konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Administrator Bezpieczeństwa Informacji

DLA KOGO:

• dla osób nadzorujących przestrzeganie stosowania środków technicznych i organizacyjnych, zapewniających ochronę przetwarzania danych osobowych;
• dla osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo informacji;
• dla menadżerów projektujących system zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz najwyższego kierownictwa;

KORZYŚCI:

Uczestnicy szkolenia poznają m.in.:
• zasady zarządzania ochroną danych osobowych w organizacji;
• zakres obowiązków ABI;
• zasady tworzenia polityki bezpieczeństwa informacji i instrukcji zarządzania systemem informatycznym.

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.,
Kraków, ul. Kalwaryjska 69.
Termin szkolenia 28--29.01.2013 r.
Cena promocyjna: 855 zł netto.
Cena zawiera materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej.
Pełna oferta szkoleń znajduje się na naszej stronie internetowej http://czj-infox.pl
Organizujemy szkolenia zamknięte na terenie całej Polski

Kontakt:
szkolenia@czj-infox.pl
Tel./fax.: 12 653 20 13
http://czj-infox.pl

Zapraszamy
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Warsztaty: Administrator Bezpieczeństwa Informacji- dokumentacja

DLA KOGO:

• Warsztaty skierowane są do administratorów bezpieczeństwa informacji
• osób odpowiedzialnych za ochronę danych osobowych w organizacjach, w których zakresie obowiązków pozostaje wykonywanie wymogów ochrony danych osobowych
• osób początkujących, rozpoczynających lub pełniących rolę ABI od niedawna, jak też do osób pragnących ugruntować swoją wiedzę związaną z ochroną danych osobowych

KORZYŚCI:

• Zdobycie podstawowej wiedzy związanej z prowadzeniem dokumentacji ochrony danych osobowych we własnej organizacji
• Praktyczne wskazówki dotyczące opracowywania dokumentacji przetwarzania danych osobowych (Polityka Bezpieczeństwa Informacji, Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym) , następnie monitorowania jej przestrzegania
• Tworzenie elementów Polityki Bezpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym – ćwiczenia na konkretnym przykładzie organizacji sektora prywatnego przetwarzającej dane osobowe.
• Ćwiczenia praktyczne odnoszące się do najważniejszych czynności wykonywanych przez ABI
• Praktyczne przygotowanie do kontroli GIODO
• Omówienie aktualnych prawnych problemów przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.,
Kraków, ul. Kalwaryjska 69.
Terminy szkolenia: 30.01.2013 r.
Cena : 665 zł netto.
Cena zawiera materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej.
Pełna oferta szkoleń znajduje się na naszej stronie internetowej http://czj-infox.pl
Organizujemy szkolenia zamknięte na terenie całej Polski

Kontakt:
szkolenia@czj-infox.pl
Tel./fax.: 12 653 20 13
http://czj-infox.pl

Zapraszamy
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek


Zapraszam na szkolenie!

Ostatnie WOLNE MIEJSCA!

SZKOLENIE : Administrator Bezpieczeństwa Informacji + Warsztaty ABI

Szkolenie Administrator Bezpieczeństwa Informacji

Profil uczestników:
Szkolenie skierowane jest do osób pełniących funkcję ABI lub mogących pełnić taką funkcję w przyszłości, osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo informacji, menadżerów projektujących system zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz najwyższego kierownictwa.

Uczestnicy szkolenia poznają:

•nowe przepisy ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 7 marca 2011!
•zasady zarządzania ochroną danych osobowych w organizacji
•zakres obowiązków i uprawnień ABI w organizacji
•zasady tworzenia polityki bezpieczeństwa informacji i instrukcji zarządzania systemem informatycznym
•sposób realizacji poszczególnych wymagań odnośnie tych dokumentów (przeprowadzone CASE STUDY)
•podstawowe pojęcia dotyczące zarządzania bezpieczeństwem informacji
•zasady tworzenia podejścia systemowego do zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
•podstawy zarządzania ryzykiem pod kątem ochrony informacji
•wytyczne odnośnie stosowanych zabezpieczeń oraz ich przykłady

Warsztaty: Administrator Bezpieczeństwa Informacji – dokumentacja

Warsztaty skierowane są do administratorów bezpieczeństwa informacji oraz innych osób odpowiedzialnych za ochronę danych osobowych w organizacjach, w których zakresie obowiązków pozostaje wykonywanie wymogów ochrony danych osobowych. Program warsztatów opracowany został w sposób kompleksowy, przeznaczony zarówno dla osób początkujących, rozpoczynających lub pełniących rolę ABI od niedawna, jak też do osób pragnących ugruntować swoją wiedzę związaną z ochroną danych osobowych.

