej, pracowników przetwarzających dane osobowe (np. pracownicy działów kadr, sekretariatów, specjaliści ds. marketingu), a także osób zainteresowanych tematyką ochrony danych osobowych.

Szczegółowy program oraz informacje o zapisach znajdą Państwo na stronie internetowej.


Obrazek
Agnieszka T.

Agnieszka T. Kierownik Projektów
Informatycznych,
Trener

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

WARSZTATY ADMINISTRATORÓW BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI (Warsztaty ABI)

Szanowni Państwo,

Firma Proxymo Sp. z o.o. organizuje Warsztaty dla Administratorów Bezpieczeństwa Informacji.

Zajęcia oparte są na studium przypadku - na podstawie obszernego opisu sytuacji danego przedsiębiorstwa, zawierającego dane o przedsiębiorstwie i jego działach, uczestnicy szkolenia identyfikują kluczowe problemy oraz analizują możliwe rozwiązania. Warsztaty prowadzone są z wykorzystaniem workbook-a (zeszytu ćwiczeń), który zawiera m.in. formularze, ćwiczenia, instrukcje rozwiązania problemów.

W listopadzie proponujemy Państwu promocyjną cenę na zajęcie organizowane w Warszawie oraz w Łodzi.

Poniżej szczegółowe informacje dot. Warsztatów:

Cel szkolenia: Nadrzędny cel warsztatów to usystematyzowanie wiedzy z zakresu ochrony danych osobowych i ukierunkowanie jej na właściwie zapoczątkowany proces budowania systemu bezpieczeństwa informacji w organizacji.
Zwieńczeniem warsztatów jest zdobycie ugruntowanej, praktycznej wiedzy umożliwiającej od podstaw, samodzielne stworzenie a następnie nadzór i rozwój prawnie wymaganej dokumentacji ochrony danych osobowych.

Adresaci: Warsztaty skierowane są do obecnych lub przyszłych Administratorów Bezpieczeństwa Informacji, kadry kierowniczej oraz osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo informacji.

Prowadzący: Doświadczony trener z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa systemów informatycznych, certyfikowany administrator systemów Red Hat Linux (RHCSA), specjalista w dziedzinie zarządzania projektami informatycznymi (certyfikat PRINCE2 Practitioner) oraz bezpieczeństwa teleinformatycznego. Posiada wieloletnie doświadczenie w dziedzinach: ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo informacji, administracja oraz wdrażanie systemów informatycznych.

Poziom szkolenia: Zaawansowany - wymagana znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych.
Liczba godzin: 20h.

Miejsce i termin szkoleń otwartych:
Warszawa: 21-22 listopada 2016 r.
Łódź: 28-29 listopada 2016 r.

Pozostałe miasta/terminy : kalendarz szkoleń

Forma: Szkolenie otwarte lub zamknięte.
Koszt szkolenia otwarte: 1499zł netto.
Promocje: minus 25% od ceny regularnej na Warsztaty organizowane w listopadzie 2016r w miastach Warszawa i Łódź.

Organizator: Proxymo Sp. z o.o. tel. 503 838 386 e-mail: proxymo@proxymo.pl

Szczegółowy program oraz informacje o zapisach znajdą Państwo na stronie internetowej.

Zapraszamy.


Obrazek

Następna dyskusja:

Szkolenia z Ochrony Danych ...




Wyślij zaproszenie do