Piotr K.

Piotr K. Ochrona danych
osobowych,
Bezpieczeństwo
informacji, Inte...

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Zapraszamy na dwudniowe warsztaty poświęcone wykonywaniu funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji na nowych zasadach w związku z nowelizacją Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 7 listopada 2014r. Warsztaty są prowadzone przez ekspertów z Kancelarii Lubasz i Wspólnicy oraz praktyków z FORSAFE. Warsztaty będą prowadzone w małych grupach 6 - 10 osób aby zapewnić komfort i przekazać kompleksową wiedzę uczestnikom. Warsztaty odbywają się w dwóch terminach 26 - 27 marca oraz 23 - 24 kwietnia 2015r. w Hotelu Focus w Łodzi przy ul. Łąkowej 23/25. Zapraszamy do rejestracji i uczestnictwa.

Informacje: http://www.forsafe.pl/dwudniowe-warsztaty-wykonywanie-...

Rejestracja: http://www.forsafe.pl/rejestracja
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

8 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Anna Nagraba

Anna Nagraba Asystentka Prezesa

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Zapraszamy na kolejną edycję warsztatów:
NOWA ROLA ADMINISTRATORA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI – NOWELIZACJA USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
30 marca 2015 r w Kraków
23 kwietnia 2015 r. w Warszawie

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 27 listopada 2014 r. została opublikowana ustawa o ułatwieniu wykonywania działalności gospodarczej, która nowelizuje ustawę o ochronie danych osobowych.
Podczas warsztatów dowiedzą się Państwo:
- Jaka jest nowa rola i zadania Administratora Bezpieczeństwa Informacji
- Kto może być ABI
- Jakie są nowe zadania administratora danych jeśli nie powoła ABI
- Co z dotychczasowym ABI, jakie są jego zadania
- Jak zgłosić do GIODO powołanie i odwołanie ABI
- W jaki sposób prowadzić rejestr zbiorów danych osobowych
- W jaki sposób przeprowadzać sprawdzenia
- Co zmienia się w przekazywaniu danych do państwa trzeciego
W trakcie warsztatów będziemy odpowiadać na Państwa pytania.
Na warsztaty zapraszamy szczególnie:
- Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
- Osoby przygotowujące się do pełnienia tej funkcji
- Właścicieli firm
- Prezesów zarządów
- Kierowników jednostek organizacyjnych
- Osoby z działów prawnych zajmujące się ochroną danych osobowych w swojej firmie / instytucji

Czas: 7 godzin
Cena szkolenia obejmuje udział w zajęciach, serwis kawowy i materiały szkoleniowe.

Agenda

9.30-10.00 - Rejestracja uczestników szkolenia, kawa
10.00-12.00 - Przedstawienie zakresu nowelizacji
2. Kto może być ABI
3. Zgłoszenie do GIODO powołania i odwołania ABI.
4. Przekazywanie danych do państwa trzeciego. Wiążące reguły korporacyjne.
5. Porównanie starej i nowej roli ABI,
6. Zadania ABI.
12.00-12.15 Przerwa
12.15-14.15 - Prowadzenie dokumentacji (Polityka, Instrukcja, Rejestr zbiorów) i jej aktualizacja.
2. Prowadzenie jawnego Rejestru zbiorów danych osobowych.
3. Nowe zwolnienie z rejestracji.
14.15-14.30 Przerwa
14.30-15.30 - Sprawdzenie, dowody zbierane we sprawdzeniu, protokół ze sprawdzenia.
2. Sprawozdanie ze sprawdzenia.
3. Nowe uprawnienia GIODO.
4. Egzekucja administracyjna.
15.30 – 16.00 Prezentacja narzędzia wspierającego ABI w realizacji zadań - przeprowadzania sprawdzeń i aktualizacji dokumentacji
Zakończenie Warsztatów i Rozdanie Dyplomów
http://globinfosec.pl
Anna Nagraba