Korzyści

•Zdobycie podstawowej wiedzy związanej z prowadzeniem dokumentacji ochrony danych osobowych we własnej organizacji.
•Praktyczne wskazówki dotyczące opracowywania dokumentacji przetwarzania danych osobowych (Polityka Bezpieczeństwa Informacji, Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym) , następnie monitorowania jej przestrzegania.
•Tworzenie elementów Polityki Bezpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym – ćwiczenia na konkretnym przykładzie organizacji sektora prywatnego przetwarzającej dane osobowe.
•Ćwiczenia praktyczne odnoszące się do najważniejszych czynności wykonywanych przez ABI.
•Praktyczne przygotowanie do kontroli GIODO.
•Omówienie aktualnych prawnych problemów przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych

Termin szkolenia: 18-20 lutego 2013 r.
Miejsce: KRAKÓW
Czas trwania: 21,5 h (3 dni)
Cena: 1455 zł netto plus 23 % VAT (1789,65 zł brutto)

Aby zgłosić swoje uczestnictwo w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.czj-infox.pl
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt:
Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
ul. Kalwaryjska 69
30-504 Kraków
http://www.czj-infox.pl
e-mail: szkolenia@czj-infox.pl
Tel./fax: 12 653 20 13, 12 295 08 00

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

„ADMINISTRATOR BECZPIECZEŃSTWA INFORMACJI”
Szkolenie + warsztaty
Centrum Konferencyjno- Wypoczynkowe VESTA
25-26 MARZEC 2013, JELEŚNIA

MM Koncept zaprasza Państwa do udziału w szkoleniu :
„Administrator Bezpieczeństwa Informacji”
Plan szkolenia został opracowany w taki sposób, by zapoznać uczestników z obowiązkami nałożonymi na przedsiębiorców, pracowników, kontrahentów, urzędników oraz osoby fizyczne przez „Ustawę o Ochronie danych osobowych” oraz wskazać praktyczne rozwiązania w tym temacie.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji to osoba, która musi dysponować szeroką wiedzą z kilku różnych dziedzin, w tym: prawo, zarządzanie, informatyka, analiza ryzyka a nawet psychologia. Zagadnienia poruszane na warsztatach praktycznych zawierają kwestie dotyczące tworzenia oraz pracy z elementami Polityki Bezpieczeństwa oraz sposobów praktycznego ich zastosowania w oparciu o metodę Case Study .

ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie w głównej mierze kierowane jest do osób pełniących funkcję ABI lub mogących pełnić taką funkcję w przyszłości, osób odpowiadających za bezpieczeństwo informacji, menadżerów projektujących system zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz najwyższego kierownictwa.

CENA
DZIEŃ I (szkolenie)- 519 zł netto
DZIEŃ II (szkolenie+warsztaty)- 629 zł netto
SZKOLENIE 2 DNIOWE- 1099 zł netto

ZGŁOSZENIE DO 7 MARCA
Szczegóły na stronie http://mmkoncept.pl
ZAPRASZAM!!!
Barbara Kupis

Barbara Kupis Koordynator
projektu, SW
Konferencje

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

14 marca, Poznań
Hotel Mercure
http://gigacon.org/bin_poznan_2013

Zapraszamy do Poznania na kolejną edycję Konferencji BIN GigaCon – Bezpieczeństwo i Niezawodność Systemów Informatycznych!

Konferencji towarzyszyć będzie ekspozycja rozwiązań, swoją wiedzą podzielą się niezależni eksperci.

Patronat nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji!

Wybrane wykłady:
- Zyski, koszty… czyli jak liczyć bezpieczeństwo? - Grzegorz Krzemiński (Instytut Bezpieczeństwa i Informacji)
- Bezpieczna mobilność - rozwiązania WatchGuard Technologies - Marcin Klamra (CCNS)
- Najczęstsze błędy prawne popełniane przez przedsiębiorców działających w Internecie - Paweł Jóźwiak (Świeszkowski & Jóźwiak Adwokat i Radca Prawny)
- Wyższy poziom bezpieczeństwa - Adrian Wróbel (MEDIARECOVERY )

Partnerzy konferencji: CCNS, MediaRecovery

Bezpłatna rejestracja dla uczestników na stronie http://gigacon.org/bin_poznan_2013/rejestracja

Firmy mające rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa informatycznego zapraszam do wypromowania się na wydarzeniu:
Aleksandra Pyrak
aleksandra.pyrak@software.com.pl
22 427 36 48

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

„ADMINISTRATOR BECZPIECZEŃSTWA INFORMACJI”
Szkolenie + warsztaty
Centrum Konferencyjno- Wypoczynkowe VESTA
25-26 MARZEC 2013, JELEŚNIA

MM Koncept zaprasza Państwa do udziału w szkoleniu :
„Administrator Bezpieczeństwa Informacji”
Plan szkolenia został opracowany w taki sposób, by zapoznać uczestników z obowiązkami nałożonymi na przedsiębiorców, pracowników, kontrahentów, urzędników oraz osoby fizyczne przez „Ustawę o Ochronie danych osobowych” oraz wskazać praktyczne rozwiązania w tym temacie.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji to osoba, która musi dysponować szeroką wiedzą z kilku różnych dziedzin, w tym: prawo, zarządzanie, informatyka, analiza ryzyka a nawet psychologia. Zagadnienia poruszane na warsztatach praktycznych zawierają kwestie dotyczące tworzenia oraz pracy z elementami Polityki Bezpieczeństwa oraz sposobów praktycznego ich zastosowania w oparciu o metodę Case Study .

ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie w głównej mierze kierowane jest do osób pełniących funkcję ABI lub mogących pełnić taką funkcję w przyszłości, osób odpowiadających za bezpieczeństwo informacji, menadżerów projektujących system zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz najwyższego kierownictwa.

CENA
DZIEŃ I (szkolenie)- 519 zł netto
DZIEŃ II (szkolenie+warsztaty)- 629 zł netto
SZKOLENIE 2 DNIOWE- 1099 zł netto

ZGŁOSZENIE DO 7 MARCA
Szczegóły na stronie http://mmkoncept.pl
ZAPRASZAM!!!
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Szacowanie i ocena ryzyka w organizacji

Szkolenie w pierwszej wersji powstało w roku 2007. Od tego czasu z pewnymi modyfikacjami jest prowadzone przez tego samego trenera. Zmiany jakie zostały wprowadzone do programu szkoleniowego związane są z nowymi standardami, jakie pojawiają się na rynku oraz z rozwojem własnych narzędzi zarządzania bezpieczeństwem. Obecne szkolenie jest pierwszym wydarzeniem po modyfikacji programu – obecna wersja to wersja nr 3.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników z problematyką szacowania i oceny ryzyka. W trakcie szkolenia przedstawione zostaną modele, które stosowane są z powodzeniem w Instytucie Bezpieczeństwa i Informacji, a które w sposób prosty i przejrzysty pozwalają prezentować wyniki szacowania i oceny ryzyka w organizacji.

Dla kogo?

Udział w szkoleniu będzie ciekawym wydarzeniem dla osób, które pracują z ryzykiem strategicznym i operacyjnym, Administratorów Bezpieczeństwa Informacji (CISO), osób odpowiedzialnych za wdrożenia systemów zarządzania bezpieczeństwem, zgodnych z normami ISO, czy pracowników działów bezpieczeństwa banków i organizacji, które muszą realizować założenia nowej rekomendacji M i D, wydanych przez Komisję Nadzoru Finansowego. Zapraszamy również osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo fizyczne firm, organizacji i obiektów. Szkolenie jest również elementem ścieżek rozwoju zawodowego IBII:

Audytor Bezpieczeństwa, w zakresie umiejętności czytania i interpretacji wyników analizy i szacowania ryzyka opartych o różne systemy.
ABI (CISO) – administrator bezpieczeństwa informacji, zgodnie z Ustawą o Ochronie danych Osobowych zakres identyfikacji zagrożeń stanowiący podstawę projektowania systemu zarządzania bezpieczeństwem danych osobowych (art. 36 Ustawy – adekwatność systemu w odniesieniu do zagrożeń), a dla CISO – elementy związane z realizacją standardów zarządzania bezpieczeństwem informacji – w tym w szczególności ISO/IEC 27001.
Security Manager – szef bezpieczeństwa. W zakresie oceny i identyfikacji zagrożeń i ryzyka dla organizacji, z elementami zarządzania ciągłością działania.

Sposób podejścia do szacowania i oceny ryzyka jaki zostanie zaprezentowany w trakcie szkolenia, oparty jest o wiodące standardy nie tylko zarządzania ryzykiem, ale również bezpieczeństwa organizacji. Pokazuje jak łączyć w sobie wymagania ryzyka strategicznego i operacyjnego. Jak szacować ryzyko dla procesów, a jak dla zasobów. Czemu wartościowanie jest tak istotne i dlaczego nie powinno opierać się tylko na wartości księgowej.

Korzyści

Korzyści z udziału w szkoleniu jest bardzo dużo. Tak dużo, że nie da się ich wszystkich wypisać. Najważniejsze z nich to:

Wiedza o najważniejszych standardach szacowania i oceny ryzyka (zarządzania ryzykiem) w różnych sektorach;
Umiejętność opracowania własnego systemu szacowania i oceny ryzyka w organizacji (przewidzianych jest od 6 do 12 ćwiczeń praktycznych);
Umiejętność przeprowadzenia analizy, oceny oraz prezentacji wyników szacowania i oceny ryzyka;
Wiedza o źródłach informacji o zagrożeniach – ogólnodostępnych i tych mniej dostępnych (w tym wykorzystanie systemu monitorowania incydentów i naruszeń bezpieczeństwa);
Podstawy do planowania systemów zarządzania bezpieczeństwem – organizacji lub obszarów za które pracownicy są odpowiedzialni – bezpieczeństwa organizacji, bezpieczeństwa fizycznego, bezpieczeństwa informacji, procesu, ciągłości działania etc.

Ramowy plan szkolenia

Podstawowe pojęcia – ryzyko, prawdopodobieństwo, skutek, zagrożenie, podatność, atrybut.
Korzyści i wymagania związane z zarządzaniem ryzykiem (wymagania prawne, kontrahentów, norm, standardów, ubezpieczycieli)
Ryzyko strategiczne, a ryzyko operacyjne. Czy ryzyko dla zasobów (aktywów)? Jak określić cel (kontekst) zarządzania ryzykiem?
Zasoby, procesy, aktywa… Identyfikacja i wartościowanie aktywów.
Zagrożenia… Źródła, cechy, siła oddziaływania zagrożenia. Zagrożenie a podatność – wykorzystanie w szacowaniu i ocenie ryzyka.
Ryzyko dla procesu – jak oceniać ryzyka związane z procesami głównymi, zarządczymi, pomocniczymi? Wstęp do systemów zarządzania ciągłością działania.
Proces oceny ryzyka – co potrzebne, jakie działania, jakie uzgodnienia i kto za co odpowiada?
Strategia postępowania z ryzykiem – wstęp.