Anna Nagraba Asystentka Prezesa

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Zapraszamy na kolejną edycję warsztatów:
NOWA ROLA ADMINISTRATORA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI – NOWELIZACJA USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
30 marca 2015 r w Kraków
23 kwietnia 2015 r. w Warszawie

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 27 listopada 2014 r. została opublikowana ustawa o ułatwieniu wykonywania działalności gospodarczej, która nowelizuje ustawę o ochronie danych osobowych.
Podczas warsztatów dowiedzą się Państwo:
- Jaka jest nowa rola i zadania Administratora Bezpieczeństwa Informacji
- Kto może być ABI
- Jakie są nowe zadania administratora danych jeśli nie powoła ABI
- Co z dotychczasowym ABI, jakie są jego zadania
- Jak zgłosić do GIODO powołanie i odwołanie ABI
- W jaki sposób prowadzić rejestr zbiorów danych osobowych
- W jaki sposób przeprowadzać sprawdzenia
- Co zmienia się w przekazywaniu danych do państwa trzeciego
W trakcie warsztatów będziemy odpowiadać na Państwa pytania.
Na warsztaty zapraszamy szczególnie:
- Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
- Osoby przygotowujące się do pełnienia tej funkcji
- Właścicieli firm
- Prezesów zarządów
- Kierowników jednostek organizacyjnych
- Osoby z działów prawnych zajmujące się ochroną danych osobowych w swojej firmie / instytucji

Czas: 7 godzin
Cena szkolenia obejmuje udział w zajęciach, serwis kawowy i materiały szkoleniowe.

Agenda

9.30-10.00 - Rejestracja uczestników szkolenia, kawa
10.00-12.00 - Przedstawienie zakresu nowelizacji
2. Kto może być ABI
3. Zgłoszenie do GIODO powołania i odwołania ABI.
4. Przekazywanie danych do państwa trzeciego. Wiążące reguły korporacyjne.
5. Porównanie starej i nowej roli ABI,
6. Zadania ABI.
12.00-12.15 Przerwa
12.15-14.15 - Prowadzenie dokumentacji (Polityka, Instrukcja, Rejestr zbiorów) i jej aktualizacja.
2. Prowadzenie jawnego Rejestru zbiorów danych osobowych.
3. Nowe zwolnienie z rejestracji.
14.15-14.30 Przerwa
14.30-15.30 - Sprawdzenie, dowody zbierane we sprawdzeniu, protokół ze sprawdzenia.
2. Sprawozdanie ze sprawdzenia.
3. Nowe uprawnienia GIODO.
4. Egzekucja administracyjna.
15.30 – 16.00 Prezentacja narzędzia wspierającego ABI w realizacji zadań - przeprowadzania sprawdzeń i aktualizacji dokumentacji
Zakończenie Warsztatów i Rozdanie Dyplomów
http://globinfosec.pl
Agnieszka Z.

Agnieszka Z. Podkarpacki Ośrodek
Szkoleniowo -
Doradczy Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Szanowni Państwo,

W związku z nowelizacją ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującą od 1 stycznia 2015r. POSD Sp. z o.o. zaprasza na szkolenia:

„Ochrona danych osobowych”
21 kwietnia 2015
399 zł brutto


oraz specjalne szkolenie dla jednostek oświatowych w celu dostosowania się do nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującą od 1 stycznia 2015r.

„Ochrona danych osobowych”
23 kwietnia 2015
399 zł brutto


http://www.posd.pl/?c=mdAktualnosci-cmPokaz-210

Miejsce szkolenia: POSD Sp. z o.o. , 35 – 326 Rzeszów, ul. Rejtana 53
Program szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej http://posd.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

29 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów
- Pan Jarosław Kamiński - Dyrektor Biura Administracji PZU SA/PZU ŻYCIE SA - Fizyczna Archiwizacja dokumentów – szanse i zagrożenia w organizacji

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w kolejnej edycji konferencji:

Business Intelligence w instytucjach bankowych i ubezpieczeniowych

13 maja 2015 w Warszawie.