Ćwiczenia:

Arkusz identyfikacji i wartościowania zasobu – na podstawie przebiegu procesu oraz na podstawie inwentaryzacji na modelu klasycznym (macierz powiązań) (2 ćwiczenia).
Tworzenie podstawowego katalogu zagrożeń, macierzy zagrożeń (wraz z identyfikacją źródeł informacji o zagrożeniach). Wymiar strategiczny i wymiar operacyjny (2 ćwiczenia).
Tworzenie skali prawdopodobieństwa.
Tworzenie skali skutku materializacji ryzyka – skale dla ryzyk operacyjnych, finansowych, reputacyjnych (utraty wizerunku), prawnych.
Personel w zarządzaniu ryzykiem – tworzenie struktur zarządzania ryzykiem – siatka bezpieczeństwa.
Zarządzanie projektem, a zarządzanie ryzykiem – podstawowe metody i zasady zarządzania projektami (wykres Gantta, ścieżka krytyczna) (2 ćwiczenia)
Analizy wewnętrzne organizacji – a zarządzanie ryzykiem. Wstęp do wykorzystania analizy PEST(LE), Macierzy BCG oraz SWOT w szacowaniu i ocenie ryzyka (3 ćwiczenia).

Wszystkie ćwiczenia są oparte o narzędzia Instytutu Bezpieczeństwa i Informacji wykorzystywane w audytach bezpieczeństwa, szacowaniu i ocenie ryzyka, zarządzaniu ryzykiem, wdrożeniach systemów zarządzania bezpieczeństwem różnych obszarów, systemów zarządzania ciągłością działania oraz ocenach stanu bezpieczeństwa.

Prowadzący

Grzegorz Krzemiński. Prezes Zarządu Instytutu Bezpieczeństwa i Informacji, czynnie biorący udział we wdrożeniach, audytach i szkoleniach realizowanych przez firmę. Odpowiedzialny w realizacjach za wymiar strategiczny, organizacje i realizację audytów od strony technicznej, analizy zagrożeń i oceny ryzyka.

Praktyk zarządzania bezpieczeństwem, zarówno publicznym jak i prywatnym oraz korporacyjnym(18 lat doświadczenia). Wykonywał zadania oraz prowadził szkolenia dla znanych firm krajowych i międzynarodowych, między innymi: Grupy Kęty S.A., Anpharm S.A. (struktura koncernu Servier), Grupa Ciech, Meble VOX i Drewno VOX, Procter & Gamble, Alupol, Solid Security, Bridgestone, Telekomunikacja Polska S.A., Dermika, PKO BP S.A., Cederroth (właściciel marki Sorya, Salvequick), Akromar, Agora S.A., PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe, a w obszarze firm i instytucji administracji publicznej: Najwyższa Izba Kontroli, Naczelny Sąd Administracyjny, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Straż Miejska Miasta Krakowa, Straż Miejska m. st. Warszawy, Generalny Inspektora Celny (Inspekcja Celna). Realizował również zadania jako niezależny konsultant z zakresu bezpieczeństwa biznesu, inwestycji, ochrony osób i mienia (w tym koordynacja, organizacja i bezpośrednia ochrona osobista jednego z liderów czołowej partii politycznej). Były ratownik z warszawskiego pogotowia ratunkowego oraz strażak – ochotnik z kilkuletnim doświadczeniem w akcjach ratowniczo – gaśniczych.

Obecny zakres działań to głównie audyty bezpieczeństwa (od 2000 roku), zarządzanie bezpieczeństwem informacji (również od 2000 roku) audyty systemów zarządzania ciągłością działania, systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji, systemów zarządzania bezpieczeństwem fizycznym. Wdrożenia jakie realizował obejmowały bezpieczeństwo fizyczne, bezpieczeństwo informacji, bezpieczeństwo i ciągłość działania procesów biznesowych .

Szkolenia prowadzi od ponad 12 lat. Licząc w osobodniach – przeszkolił z różnych zakresów ponad 5 tys. osób zarówno pracowników sektora cywilnego jak i funkcjonariuszy służb i instytucji administracji publicznej. Zapraszany jako prelegent i mówca na spotkania i konferencje zarówno tematyczne – poświęcone bezpieczeństwu (około 15 do 30 konferencji, seminariów i kongresów rocznie) jak i na spotkania prowadzone dla i przez kadrę menedżerską średniego i wyższego szczebla, co pozwala doskonale orientować się w kierunkach zarządzania w organizacjach w Polsce.

Szerokie doświadczenie praktyczne jak i duża wiedza teoretyczna gwarantuje szkolenie na bardzo wysokim poziomie, oparte głównie na praktycznej wiedzy i umiejętności wykorzystania standardów bezpieczeństwa oraz wiedzy o zarządzaniu.

Informacje organizacyjne:

Na szkolenie można zapisać się wysyłając maila na adres: szkolenia@ibii.eu. Koszt szkolenia to 500 pln netto / 615 pln brutto. Wymagane do udziału w szkoleniu jest wypełnienie i odesłanie formularza (otrzymanego w mailu zwrotnym) oraz uiszczenie opłaty na wskazane w formularzu konto nie później niż 3 dni przed szkoleniem.

Szkolenie odbędzie się we Wrocławiu, w ośrodku WenderEdu, ul. Św. Jana 1/3. Uczestnikom gwarantujemy dobrą atmosferę, materiały szkoleniowe (drukowane), przerwy kawowe w ciągu całego szkolenia. A także 30 dniowe konsultacje z ekspertami i konsultantami Instytutu Bezpieczeństwa i Informacji. Oczywiście w zakresie zdrowego rozsądku – nie podejmiemy się rozwiązania problemów na maila – możemy tylko podpowiedzieć kierunki i metody.

Termin szkolenia – 28 marca 2013, godz. 9:00-17:00
Wybrane opinie z wcześniejszych szkoleń:

Nie wiedziałem, że jest w Polsce tyle dostępnych norm i standardów bezpieczeństwa. To co Grzegorz pokazał, to istna encyklopedia. Na szkoleniu okazało się, że nie jest to wcale trudne zagadnienie. Obecnie stosuję PEST-a i SWOT do prezentacji wyników analiz.(Uczestnik - Polska południowo - zachodnia)

Nowatorskie i całkowicie nietypowe podejście do bezpieczeństwa. Szacowanie i ocena ryzyka naprawdę może być procesem wspierającym biznes. Dziękuję. (Uczestniczka - Polska centralna)

Uczestniczyłem w wielu szkoleniach certyfikujących audytorów i pełnomocników norm ISO i BS. Grzegorz pokazał, że nie wolno zamykać się w normach. Od czasu szkolenia traktuję je jako przewodnik, ale wiem jak samemu budować analizę ryzyka.(Uczestnik - Pomorze)

Brzydkie powiedzenie – 100 lat za murzynami. Po szkoleniu jestem 100 lat przed murzynami. To co Grzegorz pokazał 3 lata temu dziś jest w standardach. Byłem szybszy dzięki szkoleniom IBI.(Uczestnik - Polska południowa)

Dzięki szkoleniom Instytutu prowadzonym przez Grzegorza jestem dziś CSO na Polskę. Negocjacje z moim obecnym pracodawcą były bardzo krótkie, niecałe 2 tygodnie. Dziękuję za pokazanie i nauczenie, jak bezpieczeństwo ma wspierać biznes. Naprawdę a nie w deklaracjach i polityce bezpieczeństwa. Dobry punkt wyjścia do kariery w korporacji w strukturach bezpieczeństwa. (Uczestnik - Polska południowa)

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Administrator Bezpieczeństwa Informacji

DLA KOGO:

• dla osób nadzorujących przestrzeganie stosowania środków technicznych i organizacyjnych, zapewniających ochronę przetwarzania danych osobowych;
• dla osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo informacji;
• dla menadżerów projektujących system zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz najwyższego kierownictwa;

KORZYŚCI:

Uczestnicy szkolenia poznają m.in.:
• zasady zarządzania ochroną danych osobowych w organizacji;
• zakres obowiązków ABI;
• zasady tworzenia polityki bezpieczeństwa informacji i instrukcji zarządzania systemem informatycznym.

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.,
Kraków, ul. Kalwaryjska 69.
Termin szkolenia 18--19.03.2013 r.
Cena promocyjna: 855 zł netto.
Cena zawiera materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej.
Pełna oferta szkoleń znajduje się na naszej stronie internetowej http://czj-infox.pl
Organizujemy szkolenia zamknięte na terenie całej Polski

Kontakt:
szkolenia@czj-infox.pl
Tel./fax.: 12 653 20 13
http://czj-infox.pl

Zapraszamy
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Warsztaty: Administrator Bezpieczeństwa Informacji- dokumentacja

DLA KOGO:

• Warsztaty skierowane są do administratorów bezpieczeństwa informacji
• osób odpowiedzialnych za ochronę danych osobowych w organizacjach, w których zakresie obowiązków pozostaje wykonywanie wymogów ochrony danych osobowych
• osób początkujących, rozpoczynających lub pełniących rolę ABI od niedawna, jak też do osób pragnących ugruntować swoją wiedzę związaną z ochroną danych osobowych

KORZYŚCI:

• Zdobycie podstawowej wiedzy związanej z prowadzeniem dokumentacji ochrony danych osobowych we własnej organizacji
• Praktyczne wskazówki dotyczące opracowywania dokumentacji przetwarzania danych osobowych (Polityka Bezpieczeństwa Informacji, Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym) , następnie monitorowania jej przestrzegania
• Tworzenie elementów Polityki Bezpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym – ćwiczenia na konkretnym przykładzie organizacji sektora prywatnego przetwarzającej dane osobowe.
• Ćwiczenia praktyczne odnoszące się do najważniejszych czynności wykonywanych przez ABI
• Praktyczne przygotowanie do kontroli GIODO
• Omówienie aktualnych prawnych problemów przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.,
Kraków, ul. Kalwaryjska 69.
Terminy szkolenia: 20.03.2013 r.
Cena : 665 zł netto.
Cena zawiera materiały szkoleniowe w wersji papierowej i elektronicznej.
Pełna oferta szkoleń znajduje się na naszej stronie internetowej http://czj-infox.pl
Organizujemy szkolenia zamknięte na terenie całej Polski