Już po raz szósty spotykamy się na konferencji Business Intelligence, by poprzez wymianę doświadczeń i wysłuchanie najnowszych case studies znaleźć najlepsze metody wydobywania informacji z gromadzonych danych oraz wykorzystania jej w procesach podejmowania decyzji biznesowych.

Najważniejszymi założeniami tegorocznego spotkania jest dyskusja na temat technicznych i biznesowych aspektów integracji danych oraz praktycznych aspektów wdrażania i korzystania z narzędzi i technik BI przez pracowników instytucji finansowych.

Szczegółowe informacje: http://successpoint.pl/BI-w-finansach#

Konferencja poruszy wiele istotnych tematów z zakresu Business intelligence m.in.:

- BI - problemy wdrożeń a korzyści
- infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
- integracja z innymi systemami
- gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
- zarządzanie danymi i ich jakością
- BIG DATA – nowe możliwości analizy danych
- Performance Management - analiza i wydajność finansowa (planowanie, prognozowanie, budżetowanie)
- dobre praktyki wdrożeniowe

Program konferencji kierujemy do:

- kadry podejmującej decyzje strategiczne w firmie
- dyrektorów finansowych
- menadżerów Business Intelligence
- dyrektorów i kierowników IT
- kierowników projektów
- architektów i specjalistów, administratorów hurtowni danych
- architektów aplikacji
- osób odpowiedzialnych za rozwój firmy

Rejestracja: http://successpoint.pl/BI-w-finansach#zarejestruj-się

Czego można się spodziewać?

Atrakcyjne wykłady, najnowsze case studies, ciekawe dyskusje, wymiana doświadczeń z wybitnymi ekspertami oraz słodki poczęstunek.
To wszystko dostępne właśnie u nas! Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:

Karolina Hołyńska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
karolina.holynska@successpoint.pl
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISSP
termin: 8-12 czerwca 2015r.
miejsce: Warszawa

Oferujemy Państwu szkolenie przygotowujące uczestników do zdania egzaminu CISSP. Jest to 5-dniowe szkolenie z elementami warsztatu.

Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonych trenerów posiadających certyfikaty CISSP.

Wydawany przez organizację (ISC)2, certyfikat CISSP jest jednym* z najbardziej rozpoznawalnych i uznawanych na całym świecie certyfikatów* potwierdzających wiedzę i umiejętności z zakresu bezpieczeństwa informacji.

Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
Tel. stacjonarny: 22 427 35 33 (wew. 41)
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org
Barbara Jasińska

Barbara Jasińska Główny specjalista,
Grupa Energa

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

BALTIC BUSINESS TRAINING

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy:
• administratorów danych osobowych
• osoby tworzące procedury danych osobowych, w tym politykę bezpieczeństwa
• członków zarządów spółek, managerów, pracowników HR
• wszystkie osoby mające kontakt z danymi osobowymi
• prawników wewnętrznych

na szkolenie otwarte

Ochrona danych osobowych z uwzględnieniem nowelizacji ustawy
25.06.2015r, WARSZAWA - szczegóły http://szkoleniabbt.pl/ochrona-danych-osobowych-z-uwzg...

Kontakt:
Barbara Jasińska
tel.: +48 793-599-961
e-mail: barbara.jasinska@szkoleniabbt.pl
http://szkoleniabbt.pl/Ten post został edytowany przez Autora dnia 14.05.15 o godzinie 20:28
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek

Szkolenie – Strategia bezpieczeństwa

Wymagania wielu standardów, a coraz częściej również przepisów wymagają opracowania dokumentów na poziomie strategicznym – polityk bezpieczeństwa (o charakterze deklaratywnym). Jednak mało jest materiałów edukacyjnych, czy szkoleń, które potrafią wskazać, w jaki sposób właściwie napisać politykę bezpieczeństwa, a następnie przygotować plan jej realizacji – czyli właśnie strategię bezpieczeństwa, wraz z określeniem podstawowych projektów, których realizacja spowoduje osiągnięcie celów bezpieczeństwa.