Kontakt:
szkolenia@czj-infox.pl
Tel./fax.: 12 653 20 13
http://czj-infox.pl

Zapraszamy
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

„ADMINISTRATOR BECZPIECZEŃSTWA INFORMACJI”
Szkolenie + warsztaty
Centrum Konferencyjno- Wypoczynkowe VESTA
25-26 MARCA 2013, JELEŚNIA

MM Koncept zaprasza Państwa do udziału w szkoleniu :
„Administrator Bezpieczeństwa Informacji”
Plan szkolenia został opracowany w taki sposób, by zapoznać uczestników z obowiązkami nałożonymi na przedsiębiorców, pracowników, kontrahentów, urzędników oraz osoby fizyczne przez „Ustawę o Ochronie danych osobowych” oraz wskazać praktyczne rozwiązania w tym temacie.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji to osoba, która musi dysponować szeroką wiedzą z kilku różnych dziedzin, w tym: prawo, zarządzanie, informatyka, analiza ryzyka a nawet psychologia. Zagadnienia poruszane na warsztatach praktycznych zawierają kwestie dotyczące tworzenia oraz pracy z elementami Polityki Bezpieczeństwa oraz sposobów praktycznego ich zastosowania w oparciu o metodę Case Study .

ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie w głównej mierze kierowane jest do osób pełniących funkcję ABI lub mogących pełnić taką funkcję w przyszłości, osób odpowiadających za bezpieczeństwo informacji, menadżerów projektujących system zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz najwyższego kierownictwa.

CENA
DZIEŃ I (szkolenie)- 519 zł netto
DZIEŃ II (szkolenie+warsztaty)- 629 zł netto
SZKOLENIE 2 DNIOWE Z NOCLEGIEM- 1099 zł netto
SZKOLENIE 2 DNIOWE BEZ NOCLEGU- 899 zł netto

ZGŁOSZENIE DO 18 MARCA
Szczegóły na stronie http://mmkoncept.pl
ZAPRASZAM!!!
Bernadeta J.

Bernadeta J. Centrum Zarządzania
Jakością INFOX Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Zapraszam do skorzystania z bezpłatnych usług doradczych w ramach projektu „Przekształcanie przedsiębiorstw w inteligentne organizacje – wsparcie doradcze dla firm w Małopolsce” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Aktualnie prowadzimy nabór firm, w których będą realizowane działania w 2 kwartale 2013 roku.

Świadczymy usługi w zakresie:

- Ochrona danych osobowych - doradztwo w zakresie kompleksowego dostosowania przetwarzania danych osobowych do wymogów stawianych przez najaktualniejsze przepisy dotyczące ochrony danych osobowych oraz w zakresie przygotowania i implementacji dokumentów wymaganych podczas przetwarzania danych, spełnienie wymagań GIODO

- Nowoczesne metody zarządzania – usprawnienia zarządcze, doradztwo w zakresie opracowania i wdrożenia zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2008, pozwalające na zwiększenie efektywności pracy, optymalizację procesów zachodzących w firmie, a w konsekwencji wzrost renomy firmy.

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu z biurem Projektu w Krakowie
12 653 2013 lub b.jekot@czj-infox.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek


Szanowni Państwo!

Zapraszamy serdecznie na kompleksowe kursy z zakresu ochrony danych osobowych w Krakowie w 2013 roku.

Kursy Administratora Bezpieczeństwa Informacji obejmują dwie części:

I część teoretyczna dwudniowe szkolenie dla Administratora Bezpieczeństwa Informacji, na którym uczestnicy dowiedzą się jak spełniać nowe obowiązki ustawowe odnośnie ochrony danych osobowych, interpretacje GIODO odnośnie rejestracji zbiorów, sposoby zabezpieczenia danych osobowych przedsiębiorców, przykłady rejestracji zbiorów danych osobowych w GIODO, poznają obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych.

II część praktyczna warsztat: Administrator Bezpieczeństwa Informacji – dokumentacja, jednodniowy warsztat uzupełniający dwudniową część teoretyczną o ćwiczenia praktyczne odnoszące się do najważniejszych czynności wykonywanych przez ABI, przygotowanie do kontroli GIODO, a także co najważniejsze zdobycie umiejętności dotyczących opracowania dokumentacji przetwarzania danych osobowych (Polityka Bezpieczeństwa Informacji, Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym) , następnie monitorowania jej przestrzegania. Tworzenie elementów Polityki Bezpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym – ćwiczenia na konkretnym przykładzie organizacji sektora prywatnego przetwarzającej dane osobowe.

Terminy szkoleń

9- 11 kwietnia 2013 r. Termin gwarantowany

Cena: 1455 zł netto (1789,65 zł brutto)

Aby zgłosić swoje uczestnictwo w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.czj-infox.pl
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt:
Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
ul. Kalwaryjska 69
30-504 Kraków
http://www.czj-infox.pl
e-mail: szkolenia@czj-infox.pl
Tel./fax: 12 653 20 13, 12 295 08 00
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

18.04.2013. Audyt bezpieczeństwa - Wrocław.

Więcej:
http://ibii.pl/audyt-bezpieczenstwa-wroclaw-18-04-2013
Piotr Ostrowski

Piotr Ostrowski Dyrektor, Instytut
Szkoleń Prawniczych
Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek


Zadania Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI) w trakcie Kontroli Zarządczej Polityki Bezpieczeństwa Informacji w organizacji

Termin szkolenia: 22 kwiecień 2013r. (poniedziałek)
Czas trwania: 6 godz.
Godzina rozpoczęcia: 9.30
Organizator: Instytut Szkoleń Prawniczych Sp. z o.o.
Miejsce: al. Korfantego 141, 40-154 Katowice - sala szkoleniowa na I piętrze
Zgłoszenia: drogą elektroniczną na adres - kontakt@i-isp.pl, więcej informacji pod tel. 602 798 385
Prowadzący: Jarosław Feliński

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
Najważniejszym zagadnieniem poruszanym podczas szkolenia będzie weryfikacja przygotowanej i wdrożonej Polityki Bezpieczeństwa Informacji - praktyczne aspekty tego zadania, najczęstsze błędy i uchybienia oraz sama procedura audytu / oceny dokumentu, a także zakres Kontroli Zarządczej prowadzonej przez uprawnione organy.

ODBIORCY SZKOLENIA
Szkolenie przygotowane zostało dla najliczniejszej w polskich realiach grupy administratorów danych osobowych: kierowników jednostek organizacyjnych, zastępców, kierownicy komórek organizacyjnych i pracowników odpowiedzialni za przetwarzanie
i ochronę danych osobowych (kadry, płace, działy informatyczne, komisje rekrutacyjne, księgowość), Administratorów Bezpieczeństwa Informacji.

PROGRAM SZKOLENIA
I. Aktualny stan prawny - zestawienie przepisów.
II. Podstawowe obowiązki ABI
III. Obowiązki prawne ABI:
- Inwentaryzacja aktywów informacyjnych
- Zasady opracowania dokumentacji PBI
- Nadzory i kontrole
IV. Szkolenia
V. Analiza wdrożonej PBI

KOSZT
380 zł netto - przy rejestracji na 2 tygodnie przed zaplanowanym terminem szkolenia.
480 zł netto – przy rejestracji w okresie krótszym niż na 2 tygodnie przed zaplanowanym terminem.

Więcej informacji pod adresem: http://www.i-isp.pl/3,oferta-szkolen/1,szkolenia-otwar...

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Dzień dobry,
Zapraszam Państwa na szkolenie:

"ABC Ochrony Danych Osobowych"
Jesteśmy coraz bliżej wejścia w życie rozporządzania unijnego - "ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)", które ma ujednolicić przepisy dotyczące ochrony danych osobowych w Uni Europejskiej.

Od 1 stycznia 2012 roku dane osobowe osób prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze podlegają zasadą przetwarzania opisanym w Ustawie o ochronie danych osobowych!
TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA:
26 kwietnia, godz. 8:00, Katowice, Centrum Europrofes
CENA
369zł netto
Cena zawiera: materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia
SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE SZKOLENIA
http://mmkoncept.pl/04_04_2013.html

Zapraszam
Marceli Mila
GSM: 660 416 499
m.mila@mmkoncept.pl
Jarosław Żabówka

Jarosław Żabówka Administrator
Bezpieczeństwa
Informacji (ABI).

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek

Studia podyplomowe: Ochrona danych osobowych w administracji i w biznesie.

OSTATNIE DNI REKRUTACJI: POCZĄTEK ZAJĘĆ 21 KWIETNIA

Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej - studia podyplomowe realizowane we współpracy z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych oraz Krajowym Stowarzyszeniem Ochrony Informacji Niejawnych .
W ramach studiów:
-bezterminowy Certyfikat Auditora wewnętrznego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwa informacji, wydany przez Zakład Systemów Jakości i Zarządzania Wojskowej Akademii Technicznej.
-analiza praktycznych problemów związanych z bezpieczeństwem informacji,
-doskonałych wykładowców: pracownicy GIODO i praktycy ochrony danych.

Sprawdź szczegóły - http://www.wsb.edu.pl/ochrona-danych-osobowych-i-infor...
Jarosław Żabówka

Jarosław Żabówka Administrator
Bezpieczeństwa
Informacji (ABI).

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek

Zapraszamy do skorzystania z oferty szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych.

W najbliższym czasie organizujemy następujące szkolenia:
-Studium ochrony danych osobowych – poziom podstawowy.
-Tworzenie polityki bezpieczeństwa danych osobowych i pozostałych dokumentów wewnętrznych oraz praktyczne problemy przetwarzania danych osobowych – poziom zaawansowany.
-Jak zgłosić zbiór danych osobowych do GIODO? – aspekty teoretyczne i praktyczne.
-Przetwarzanie i ochrona danych osobowych w służbie zdrowia.

Wszystkie nasze szkolenia kładą nacisk na praktyczne umiejętności. A po zajęciach – atrakcje, które mamy nadzieję sprawią, że w pamięci uczestników pozostaną wspomnienia, związane być może nie tylko z ochroną danych (w zależności od szkolenia, może to być wieczór w kręgielni, zwiedzanie zamku,…)

Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą, dostępną na naszej stronie internetowej - http://www.proinfosec.pl/szkolenia/
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Kontynuując dalej szkolenia w obszarze bezpieczeństwa, zapraszam na "organizację bezpieczeństwa" - Wrocław 15.05.2013.