Skutkiem bywają dokumenty „życzeniowe” w których wpisane zostały bardziej pomysły i koncepcje, a nie konkretne cele bezpieczeństwa. Tak przygotowane polityki nie mają możliwości być zrealizowane.

Na naszym szkoleniu dowiecie się w jaki sposób:
- Opracować politykę bezpieczeństwa – określając właściwie cele bezpieczeństwa;
- Opracować strategię realizacji celów bezpieczeństwa;
- Opracować wytyczne dla projektów.

Tak prowadzone zarządzanie bezpieczeństwem pozwala na właściwą alokacje zasobów, łatwe uzasadnienie budżetu, celowe i właściwe dysponowanie nim, a co najważniejsze – w prosty sposób dostarcza struktury mierników, czyli tzw. KPI.

Szkolnie odbędzie się 2 czerwca 2015 w Katowicach w ośrodku Europrofes. Więcej informacji:
http://essa.pro/szkolenia-otwarte/strategia-bezpieczen...
Serdecznie zapraszam
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek

Szeroko pojęte bezpieczeństwo w aspekcie informacyjnym, organizacyjnym czy fizycznym dotyczy nie tylko dużych korporacji ale również małych firm działających na rynku lokalnym. Odpowiednia polityka bezpieczeństwa nie tylko zapewni ciągłość działania naszej firmie ale również ograniczy zagrożenia, czyhające na nas w dobie stale rozwijających się technologii.

Serdecznie zapraszamy do udziału w VI edycji konferencji:

„Security - rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie”

2 lipca 2015 w Warszawie

Podczas konferencji porozmawiamy na temat zarządzania bezpieczeństwem oraz przedstawimy nowoczesne rozwiązania do skutecznej ochrony, które pomogą zapewnić spokojne funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa.

W programie konferencji m.in.:
- Problematyka bezpieczeństwa powszechnego, ochrony ludności i mienia oraz zarządzania ciągłością działania w normalizacji międzynarodowej i europejskiej - Pan Ryszard Grabiec - szef Segmentu Bezpieczeństwa, Polski Komitet Normalizacyjny
- Czy Doktryna Cyberbezpieczeństwa Rzeczypospolitej Polskiej przynosi odpowiedź na współczesne zagrożenia dla tajemnic zawodowych, informacji biznesowych i danych osobowych w podmiotach gospodarczych? - dr inż. Dobrosław Mąka - Członek Stowarzyszenie KSBIOTIN
- Polityka bezpieczeństwa i prawne aspekty bezpieczeństwa informacji - Pani Ewa Bereszko - Prawnik w kancelarii Wierzbowski Eversheds
Audyt i kontrola bezpieczeństwa informacji - Pani Magdalena Koniarska - Prawnik w kancelarii Wierzbowski Eversheds
Krzysztof Kroczyński - Prezes i Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Orion Instruments Polska

Program konferencji: http://successpoint.pl/security#program-konferencji

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym:
- Zarządzanie bezpieczeństwem organizacyjnym - bezpieczeństwo biznesowe, prawne, personalne
- Zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym (ochrona techniczna, osób i mienia)
- Zarządzanie bezpieczeństwem kryzysowym:
- Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji w organizacji

Strona konferencji: http://successpoint.pl/security

Do udziału w konferencji zapraszamy:

Przedstawicieli instytucji: publicznych, wojskowych oraz rządowych, bankowych i ubezpieczeniowych,

Przedstawicieli firm: telekomunikacyjnych, media, usługowych, produkcyjnych, przemysłowych:

- prezesów i członków zarządu
- pełnomocników i doradców zarządu
- dyrektorów i kierowników technicznych, ds. bezpieczeństwa
- kierowników i szefów ochrony obiektów, ochrony mienia
- dyrektorów i kierowników ds. ryzyka operacyjnego
- dyrektorów i kierowników ds. zarządzania nieruchomościami
- dyrektorów i kierowników IT, finansowych
- facility managerów, dyrektorów i kierowników ds. inwestycji
- Business Continuity Managerów, audytorów

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: http://successpoint.pl/security#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Zapraszamy do kontaktu:

Karolina Hołyńska
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
Karolina.Holynska[at]SuccessPoint.pl
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISSP
terminy: 22-26 czerwca | 07-11 września | 07-11 grudnia 2015r.
miejsce: Warszawa

Oferujemy Państwu szkolenie przygotowujące uczestników do zdania egzaminu CISSP. Jest to 5-dniowe szkolenie z elementami warsztatu.

Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonych trenerów posiadających certyfikaty CISSP.

Wydawany przez organizację (ISC)2, certyfikat CISSP jest jednym* z najbardziej rozpoznawalnych i uznawanych na całym świecie certyfikatów* potwierdzających wiedzę i umiejętności z zakresu bezpieczeństwa informacji.

Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek


PROGRAM SZKOLENIA


Obrazek


Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org
Anna Nagraba

Anna Nagraba Asystentka Prezesa

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Zapraszamy na kolejną edycję warsztatów:
PEŁNIENIE ROLI ADMINISTRATORA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI –
NOWELIZACJA USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH


24 czerwca 2015 r. w Warszawie

Od dnia 1 stycznia 2015 r. obowiązuje znowelizowana ustawa o ochronie danych osobowych, która w szczególności określa zadania Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
Podczas warsztatów dowiedzą się Państwo:
- Jaka jest nowa rola i zadania Administratora Bezpieczeństwa Informacji
- Kto może być ABI, czy i dlaczego warto powołać ABI
- Jakie kompetencje powinien posiadać ABI
- Jakie są nowe zadania administratora danych jeśli nie powoła ABI
- Co z dotychczasowym ABI, jakie są jego zadania
- Jak zgłosić do GIODO powołanie i odwołanie ABI
- W jaki sposób prowadzić rejestr zbiorów danych osobowych
- W jaki sposób przeprowadzać sprawdzenia
- Co zmienia się w przekazywaniu danych do państwa trzeciego
- Kto ponosi odpowiedzialność za brak realizacji zadań (np. wykonywania sprawdzeń zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych)

W trakcie warsztatów będziemy odpowiadać na Państwa pytania.
Na warsztaty zapraszamy szczególnie:
- Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
- Osoby przygotowujące się do pełnienia tej funkcji
- Właścicieli firm
- Prezesów zarządów
- Kierowników jednostek organizacyjnych
- Osoby z działów prawnych zajmujące się ochroną danych osobowych w swojej firmie/ instytucji
Prowadzący mają wieloletnią praktykę w pełnieniu funkcje ABI:
- Barbara Pióro, Ekspert ds. przetwarzania danych osobowych,
- Marek Pióro CISA, CISM, CGEIT, CRISC, audytor
- Luiza Działowska, trener, audytor
Zajęcia będą się odbywały w grupach nie przekraczających 20 osób.
Anna Nagraba

Anna Nagraba Asystentka Prezesa

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Zgody w marketingu po 25 grudnia 2014 r.,

Zapraszamy na kolejną edycję warsztatów:
które odbędą się:

15 lipca 2015r. w Warszawie

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 25 grudnia 2014 r. wszedł w życie nowy art. 172 Prawa Telekomunikacyjnego zmieniający przepisy w sprawie kontaktu telefonicznego z klientem (wykorzystywanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego). W związku z tym proponujemy Państwu warsztaty, które pomogą Państwu zaimplementować nowe przepisy w Państwa firmie.
Podczas warsztatów dowiedzą się Państwo:
• Jak prawidłowo zebrać zgody marketingowe od klientów
• Jak poruszać się pomiędzy różnymi przepisami regulującymi kwestie zgód (Prawo Telekomunikacyjne, Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawa o ochronie danych osobowych)
• Które z kontaktów marketingowych możemy zachować po zmianie przepisów
• Jakich zgód potrzebujemy przy wykorzystywaniu poszczególnych kanałów komunikacji (np. telefon, poczta e-mail, voicemail)
• Jakich zgód potrzebujemy przy przekazywaniu poszczególnych rodzajów informacji (oferta, informacja o usługach lub produktach własnych i partnerów)
• Jak zebrać zgody od osób na potrzeby realizowanych celów marketingowych, aby nie ponieść nadmiernych kosztów
• Co oznacza „uprzednia zgoda”
• W jaki sposób zmienić skrypty w Call Center, aby być zgodnym z nowymi przepisami (do tej pory telefony do klienta nie wymagały jego zgody)
• Jak komunikować się z osobami, które sądzą, że złamaliśmy prawo, tak, aby nie doszło do skargi w GIODO, UOKiK, UKE
• Co możemy zrobić jeśli do takiej skargi dojdzie
• Jakie są sankcje za wysyłanie marketingu bez zgody klienta
W trakcie warsztatów będziemy odpowiadać na Państwa pytania.
Na warsztaty zapraszamy szczególnie:
• Osoby odpowiedzialne za realizację kampanii marketingowej
• Osoby przygotowujące bazy danych klientów do kampanii
• Kierowników sprzedaży
• Pracowników działów prawnych wspierających działy marketingu
• Pracowników działu marketingu
• Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
Prowadzący ma wieloletnią praktykę we wspieraniu działań marketingowych (konstruowanie zgód, dobór bazy, udzielanie odpowiedzi klientom w zakresie podstaw prawnych działań marketingowych – pytania typu „dlaczego dostałem SPAM”; „skąd mają Państwo moje dane”):
• Barbara Pióro, Ekspert ds. Przetwarzania danych osobowych,
Zajęcia będą się odbywały w grupach nie przekraczających 20 osób.
Piotr K.

Piotr K. Ochrona danych
osobowych,
Bezpieczeństwo
informacji, Inte...

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Wobec rozpowszechniania fałszywych i wprowadzających w błąd informacji na temat wymogów prawnych związanych z powołaniem Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI), przesyłanych masowo w korespondencji elektronicznej i publikowanych na stronach internetowych przez różnego rodzaju instytucje szkoleniowe i konsultingowe, zachęcamy do zapoznania się z treścią komunikatu Stowarzyszenia Administratorów Bezpieczeństwa Informacji (SABI). Treść jest dostępna pod adresem http://sabi.org.pl/page29.php

Oficjalny komunikat GIODO w tej sprawie jest dostępny pod adresem http://www.giodo.gov.pl/560/id_art/8555/j/pl/

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Instytut Nauk Prawnych PAN zaprasza do udziału w studium podyplomowym
"Wykonywanie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji"

Od dnia 30 czerwca do 15 września br. w Instytucie Nauk Prawnych PAN, trwa nabór do studium podyplomowego "Wykonywanie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji". Patronat nad studium objęli: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych oraz Stowarzyszenie Administratorów Bezpieczeństwa Informacji.

Celem Studium jest kształcenie osób wykonujących funkcję administratora bezpieczeństwa informacji lub jego zastępcy oraz osób wykonujących zadania związane ze wspomnianą funkcją w jednostkach organizacyjnych, w których nie powołano administratora bezpieczeństwa informacji.