Szkolenie dla ABI o tyle nietypowe, że nie skupiamy się na dokumentacji i jej zgodności z ustawą czy standardami (jak ktos wdraża dodatkowo np ISO 27001), a na rzeczywistym organizowaniu bezpieczeństwa adekwatnego do stwierdzonego poziomu ryzyka.

Czyli jak sobie poradzić z zapisem art 36 - ochrona powinna być adekwatna do zagrożeń.

Na szkoleniu dwa miesiące temu przeszliśmy szacowanie i ocenę ryzyka w organizacji, w wymiarach zarówno strategicznym (na modelu PEST, PESTLE) jak i oceny ryzyka operacyjnego oraz zagrożeń wynikających z samej organizacji (źródła człowiek, technika) z modelem IBII, pracy na atrybutach z oceną podatności i wyliczeniu ryzyka, zgodnie z ISO 27005.

Tym razem czas na to, aby w końcu dotrzeć do tej adekwatności stosowanych zabezpieczeń. Czyli systemu zarządzania bezpieczeństwem. Ustawa grupuje zabezpieczenia w organizacyjne i techniczne. My nieco uszczegóławiamy, dodając charakterystyczne wymagania przy tworzeniu zabezpieczeń.

A skutkiem jest po prostu pewien standard bezpieczeństwa, który jest elastyczny i reaguje na zmiany poziomu ryzyka dla zasobów.

Więcej ... na szkoleniu.

Zapraszam:
http://ibii.pl/organizacja-bezpieczenstwa-wroclaw-15-0...

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...


Obrazek


Szanowni Państwo!

Zapraszamy serdecznie na kompleksowe kursy z zakresu ochrony danych osobowych w Krakowie w 2013 roku.

Kurs Administratora Bezpieczeństwa Informacji obejmują dwie części:

I część teoretyczna dwudniowe szkolenie dla Administratora Bezpieczeństwa Informacji, na którym uczestnicy dowiedzą się jak spełniać nowe obowiązki ustawowe odnośnie ochrony danych osobowych, interpretacje GIODO odnośnie rejestracji zbiorów, sposoby zabezpieczenia danych osobowych przedsiębiorców, przykłady rejestracji zbiorów danych osobowych w GIODO, poznają obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych.

II część praktyczna warsztat: Administrator Bezpieczeństwa Informacji – dokumentacja, jednodniowy warsztat uzupełniający dwudniową część teoretyczną o ćwiczenia praktyczne odnoszące się do najważniejszych czynności wykonywanych przez ABI, przygotowanie do kontroli GIODO, a także co najważniejsze zdobycie umiejętności dotyczących opracowania dokumentacji przetwarzania danych osobowych (Polityka Bezpieczeństwa Informacji, Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym) , następnie monitorowania jej przestrzegania. Tworzenie elementów Polityki Bezpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym – ćwiczenia na konkretnym przykładzie organizacji sektora prywatnego przetwarzającej dane osobowe.

Terminy szkoleń

13- 15 maja 2013 r. Termin gwarantowany

Cena: 1455 zł netto (1789,65 zł brutto)

Aby zgłosić swoje uczestnictwo w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.czj-infox.pl
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt:
Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
ul. Kalwaryjska 69
30-504 Kraków
http://www.czj-infox.pl
e-mail: szkolenia@czj-infox.pl
Tel./fax: 12 653 20 13, 12 295 08 00

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, inne wydarzenia - proszę ogłaszać...

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w warsztatach

Przetwarzanie danych osobowych – praktyczna optymalizacja korzyści - jak maksymalizować zbiory danych
24-25.06 Warszawa, Knowledge Village

Specjalnie dla zainteresowanych zagadnieniami administrowania danych i wykorzystania analizy danych stworzyliśmy warsztaty, podczas których zaproszeni eksperci powiedzą m.in

*jak zgodnie z prawem pozyskiwać i przetwarzać dane ze źródeł ogólnodostępnych?
*co zrobić z archiwalnymi danymi, które przechowuje się np. w hurtowni danych?
*czy administratorzy danych w Polsce będą mogli korzystać z nowych ułatwień?
*co zmienią nowe przepisy prawa europejskiego w zakresie ochrony danych osobowych?
*czy zmiany regulacji będą skutkować zakazem profilowania?
*kiedy musimy mieć zgodę na mailing elektroniczny?


Na te i wiele innych pytań odpowie dr Paweł Litwiński z Kancelarii Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów, Anna Kobylańska z PwC, dr Zbigniew Okońz Kancelarii dLK Korus Okoń Radcowie Prawni oraz Marek Broda z SALESmanago Marketing Automation.

Program i zgłoszenie pod adresem

http://wydarzenia.nf.pl/warsztaty/warsztat/142

Specjalna oferta rabatowa przy zgłoszeniu do 24 maja!!!Marcin P. edytował(a) ten post dnia 07.05.13 o godzinie 15:45

Następna dyskusja:

Szkolenia z Ochrony Danych ...




Wyślij zaproszenie do