Wszelkie informacje na temat studium, w tym jego program i zasady naboru, znajdują się w serwisie internetowym INP PAN pod adresem:

http://www.inp.pan.pl/index.php?a=studia-podyplomowe&b...Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.07.15 o godzinie 12:55
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Zapraszam na szkolenie z zakresu "Zarządzanie Kryzysowe w praktyce" 28-29 września 2015r., Warszawa

Szkolenie jest kontynuacją cyklu szkoleń dla managera/Koordynatora systemu zarządzania ciągłością działania. Jednym z kluczowych elementów, które wymuszają wdrożenie i realizację planów ciągłości działania jest kryzys lub sytuacja kryzysowa (zależnie od przyjętych rozwiązań). Często odróżnienie kryzysu od incydentu jest bardzo trudne, dlatego w niektórych przypadkach uruchomienie planów ciągłości działania, czy planów reagowania kryzysowego jest spóźnione. Może to spowodować eskalację siły zdarzenia, oddziaływania (impactu), a w niektórych przekroczyć założone parametry co do przestoju, zarówno co do czasu przestoju jak i jego skutku (w zależności od przyjętych rozwiązań – MAO, MTPD, BIL lub podobne). Dlatego właściwe przygotowanie działań kryzysowych jest kluczowe, do ograniczenia skutków zdarzenia.

Celem szkolenia jest przygotowanie osób, w których kompetencjach leży zarządzanie ciągłością działania organizacji, do przygotowania obsługi kryzysu w organizacji. Poprzez organizację szkolenia, opartą o ćwiczenia praktyczne, Uczestnik po zakończeniu szkolenia będzie potrafił przygotować zarządzanie kryzysowe w organizacji, a istniejące – będzie potrafił udoskonalić.

Korzyści ze szkolenia:
Wiedza i umiejętności w zakresie zarządzania kryzysowego. Dyskusje i kontakty ze specjalistami z tej wąskiej i bardzo wymagającej dyscypliny wiedzy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem korporacyjnym i publicznym.

A poza tym wiedza o aktualnych standardach związanych z zarządzaniem kryzysowym i zarządzaniem ciągłością działania. A więc struktura i wymagania ISO 22301, BS 11200, ISO 22398, ISO 31000, ISO 27001, ISO 27035 oraz dyrektywy SEVESO III, ATEX, dyrektywa narzędziowa, dyrektywa maszynowa, postanowienia z Aarhus… i wiele innych.

Wszystkie działania realizowane są w unikatowej formie, do tej pory nie realizowanej w Polsce. Od początku do końca szkolenie będzie JEDNYM WIELKIM ĆWICZENIEM.

Więcej informacji o szkoleniu tutaj

Kontakt:
Marlena Zaręba
zareba.marlena@sqam.org
600-811-803
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Witam serdecznie,
zapraszam na szkolenie z zakresu "Zarządzania Ryzykiem w Organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005"

Szkolenie obejmuje najnowsze normy i rekomendacje !

Termin: 26-27 sierpnia 2015r., Warszawa

Zapraszam do kontaktu:
Marlena Zaręba
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
tel: 600-811-803

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Już jutro we Wrocławiu:

Jakich danych może żądać pracodawca od potencjalnego pracownika?

Czy osobę ubiegająca się o pracę w banku można pytać o karalność?

Czy zgodne z prawem jest pozyskiwanie informacji o pracowniku czy kandydacie do pracy, z portali społecznościowych, bez wiedzy tych osób?

Co zrobić z danymi o wyznaniu religijnym czy orientacji seksualnej, które z własnej inicjatywy udostępnia przyszły pracownik?


Na te i inne pytania odpowiedzą
minister dr Edyta Bielak-Jomaa, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (GIODO) oraz minister Andrzej Lewiński, zastępca GIODO, a także goście honorowi spotkania z przedsiębiorcami Centrum Biznesowo-Konferencyjne Zachodniej Izby Gospodarczej, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43

Oprócz powyższych tematów omówione zostaną również kwestie przechowywania dokumentacji pracowniczej w postaci cyfrowej, które nadal rodzą wiele pytań i wątpliwości, a także skanowanie danych pracowniczych.

Zapraszam. Spotkanie rozpoczyna się o 10.00
Centrum Biznesowo-Konferencyjne Zachodniej Izby Gospodarczej,
ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43

Następna dyskusja:

Szkolenia z Ochrony Danych ...




Wyślij zaproszenie do